Pelkäsin hämähäkkejä hysteerisesti, nyt huomasin että olen nukkunut sellaisen kanssa ainakin kuukauden.
Kuukausi sitten siivosin ja imuroin sängyn alustat. Nyt huomasin että siellä on hyvin iso seitti ja hämis. Tajusin, että olen viettänyt hänen kanssaan monta yhteistä yötä. Kun tutustuin tähän tyyppiin, niin hän onkin ihan sympaattinen. Ei ole purrut ja olen rohkaistunut jopa ottamaan sen kävelemään kämmenelleni. Ei kai minulla muuta, kuin että hämähäkkikammoiset, kokeilkaa pitää sellaista vaikka kämmenellä. Tai edes paperin palasella käcelemässä tms. Tästä kammosta voi päästä eroon.
Kommentit (6)
hämähäkki on hyvä pitää kodissa ellei ole himosiivoaja. se syö muut elukat.
Seitti nurkassa on hyvä asia. Jos seitin rikkoo, hämyri lähtee liikkeelle etkä enää tiedä missä se on. Hämähäkit syö makuuhuoneista hyttyset, banaanikärpäset ja mikä parasta jopa punkit ja luteet.
Olispa kiva, jos pääsisin omasta matokammostani myös irti niinkuin ap omastaan! Vie mehut puutarhahommista ym. kun saatan tehdä äkillisen korkeus- ja/tai pituusloikan tuollaisen ällötyksen kohdatessani. Käärmeitä olen pari kertaa luonnossa nähnyt, eikä yhtään niin vaarallisen oloisia...😨
Mä luulin, että miehesi on hämähäkkimies.
En todellakaan.. hyiti.