Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion myydä kaikki mekot, jakut ja juhlakengät. Turha säästää kun ei ole tarvetta.

Vierailija
10.09.2016 |

Ei meitä mihinkään juhliin ikinä kutsuta, joten mitä turhaa niitä säästämään.
Yhden mustan hameen ehkä säästän äitini tulevia hautajaisia varten. Kaiken muun myyn eteenpäin.
Otin jo pois kaapista ja nyt on tilaa vaikka ei niitä juhlavaatteita paljon ole.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään turhaa ei kannata säästää.

Voi sitä vapauttavaa tunnetta, kun viimeisimmän muuttoni edellä tyhjensin vaatekaappeja ihan huolella! Sieltä lähti mm. 10 takkia myyntiin ja hyväntekeväisyyteen 10 muovikassillista vaattetta.

Vierailija
2/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se. Jos tulee kiva kutsu johonkin, löydät kyllä vaatteita. Halvalla saa kirppikseltä tai kierrätyskeskusesta. Ihmiset keräävät liikaankin jos-roinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, itse on tehnyt samaa. Mulla taas on aivan valtava määrä juhlavaatteita, joita en kuitenkaan käytä missään. Osan jätin, mutta paljon laitoin myyntiin.

Vierailija
4/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä mihinkään juhliin ikinä kutsuta, joten mitä turhaa niitä säästämään.

Yhden mustan hameen ehkä säästän äitini tulevia hautajaisia varten. Kaiken muun myyn eteenpäin.

Otin jo pois kaapista ja nyt on tilaa vaikka ei niitä juhlavaatteita paljon ole.

Vaatekaapin järkeistäminen ja turhasta luopuminen on aina fiksua, mutta AP:ssa olen havaitsevinani hienosta marttyyriasennetta. Mikäli haluat päästä juhlimaan eikä kutsuja tunnu satelevan, niin järjestä niitä juhlia itse! :)

Vierailija
5/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole uusia ostaa ja olen niin lihava ettei mistään kirppareilta löydä sopivia. Päätin etten mene juhliin. No, eipä meitä kutsuttaiskaan.

Toivottavasti saan noista sen verran että saan ostettua itselleni jotkut talvikengät.

Ap

Vierailija
6/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi käyttää niitä muuten? Saa sitä arkenakin oukeutua kauniisti. Tai järjestä juhlat itse äläkä aina odota kutsua.

Vierailija
7/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlan voi tehdä niinkin, että järkkää asian itse ja menee vaikka ukkonsa tai tyttökavereiden kanssa illalla syömään ja sitten vaikka teatteriin. Itse käyn usein ihan yksin syömässä ja sitten kulttuuritilaisuuksissa. Olen kova puhumaan, joten lähes aina tapana mukavia ihmisiä näissä tilaisuuksissa.

Vierailija
8/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö pönöttäisin täällä mekossa ja korkkareissa miehen kanssa. Muutaman kerran kutsuttu mutta kukaan ei tullut.

Ap

Vierailija
9/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei ole tarvetta mekoille tai korkkareille. Kaikinpuolin turhia vaatteita.

Ap

Vierailija
10/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä on roikottaa kaapeissa, samaa mieltä. Itse olen heittänyt roskiin kaikki paljettimekot, korut, meikit ja korkokengät.

Vierailija
11/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkö pönöttäisin täällä mekossa ja korkkareissa miehen kanssa. Muutaman kerran kutsuttu mutta kukaan ei tullut.

Ap

Ethän sinä yksin ole, jos olet miehen kanssa! Ettekö koskaan käy teatterissa, konsertissa, jossain näyttelyssä, ravintolassa syömässä..?

Vierailija
12/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ethän sinä yksin ole, jos olet miehen kanssa! Ettekö koskaan käy teatterissa, konsertissa, jossain näyttelyssä, ravintolassa syömässä..?

Miksi pitäis pynttäytyä noihin? No, en niissä käy.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi