Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vanhempi lihava nainen luulee käyttävänsä viehkeältä ja lähestyy sinua

Vierailija
10.09.2016 |

Millä lailla torjut hänet vai torjutko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaasti "olen varattu", jos siis haluan torjua hänet. Ylpeilen sitten tutuille että on niin paljon naisia että on varaa antaa pakkejakin.

Vierailija
2/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kukaan mies torju. Palstan miesten oppien mukaan jokainen mies ilahtuu, kun nainen tulee ehdottelemaan seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön turpiin.

Vierailija
4/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen pakoon.

Vierailija
5/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujona miehenä ikävä tosiasia on, että en välttämättä sano mitään, vaan lähden pois. Vältän muutenkin katsekontaktia naisen kanssa, joista en ole kiinnostunut. Sitten kun löytyy mukava nainen, niin kerään rohkeuteni ja menen juttelemaan jos hän ensin vastaa katseeseeni.

Joskus nainen lähestyy siten, että tilanteesta ei voi oikein poistua sanomatta mitään. Jos nainen kysyy jotain, niin vastaan. Yleensä pyytää minua tanssimaan tai johonkin, jolloin sanon, että ei kiitos, toivotan hyvää illan jatkoa ja poistun. Jos nainen vain jatkaa puhumista ja keskustelu on selvästi flirttailevaa, niin totean vain, että jatkan tästä matkaan, menen vessaan tms. ja toivotaan hyvät illanjatkot.

Vierailija
6/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sille että painu v...u siitä, sellu.

On toiminut joka kerta ja toimii takuulla jatkossakin.

Vierailija
7/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka olenkin nainen. Siis käännetään se niinpäin, että joku vanhempi lihava mies yrittää lähestyä mua, tämähän on ihan tavallista. Eli kerron kokemuksesta. Sanon miehelle kohteliaasti, että kiitos ei, jos hän pyytää vaikka kahville tai haluaa tarjota lounaan. Jotkut miehet eivät ymmärrä, vaan alkavat jankuttaa ja maanitella, sitten sanon, että no kiitos, mutta ei todellakaan. Yritän olla aina kohtelias, mutta joskus menee hermo, kun mies vaan jankuttaa. Silloin vain kävelen pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi