Onko lauta jos kuppikoko on 80B?
Kommentit (55)
Ap on atleettinen eli minusta kauniin (ylä)vartalon omaava. En pidä luisevan hartialinjan ja hintelän rintakehän kropasta; sellaisellahan on sitten kuppikoko jotain c ja ympärysmitta pieni.
Hei mä en jaksa näitä ala-aste juttuja. Iiks mun tissit on liian pienet. Itelä on 75 A / 80 A joskus jotkut liivit saatta olla 75 B mutta tissini aattelen olevan kokoa AA. Oon hoikahko. Jotai väliä jollai tissillä, paitsi jos haluu ukkoja houkutella.
Ehkä ennemminkin säkki kuin lauta.
Olen tullut siihen tulokseen näitä lukiessani, että olen roteva, koska 75 ympärys ei mene minulle. Olen 162 pitkä ja painan 63 mutta olen keskivartalosta lihovaa tyyppiä. Käsivarret ja jalat on hoikat, hartiat leveähköt. Tosin aiemmin olen kuvitellut olevani hintelä. Mutta minua sirompia ihmisiä kaikki muut järjestään ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä kommentteja täällä :D Itse käytän 80B-C rintsikoita, olen normaalipainoinen mutta pitkä ja mulla on isommat rinnat kuin suurimmalla osalla kavereistani (jokseenkin keskikokoiset silti). Mitä tää kertoo musta, näenkö itseni todella vääristyneesti ja valehteleeko painoindeksikin vai onko tän keskustelun vastaukset taas taattua AV:tä?
Sun rintsikkakokosi on luultavasti väärä, niin kuin suurimmalla osalla naisista. Liian suuri ympärysmitta ja liian pieni kuppi.
Siinä on taas markkinointi uponnut. Miksi hitossa suurin osa naisista käyttöäisi väärän kokoisia rintsikoita, kun joka ainoa naistenlehti pursuaa "näin löydät oikeankokoiset rintsikat" -juttuja ja liivikaupoissa myyjät palvelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä kommentteja täällä :D Itse käytän 80B-C rintsikoita, olen normaalipainoinen mutta pitkä ja mulla on isommat rinnat kuin suurimmalla osalla kavereistani (jokseenkin keskikokoiset silti). Mitä tää kertoo musta, näenkö itseni todella vääristyneesti ja valehteleeko painoindeksikin vai onko tän keskustelun vastaukset taas taattua AV:tä?
Sun rintsikkakokosi on luultavasti väärä, niin kuin suurimmalla osalla naisista. Liian suuri ympärysmitta ja liian pieni kuppi.
Siinä on taas markkinointi uponnut. Miksi hitossa suurin osa naisista käyttöäisi väärän kokoisia rintsikoita, kun joka ainoa naistenlehti pursuaa "näin löydät oikeankokoiset rintsikat" -juttuja ja liivikaupoissa myyjät palvelevat.
Todella ihmettelen samaa, monilla naisilla kuitenkin näkee jo vaatteiden läpi että kuppikoko on hakusessa. Rinta pullistuu kupin yläosasta, olkaimet valahtavat alas, valitetaan että olkaimet painavat hartioita tai selkämys on noussut jonnekin lapaluiden korkeudelle. Kaikki nuo ovat merkkejä väärän kokoisesta rintaliivistä.
Ei ole..Itse olen 14v eikä ole minkäälaisia muotoja..
Voi voi, kun se merkintä ei todellakaan kerro koko totuutta rinnan koosta. Minulla 75e ja ei todellakaan isot rinnat, mutta istuu ja tukee rintojani todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Iso ympärysmitta ja pieni tissi. Olet kuin mies.
No, no, eikös siihen miehisyyten vaadita penis.
Heh, jos olet lauta 80B:n koolla, niin täällä on toinen samanlainen! Olen 2 lasta (jo alkujaan pienemmilläkin rinnoilla) imettänyt, normaalipainoinen ja palautteesta päätellen aivan riittävän vetävä nainen. Ei ole kyllä kertaakaan haitannut, ettei ole enempää ns. etupainoa, oikein sopivat ovat nämä B-kokoiset olleet...
Toiset myyjät sanovat, että 80 B on vastinkoko 75 C:lle, mutta oma rintavälini ei yleensä salli 75-pituuden käyttöä, tai tuet painavat kyljistä. Ei se kokolappu siis kerro kaikkea.
Olen 163 cm/53kg. Rintakehän ympärys ei ollut edes anorektikkona alle 75cm, joten multa löytyy isot luut, vaikkakin hoikassa varressa. Nyt rintakehän ympärys on 76-77cm. Käytän liivikokoa 75B tai C. Olen Y-vartaloinen, vyötärö 65cm. Melko rasvaton kroppa.
Siskoni puolestaan on minua reilusti pidempi ja jonkin verran rotevampi (leveämmät hartiat ja reidet, suorakaide vartalo) ja käyttää kokoa 70D tai 70C. Hän on siis sirompi ja isorintaisempi ympärysmitan ja kupin perusteella?
Totuus on, että olemme molemmat sporttisia ja suht pienirintaisia, ja mä olen kokonaisuutena sirompi ja "rintavampi". Jopa silloin oli näin kun painoin 6 kiloa enemmän ja käytin liivikokoa 80B. Se että jollakin on pieni ympärysmitta rinnan alta ei tee kehosta muuten pientä :). Minusta tuo koko oli silloin hyvä, kun olin lihaksikas rinnan kohdalta ja myös rintavampi (salitreeni+ e-pillerit).
Ehkä jossain erikoisliivikaupassa mulle tarjottaisiin eri kokoa, mutta ei kiinnosta joku ylikireä muka suuri kuppi. Tykkään enemmän vaikka sporttirintsikoista tai jopa bikineistä!
Vierailija kirjoitti:
Aika lihava
Tuohan riippuu ihan vartalon mallista. Mulla on 85B (kivan kokoiset kauniit rinnat) ja tuo ympärysmitta johtuu "korkeasta" rintakehästä. Eli kylkiluut törröttää ja rintakehä on pyöreä.
Olen normaalipainoinen, laihana (bmi 19) käytin 80B:tä
Vierailija kirjoitti:
Olen 163 cm/53kg. Rintakehän ympärys ei ollut edes anorektikkona alle 75cm, joten multa löytyy isot luut, vaikkakin hoikassa varressa. Nyt rintakehän ympärys on 76-77cm. Käytän liivikokoa 75B tai C. Olen Y-vartaloinen, vyötärö 65cm. Melko rasvaton kroppa.
Siskoni puolestaan on minua reilusti pidempi ja jonkin verran rotevampi (leveämmät hartiat ja reidet, suorakaide vartalo) ja käyttää kokoa 70D tai 70C. Hän on siis sirompi ja isorintaisempi ympärysmitan ja kupin perusteella?
Totuus on, että olemme molemmat sporttisia ja suht pienirintaisia, ja mä olen kokonaisuutena sirompi ja "rintavampi". Jopa silloin oli näin kun painoin 6 kiloa enemmän ja käytin liivikokoa 80B. Se että jollakin on pieni ympärysmitta rinnan alta ei tee kehosta muuten pientä :). Minusta tuo koko oli silloin hyvä, kun olin lihaksikas rinnan kohdalta ja myös rintavampi (salitreeni+ e-pillerit).
Ehkä jossain erikoisliivikaupassa mulle tarjottaisiin eri kokoa, mutta ei kiinnosta joku ylikireä muka suuri kuppi. Tykkään enemmän vaikka sporttirintsikoista tai jopa bikineistä!
Muka suuri kuppi? Kuppi on just sen kokoinen kun on. Kirjainkokoja on nykyään paljon enemmän mitä ennenvanhaan. Ihmisten mielikuvat vaan on vielä sen viiskytlukulaisen mitoituksen mukainen, jossa a on pieni ja d on iso.
Mäkin käytän kokoa 80B, ylipainoa noin viis kiloa. Paidoista käytän kokoa S-M tai 36-38, et en nyt sit tiiä, oonko mikään hirmu iso yläkropastani... Suurin osa painosta on kerääntyny persuksiin.