Onko lauta jos kuppikoko on 80B?
Kommentit (55)
Mä sit ilmeisesti keskivertojen keskiverto. Pituus 165cm paino 62kg ja rinnat 75D
Vierailija kirjoitti:
Mä sit ilmeisesti keskivertojen keskiverto. Pituus 165cm paino 62kg ja rinnat 75D
Näppisvirhe siis 60 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keskimääräinen koko Suomessa on nykyään 75D. Eli se ois sun ympäryksellä sama kuin 80C, joten on ne hitusen keskimääräistä pienemmät, mutta ei kyllä lauta sentään mitenkään.
Onpa pieni ympärysmitta keskikoolle. Muistatko mistä tuo luku on? Ettäkö suomalaisnaisen ympärysmitta tissien alta on keskimäärin 75 cm?
75 ympärysmitta ei ole pieni
Vierailija kirjoitti:
Mutta keskivertojen keskivertohan on hyvä olla. Ei tule komplekseja siitä että rinnat on liian pienet tai liian isot tai että itse on liian pitkä tai liian lyhyt yms.
ap tässä. mitä teen mun elämällä nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keskimääräinen koko Suomessa on nykyään 75D. Eli se ois sun ympäryksellä sama kuin 80C, joten on ne hitusen keskimääräistä pienemmät, mutta ei kyllä lauta sentään mitenkään.
Onpa pieni ympärysmitta keskikoolle. Muistatko mistä tuo luku on? Ettäkö suomalaisnaisen ympärysmitta tissien alta on keskimäärin 75 cm?
No nykyäänhän on monia valmistajia joilla ympärys on numeraalisesti pienempi kuin oikeasti jotta ihmiset voi tuntea kokonsa upeaksi ( esim. ympärys 70 on oikeasti 75cm) joten se varmaan vaikuttaa. Ja suomalaisnaisethan on keskimäärin 165cm pitkiä, joten onko tuo 75cm niin pieni sitten? En tiedä
Ja tuo luku oli jostain lehtijutusta, jossa puhuttiin rintojen koon kasvamisesta. (verrattiin mm. siihen että vuosikymmeniä sitten se keskikoko oli 75B)
Mulla on ympärysmitta 69 cm mutta käytän 65 ympärystä koska liivit löystyy niin nopeesti
Tästä rintojen koon kasvamisesta (väestössä)... Johtuukohan naishormonien kuormituksesta vesistössä? Siis lihominenkaan ei selitä, silloin kasvaisi myös ympärysmitta.
Itselläni kuppikoko kasvaa tasaisesti koko ajan ylöspäin, ympärysmitan ja muiden mittojen pysyessä samana. Tapahtuuko kellään muulla samaa? Vielä joitain vuosia sitten riitti 75D, nyt kuppikoko on jo F/G-tasoa ympärysmitan ollessa sama. Epäilyttää, vaikuttaako tähän hormonikierukka vai olisiko jo ikä (ensi vuonna 40). Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Tästä rintojen koon kasvamisesta (väestössä)... Johtuukohan naishormonien kuormituksesta vesistössä? Siis lihominenkaan ei selitä, silloin kasvaisi myös ympärysmitta.
Itselläni kuppikoko kasvaa tasaisesti koko ajan ylöspäin, ympärysmitan ja muiden mittojen pysyessä samana. Tapahtuuko kellään muulla samaa? Vielä joitain vuosia sitten riitti 75D, nyt kuppikoko on jo F/G-tasoa ympärysmitan ollessa sama. Epäilyttää, vaikuttaako tähän hormonikierukka vai olisiko jo ikä (ensi vuonna 40). Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Tai sitten miehet valitsee koko ajan isorintaisempaa naista jonka kanssa lisääntyä... Kasvaahan keskimääräinen pituuskin koko ajan ;D Liivien kokomerkinnätkin voi muuttua, vanity sizing tässäkin.
Ei ihan, mutta melko, muttei täysin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan aika lihaksikas tai roteva tai ihan vaan lihava. Laudaksi nimittely on rumaa.
Voi myös olla isot luut.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvoi 20-vuotiaasta 27-vuotiaaksi kupista 75B->75D ilman hormoneja. Luulen että johtui siitä että nuorempana söin niin vähän ja vähärasvaisesti ja terveellisesti enkä herkkuja, ja sitten tuossa iässä söin enemmän herkkuja ja rasvaa. Paino pysyi kyllä samana eli ei johtunut siitä. (Eli en syönyt yleenmäärin niitä herkkuja, vaan ruokavalioni ikään kuin epäterveellistyi eli korvasin oikean ruoan herkuilla.)
Mut mun yks tuttu oli 90B ja oli kylla aikamoinen matami. Ma olen sen mallinen, etta alipainoisenakin liivikoko oli 80D eli levea rintakeha ja lihominen/laihtuminen ei vaikuta rintoihin.
Kai tuo ap on aika normaali mallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppisvirhe siis 60 kg
D tissejä on suomessa 1/10. Voidaanhan ne kuppikoot toki muutella miten vain, että B naisetkin tuntevat itsensä joksikin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppisvirhe siis 60 kg
D tissejä on suomessa 1/10. Voidaanhan ne kuppikoot toki muutella miten vain, että B naisetkin tuntevat itsensä joksikin.
Sinkkumies
Voitko linkata kuvan, jossa on sun mielestä D-kupin tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppisvirhe siis 60 kg
Sinkkumies
Veikkaan että miehenä sulla ei ole hajuakaan rintaliivikokoista. Tai se haju on joku tällainen miesten yleinen käsitys koosta: A=lauta, B=pienet, C=sopiva, D=jättilollot
En ymmärrä näitä kommentteja täällä :D Itse käytän 80B-C rintsikoita, olen normaalipainoinen mutta pitkä ja mulla on isommat rinnat kuin suurimmalla osalla kavereistani (jokseenkin keskikokoiset silti). Mitä tää kertoo musta, näenkö itseni todella vääristyneesti ja valehteleeko painoindeksikin vai onko tän keskustelun vastaukset taas taattua AV:tä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä kommentteja täällä :D Itse käytän 80B-C rintsikoita, olen normaalipainoinen mutta pitkä ja mulla on isommat rinnat kuin suurimmalla osalla kavereistani (jokseenkin keskikokoiset silti). Mitä tää kertoo musta, näenkö itseni todella vääristyneesti ja valehteleeko painoindeksikin vai onko tän keskustelun vastaukset taas taattua AV:tä?
hengaat selvästi lesbopiireissä
Vierailija kirjoitti:
Sun rintsikkakokosi on luultavasti väärä, niin kuin suurimmalla osalla naisista. Liian suuri ympärysmitta ja liian pieni kuppi.
No hei sama kuin Dianalla ;)