Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kiellettiin lapsena käymästä kyläpaikassa

Vierailija
10.09.2016 |

jossa tulin iloiseksi ja riehakkaaksi.
Se olikin mun ainut kyläpaikka. Muita ystäviä ei ollut.
Sain mä kuitenkin siellä käydä, mutta miltä tuo teistä olisi tuntunut, jos ajattelette lapsen näkökulmasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellettiin käymästä, mutta sait kuitenkin käydä...?? En ymmärrä. Miksi kiellettiin käymästä?

Vierailija
2/8 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapainen, ja käynnit loppui ;-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kiellettiin, kun ei kestetty mun iloa omalta pahalta ololtaan.

Kyllähän se pelon jätti että jos tulen iloisena kotiin, en saa enää käydä.

a.p

Vierailija
4/8 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä jonkun saman ikäisen kaverin koti vai joku muu paikka?

Vierailija
5/8 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneen pohdittiin, mikä mussa on vikana!

Samanikäisen ystävän luona kävin. Hyvä perhe, kiltit lapset.

Vierailija
6/8 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteini-iässä vanhempani vihjailivat, josko naapurin setä käyttäisi mua hyväksi, kun liikuin yksin luonnossa, paossa ahdistavaa tunnelmaa kotona.

a.p

Vierailija
7/8 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ei ollut yläasteella yhtään kaveria. Olin masentunut ja syömishäiriöinen, minua kiusattiin avoimesti, joten keskityin vaan suorittamaan koulua ja liikuntaa ja kävin terkkarilla painokontrollissa. Sitten kouluun tuli yksi tuttu tyttö, jonka kanssa minulla oli välillä hauskaa. Naurettiin tunnilla etupenkissä toistemme jutuille tai piirrettiin kuvia lapuille, mutta ei kuitenkaan häiriköity tms. Molemmat pärjättiin kokeissa hyvin ja saatiin kymppejä.

Opettaja jätti pian minut luokkaan istumaan tunnin jälkeen ja sanoi että tolla tuntikäyttäytymisellä mun kymppi laskee ysiin. Mietin mielessäni että hyvä, saan ysin ja ehkä en enää mieti itsemurhaa. Mutta miten urpo voi opettaja olla!

Vierailija
8/8 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas ei ollut yläasteella yhtään kaveria. Olin masentunut ja syömishäiriöinen, minua kiusattiin avoimesti, joten keskityin vaan suorittamaan koulua ja liikuntaa ja kävin terkkarilla painokontrollissa. Sitten kouluun tuli yksi tuttu tyttö, jonka kanssa minulla oli välillä hauskaa. Naurettiin tunnilla etupenkissä toistemme jutuille tai piirrettiin kuvia lapuille, mutta ei kuitenkaan häiriköity tms. Molemmat pärjättiin kokeissa hyvin ja saatiin kymppejä.

Opettaja jätti pian minut luokkaan istumaan tunnin jälkeen ja sanoi että tolla tuntikäyttäytymisellä mun kymppi laskee ysiin. Mietin mielessäni että hyvä, saan ysin ja ehkä en enää mieti itsemurhaa. Mutta miten urpo voi opettaja olla!

Opettajasi oli täyspaska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme