Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut parisuhdevapauttaja

Vierailija
10.09.2016 |

Käräytän petturimiehet naisilleen. Itse olen vapaa. Palaute naisilta on ollut pelkkää positiivista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vaan niin käsittämättömän tyhmiä

Vierailija
2/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturinaisia et kuitenkaan käräytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole naisten kanssa, joten mun on vaikea niitä käräytelläkään. En mä kuulopuheiden perusteella ketään käräyttele. 

-ap

Vierailija
4/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku petturimies alapeukuttaa :D

Vierailija
5/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole naisten kanssa, joten mun on vaikea niitä käräytelläkään. En mä kuulopuheiden perusteella ketään käräyttele. 

-ap

Ahhaa nyt ymmärsin, olet siis se jota petturimies panee. :D Ja tietenkin mies ilmoittaa seurustelustatuksestaan vasta panon jälkeen? Tuskinpa, annat niille piluu vaikka tiedät, että ne seurustelee.

Vierailija
6/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ahhaa nyt ymmärsin, olet siis se jota petturimies panee. :D Ja tietenkin mies ilmoittaa seurustelustatuksestaan vasta panon jälkeen? Tuskinpa, annat niille piluu vaikka tiedät, että ne seurustelee.

Ei, nimenomaan käräytän ne, jotka esiintyvät sinkkuna siihen asti. En pane tietoisesti varattuja ja kysyn kyllä että onko sinkku. Valehtevat usein että ovat. 

-ap

Vierailija
7/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei, nimenomaan käräytän ne, jotka esiintyvät sinkkuna siihen asti. En pane tietoisesti varattuja ja kysyn kyllä että onko sinkku. Valehtevat usein että ovat. 

-ap

No mikä ajatusrikoksen käräytys tuo nyt sitten on? "Btw, miehesi haluaa joskus muitakin naisia" Kyllä sen panon pitää tapahtua, että hommassa on itua.

Vierailija
8/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

No mikä ajatusrikoksen käräytys tuo nyt sitten on? "Btw, miehesi haluaa joskus muitakin naisia" Kyllä sen panon pitää tapahtua, että hommassa on itua.

Monelle vaimolle riittää, että mies on valmis pettämään ja mies sopii toisen naisen kanssa tapaamisesta, jonka tarkoituksena on yhdyntä. 

Vierailija
9/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sankari!

Vierailija
10/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajilla ei ole mielikuvitusta. Jotain uutta pitäis keksiä.

Vierailija
11/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Kyllä näissä tapauksissa se akti tulee suoritettua ja sen jälkeen usein  selviääkin perisuhde. Eli en mä ketään tuhmista ajatuksista rankaise vaan siitä että on tullut kusetettua mua ja tyttistä

-ap 

Vierailija
12/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytän petturimiehet naisilleen. Itse olen vapaa. Palaute naisilta on ollut pelkkää positiivista.

Pettämistä ei ole olemassakaan.

Sinkkumies

Vierailija
13/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vaikka linnanmäki reissun jälkeen käydä työntämässä penistään eri naisiin poikien kanssa, eikä siitä omalle naiselle ole mitään haittaa. Ei se mitään pettämistä ole. En ole vienyt asuntoa en tuloja yms.

Sinkkumies

Vierailija
14/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi vaikka linnanmäki reissun jälkeen käydä työntämässä penistään eri naisiin poikien kanssa, eikä siitä omalle naiselle ole mitään haittaa. Ei se mitään pettämistä ole. En ole vienyt asuntoa en tuloja yms.

Sinkkumies

Nainen ei tiedä olevansa avoimessa suhteessa, joten nainen ansaitsee sen tietää. Ja jos muhun sen peniksesi työntäisit niin nainen saa tietää :)

-ap

Vierailija
15/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Nainen ei tiedä olevansa avoimessa suhteessa, joten nainen ansaitsee sen tietää. Ja jos muhun sen peniksesi työntäisit niin nainen saa tietää :)

-ap

Siitä ei ole huolta. Sen verran ruma vagina sulla.

Sinkkumies

Vierailija
16/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhutaan. Ihmiset ovat vapaita?

Sinkkumies

Vierailija
17/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mikä yllätys että tollanen aarre on sinkku ':D

Vierailija
18/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mikä yllätys että tollanen aarre on sinkku ':D

Filosofia ei käsittele sinkkuutta tai täydellisyyttä, jota te tietenkin olettte.

Sinkkumies

Vierailija
19/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siksipä sinut vapauttausinkin :D

-ap

Vierailija
20/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siksipä sinut vapauttausinkin :D

-ap

Vai niin. Yritän lähinnä vapautua kaltaisistasi. Kiitos kuitenkin kauniista sanoistasi.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme