Onko tällainen toiminta jotenkin moraalisesti väärin?
Olen äskettäin eronnut suhteesta, jossa ei ollut rakkautta eikä kumppani ollut oikeasti läsnä. Minulla on jatkuva läheisyydenkaipuu, oli suhteen aikana ja on myös nyt erottuani. Eräs tuttu mies on korviaan myöten ihastunut minuun. Olen nukkunut hänen vieressään jo 2 yötä vaikka en itse olekaan juurikaan ihastunut ja hän kyllä tietää sen. Yritän varmaan vain etsiä läheisyyttä jota en entiseltä miesystävältäni oikeastaan saanut. Onko tällainen toiminta mielestänne ok?
Kommentit (5)
On ok kunhan teet miehelle selväksi että kaipaat vain läheisyyttä eikä mitään sen vakavampaa.
On ok, jos todella olet rehellinen miehelle.
On ihan reilua, kunhan mies tietää ettet ole häneen ihastunut etkä halua suhdetta..
Loppu on sitten miehen "ongelma", saattaa toki kuvitella päässään, että ihastut tai rakastut häneen. Tee peli selväksi, silloin et ter mitään väärää.
Moni "petetty ja jätetty" on kuvitellut suhteen vakavaksi omassa päässään, vaikka kyse on ollut kevyestä seksi- tai tapailuauhteesta.
Joo, olen tehnyt selväksi. Silti aamulla kaduttaa ja kaipaan vain omaan sänkyyn... Ei ole mitään järkeä tulla vain nukkumaan jonkun toisen sänkyyn, mutta läheisyydenkaipuu voittaa silti. Mitään ei siis ole tapahtunut välillämme koskaan, ei olla harrastettu seksiä eikä mitään enkä aiokaan.
Annat miehelle turhaa toivoa.