Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toipua erosta terv, mies ( 2v aikaa ja edelleen ajoittain itkettää)

surullinen
09.09.2016 |

Onko teillä antaa vinkkejä. En voi edes katsoa mitään herkkää telkkarista kun alkaa surettaa ja kaikki palaa mieleen. Sitten tulee itkun jälkeen viha miksi mut jätettiin.

Sama toistuu edelleen vaikka aikaa yli 2 vuotta. Onko se vaan aika joka korjaa haavat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa :(  Tsempit!

Vierailija
2/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin vahvat patoutumat, niin kannattaa varmaan käydä juttelemassa ihan ammattilaisen kanssa. Se ei ole mitenkään noloa ja saatpahan mielenrauhan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ja uusi rakkaus.

Vierailija
4/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä totuus että itket unelmasi perään etkä sen mitä oikeasti oli. Ja sitten kohti uusia pettymyksiä

Vierailija
5/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, älä sano että tuossa kestää vielä noin kauan. Alan kyllästyä itse tähän itkuherkkyyteen, lähes vuosi erosta. 

Vierailija
6/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ja uusi rakkaus.

Näin se varmaan menee. Ehkä joskus jos uusi löytyy vanhan unohtaminen helpottuu.

Tää kaikki on varmaan just niin vaikeeta ku oon aina ollut niin perjaatteen yhden naisen mies ja kaikki jysähti niin traumaattisesti yllättäen. AP

Vierailija
7/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ensin laastarisuhde. Sitten kun huomaat että muut ihmiset saattavat olla yllättävän kiinnostavia, voitkin jo katsella uutta rakkautta.

Vierailija
8/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee suhteen kestosta, kuten viisaat sanovat. Tosin en oikein itse ostais sitä, että mun suruaika olis tyyliin 7 vuotta, koska suhde kesti 21v. Mies jätti, löysi toisen - erosivatkin jo ja nyt kaikki yksin ja vanhoja ja katkeroituneita, heh:)

Vierailija
9/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen oikeasti auta muu kuin aika. (Lisäksi kontakti yksipuolisen kaihon kohteeseen kannattaa lopettaa tai ainakin minimoida niin siitä pääsee helpommin yli.) Kamala tunne, otan osaa.

Vierailija
10/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnä totuus että itket unelmasi perään etkä sen mitä oikeasti oli. Ja sitten kohti uusia pettymyksiä

Itken sen takia koska tykkäsin elämästäni silloin joten unelmaahan se oli. Elämä oli ihanaa silloin. Pitkä parisuhde antoi motivaatiota minulle joka elämän osa-alueelle.

AP

Vierailija
11/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erossa on ne vaiheet, joita jokainen kestää aikansa. Eikös ne ole samat kuin missä tahansa.

Mä olen kokenut jo shokin, vihan, surun - nyt olis edessä se uudelleen suuntautumisvaihe, mutta aristelen sitä hieman vielä. Noihin edellisiin mennyt pian 3 vuotta jo yhteensä. Mahtuihan siihen se laastarisuhdekin väliin, jonka ei ollut tarkoitus olla laastari vaan niin se kävi, kun miehen puolelta puuttuikin seksi sitten heti alun jälkeen:(

Vierailija
12/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko harkita tuota terapiaa? Se voisi ihan oikeasti auttaa. 

Vierailija
13/13 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko harkita tuota terapiaa? Se voisi ihan oikeasti auttaa. 

Kaipa sitä voisi harkita. Tosin olen myös koittanut pohtia itse syitä tähän alakuloisuuteen ja olen huomannut, että esim. vuosi sitten en oireillut näin pahasti. Ehkä tämä johtuu myös jostain läheisyyden ja välittämisen tunteen puutteesta jota ei ole pitkään aikaan saanut. Mutta harkitaan kiitos vastauksesta...AP