Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta ruokaa, mitä olet viime aikoina maistanut?

Vierailija
09.09.2016 |

Itse sain kaverin luona ihan hullyn hyvää kikherne-pinaatti-kukkakaalicurrya. Pitää kai pyytää resepti :)

Mitä ihanaa olet itse viime aikoina syönyt/juonut? Suolaista, makeaa, ruokaa, pikkupurtavaa...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan ruokalan jauhemaksapihvit sipulin, kermakastikkeen, pottumuusin ja puolukan kanssa.

Vierailija
22/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten Oulussa appiukon luona kylässä, se tekee aivan taivaallista rössypottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla (Aasiassa) ja vaikka täkäläinen ruoka on hyvää, tuskailen välillä sen asian kanssa, kuinka teen meille perinteisiä länkkäriruokia.

Olin kylässä suomalaisen perheen luona ja söin maailman parasta naudanlihakastiketta. Siinä oli paaaljon ainesosia, mm. suklaata, reseptin pyytäminen todennäköisesti turhaa, koska valmistustapa varmasti sen ruoan teki. Mutta se oli taivaallista. Perheen isä on ollut Suomessa erittäin hyvässä ravintolassa kokkina, joten eipä ihme. 

Mutta tämä oli parasta pitkästä aikaa, lajissaan todennäköisesti ikinä, ellei mummin stroganoffia lasketa.

Minäkin haistan vegaanituputuksen aloituksesta :) 

Vierailija
24/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaiset aquafaba-marengit, ihanan sitkeitä ja samalla rapeita :)

Vierailija
25/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen uunilohta ja keitettyjä perunoita, mausteena suolaa, äidin kasvattamaa tilliä ja nokare voita. Parempaa ei voi olla. Samaa on luvassa tänään.

Vierailija
26/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekemää punakaalilaatikkoa, namnam. Sisältää myös naudanjauhelihaa ja juustoa.

Vierailija
27/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casseroleja! Oli muuten hyvää😊

Vierailija
28/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lihakeiton, mausteeksi muiden joukkoon muutamat suppikset 😊 tuli lämmin syksyolo.

Vierailija
29/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä borssikeittoa ja smetanaa! Jokasyksyistä herkkuani.

Vierailija
30/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein intialaisittain maustettua omenachutneyta. Sairaan hyvää!

Vierailija
31/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vege (ei vegaaani)-einestuputusta: pirkka-kasvispihvit ja uunivalmis kerma-bataattijuures-pussi pakastealtaasta. Yllätysherkku kun meinasin vain päästä helpolla.

Vierailija
32/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin lasten kanssa harrastuksista ja mies oli sillä aikaa tehnyt nakkisoppaa, oli niin nälkä ja jotenkin oli onnistunut täydellisesti :P tänään lämmityksenä samaa..namnam

Vierailija
33/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirven sisäfilepihvit tattikastikkeella ja valkosipulilohkoperunoilla.

Vierailija
34/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tekemääni kasvis-nuudeliwokkia. Äärimmäisen helppo ja nopea mutta onnistui tosi hyvin.

:D Ilmeisesti kasvisruoista pitäminen on joidenkin mielestä vegaanituputusta. Oletteko sitä koulukuntaa, että syötte pupunruokaa sitten kun pupu ajaa teidän polkupyörällänne?

Vierailija
35/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepalilaista kanaa tulisessa inkivääri-sipulikastikkeessa ja basmatiriisiä. Ja raitaa ja naania myös.

Vierailija
36/36 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies teki egyptiläistä lammaspataa ja sellasta perunamuusin tapaista. Aivan tajuttoman hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi