Parasta ruokaa, mitä olet viime aikoina maistanut?
Itse sain kaverin luona ihan hullyn hyvää kikherne-pinaatti-kukkakaalicurrya. Pitää kai pyytää resepti :)
Mitä ihanaa olet itse viime aikoina syönyt/juonut? Suolaista, makeaa, ruokaa, pikkupurtavaa...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kaverin luona ihan hullyn hyvää kikherne-pinaatti-kukkakaalicurrya. Pitää kai pyytää resepti :)
Mitä ihanaa olet itse viime aikoina syönyt/juonut? Suolaista, makeaa, ruokaa, pikkupurtavaa...
Pyydä resepti ja jaa se palstalla :)
Itse sain ystävältäni herkkutatti-valkopapu -keittoa. Aivan ihanan makuista :)
Mustekala tallinnalaisessa ravintolassa, olin hyvin epäluuloinen, mutta ruoka oli todella hyvää!
Vihersimpukoita ja jättikatkaravun pyrstöjä alkupaloina ja huuhdeltiin Espanjalaisella albarinolla.
Kidneypapuja ja kesäkurpitsaa tomaattikastikkeessa, nam. <3
Juustokierre-niminen leivonnainen Cittarista.
Kasvis Enchilada, aivan tajuttoman hyvää!
Texmex-piirakkaa ja marenkikakkua!
Vierailija kirjoitti:
Vegaanituputusta, jälleen kerran.
Ei tässä kukaan mitään tuputa, se on ihan omassa päässäsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää teidän vegaanien ketjut haistaa jo aloituksesta. Moniko noista kasvisruokaa ihastelevista kommenteista oli sinun, eli aloittajavegaanin kirjoittamia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää teidän vegaanien ketjut haistaa jo aloituksesta. Moniko noista kasvisruokaa ihastelevista kommenteista oli sinun, eli aloittajavegaanin kirjoittamia?
Mä kirjoitin vain yhden ruokaviestin, nro 5:n. Ole hyvä ja kerro oma lihaisa näkökulmasi, en mä ainakaan tuomitse.
Sipsit ja kalja. Kannattaa koittaa, aivan lyömätön makupari!
Tein pastan lammasmergueznakeista. Tosi hyvää.
Viim aikoina on tullut koitettua monia perinneruokia, joilta jostain syystä olen välttynyt. Sain aivan jumalaista tirripaistia, huh. Se on kyllä herkkujen herkku.
Käytiin poimimassa kantarelleja (omassa metsässä on pari hyvää apajaa ;)) ja kala-autosta yöllä pyydettyä tuoretta lohta ja paistettiin lohi, tehtiin oikein kermainen kantarelli-pekonikastike ja lisukkeeksi pinaattimuusia. Nami :)
Tämä siis viime viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Sipsit ja kalja. Kannattaa koittaa, aivan lyömätön makupari!
Kannabista tohon vielä lisäksi, niin sitten maistuu sipsit hyvälle.
Hyi, kannabis ja kalja. Oksettava yhdistelmä. Kannabis ilman mitään hermomyrkkyjä (alkoholi) on parempaa.
Haudutetut vihannekset & paprikat.