Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastaako muut omaa puolisoaan?

Vierailija
09.09.2016 |

Tuntuu, että tääkin palsta on täynnä pettäjiä. Itse voin rehellisesti sanoa, että rakastan omaa miestäni. Hän on tukeni, turvani, rakastajani. En voisi kuvitellakaan pettäväni ja siten satuttavani häntä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, jopa enemmän kuin ennen. Yhdessä 11 vuotta. Mies on sitä mieltä, että oltaisiin päästy helpommalla, kun oltaisiin menty heti naimisiin keskenämme.

Vierailija
22/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja näin. Asteikolla 1 - 10, ehkä 7. Parikyt vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 💛💕💛

Vierailija
24/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en muuten tunne ketään joka olisi pettänyt puolisoaan. (tai sitten joku on tehnyt sen niin salassa tai jotain)???

Tokko se vieraan kanssa peuhaaminen ihan nyt niin yleistä on kuin elokuvissa. Muutama sama pässi saattaa pyörittää säälittävää puutteessa olevien kuturinkiä, mutta lähipiirissä just noita yli kymmenen vuotta kimpassa olevia jotka vaikuttaa ihan onnellisilta ja tyytyväiseltä valintaansa eli kohtelee toisiaan hyvin.

Mun kaveripiirissä on ihania pareja. Joskus olen jopa kateellinen heille. Niin hyvät miehet. Mutta tiedän kaksi joiden mies petti. Toinen pari erosi heti ja toinen jatkaa. Mutta nää jotka jatkaa, vaimo hankki"kostoksi" salasuhteen. Mutta se suhde nyt jäänyt. Edelleen vaan huomaan jonkinlaisen katkeruuden pettämisistä.

Mun mies myös pettänyt. Olisin ansainnut paljon paremman miehen. Mies ei missään nimessä halua erota. Mutta mä olen miettinyt eroamista jo vuoden.

Vierailija
25/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissä on kyllä paljon pettämistä ollut, enemmän tai vähemmän vakavaa ja pettäjiä olemme olleet itsekin edellisissä suhteissamme. En oikeastaan tiedä ketään, joista ainakin jompikumpi ei olisi touhunnut jotain toisaalla. Monet ovat toisella kierroksella jne.

Vierailija
26/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan/välitän. Välillä tulee laimeampia kausia, mutta en silti pettäisi.

Vierailija
27/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kumppani, rakastaisin kyllä häntä hirveästi.

Vierailija
28/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rakastan. Elämäni mies, ystävä, uskottu, kumppani ja rakastaja. Ei tulisi mieleenkään pettää. Yhdessä 21 vuotta.