Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työmatka ulkomaille , kieltäytyminen seksistä ja lääkärissäkäynti?

Vierailija
09.09.2016 |

Kukaan ei minua osaa auttaa, eikä tarvitsekaan. Haluan vaan kirjoittaa asian ulos itsestäni, jos se auttaisi jäsentämään asioita ja kenties poistaisi aiheettoman (?) epäilyn mielestäni.

Mieheni oli ulkomailla työmatkalla muutaman päivän. Mukana jo eläkeikäinen yhtiökumppani ja 25 -vuotias kollega, sukua hänkin. Mieheni ikä on siltä väliltä.

Palattuaan mies ei ole halunnut seksiä, mikä on tosi harvinaista. Hän keksii tekosyitä, menee myöhään saunaan että ehdin nukahtaa, haluaa tehdä koneella töitä tuohon matkaan liittyen myöhään yöhön jne.

Jo tuo ihmetyttää. Lisäksi, kun soitin hänelle eräänä päivänä töihin, hän ei vastannut. Soitin kollegalle ja hän sanoi mieheni menneen käymään "siellä lääkärissä"!

Minulle ei ole kerrottu mistään sairaudesta tai epäilystä. Hän ei ole ikinä kipeä. Viimeksi hän on käynyt lääkärissä 2005, tapaturman takia, silloinkin vein väkisin, kun sormi roikkui lähes irti.

Kotiin tultuaan mies ei sanonut sanaakaan mistään lääkäristä. Kysyi vain, miksi olin soittanut ja että hänellä oli asiakas eikä voinut vastata.

En tiedä miksi, mutta ensimmäinen epäily oli sukupuolitauti, jonka hän olisi saanut matkalla. Miksi en edes epäile, että hänellä voi olla vakava sairaus, jonka hän minua säästääkseen haluaa salata?

En pysty kysymään häneltä. Helpompaa olisi vain jättää hänet. En kai halua kuulla vastausta. Tai syövän voisin kuulla, mutta en pettämistä.

Ja ikinä ei ole pettänyt, eikä mitään sellaista ole ollut edes ilmassa. Enkä minä ole ollut koskaan mustasukkainen, mutta olenko nyt tulossa hulluksi?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi varmaan sitten erittäin harvinaisesti... hiukkasen samankaltainen tarinan alku kuin ap:lla. Tietty kovistelin miehestäni totuuden, niin oli käynyt lekurissa eturauhasen tulehduksen takia (näytti mulle lääkkeet). Häpesi sitä tulehdustaan, koska olin varoittanut siitä sen kylmästä työtehtävästä etukäteen :)  

Vierailija
42/52 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41...niin se on yleensä bakteeritulehdus. Kylmäaltistus voi olla syy mutta myös suojaamaton yhdyntä.

Jos olisin mies niin kumman syyn kertoisin vaimolle?

Ja muka häpesi että meni palelluttamaan perseensä vaikka vaimo jo varoitteli...niin varmaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
44/52 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41...niin se on yleensä bakteeritulehdus. Kylmäaltistus voi olla syy mutta myös suojaamaton yhdyntä.

Ja muka häpesi että meni palelluttamaan perseensä vaikka vaimo jo varoitteli...niin varmaan :)

Ei aina tarvi epäillä pahinta!

Vierailija
45/52 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tulisi toiselta naiselta suojaamattomassa yhdynnässä, mutta ei omalta vaimolta?

Vierailija
46/52 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä vs. sukupuolitauti? Kumman ottaisit?

Vierailija
47/52 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu suoraan. Siis onhan sun pakko ottaa asia puheeksi, ei kukaan voi elää tommoisessa epätietoisuudessa. Sanot suoraan että kollega kertoi minulle sinun olleen lääkärissä, miksi jätit kertomatta? Ja että miksi ei seksi maistu, onko tapahtunut jotain. Syyllistämättä, koska vielä ei voi tietää varmaksi mitään mitä on käynyt, vaikka mielikuvitus laukkaisikin. Sun on vaan uskallettava nyt.

Vierailija
48/52 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
49/52 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän tämä ketju vielä.

Kysyinkin mieheltä läheisyyden vähenemisestä. On kuulemma stressiä töissä ja varmaan kyllä onkin. Firma vaatii enemmän ja enemmän ylitöitä jo muutenkin aika pitkien päivien lisäksi. Ja vaikka olisi vapaata, miehellä on puhelimeenvastaamisvelvollisuus aika usein. Nyt mies on kyllä yrittänyt selvästi olla huomaavaisempi. Eli kannatti puhua! :)

Tuosta sain aasinsillan puhua myös ympäripyöreästi siitä, että kannattaisiko hänen käydä jossain vuositarkastuksessa vaikka kolesterolit ja muut veriarvot tsekkaamassa, kun ei ole aikoihin käynyt. Ei kuulemma missään tapauksessa, koska hän kammoaa kaikkia lääkäreihin ja sairaalaan liittyvää.

Tuli kyllä mieleen, että työkaveri on varmaan kuullut tai käsittänyt väärin tuon lääkärissäkäynnin, eikä sellaista ole edes ollut. :)

Kiitos kaikille neuvoista :)

AP

Vierailija
50/52 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitöitä? Ja sinä uskot?

Vierailija
51/52 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset