Miehen työmatka ulkomaille , kieltäytyminen seksistä ja lääkärissäkäynti?
Kukaan ei minua osaa auttaa, eikä tarvitsekaan. Haluan vaan kirjoittaa asian ulos itsestäni, jos se auttaisi jäsentämään asioita ja kenties poistaisi aiheettoman (?) epäilyn mielestäni.
Mieheni oli ulkomailla työmatkalla muutaman päivän. Mukana jo eläkeikäinen yhtiökumppani ja 25 -vuotias kollega, sukua hänkin. Mieheni ikä on siltä väliltä.
Palattuaan mies ei ole halunnut seksiä, mikä on tosi harvinaista. Hän keksii tekosyitä, menee myöhään saunaan että ehdin nukahtaa, haluaa tehdä koneella töitä tuohon matkaan liittyen myöhään yöhön jne.
Jo tuo ihmetyttää. Lisäksi, kun soitin hänelle eräänä päivänä töihin, hän ei vastannut. Soitin kollegalle ja hän sanoi mieheni menneen käymään "siellä lääkärissä"!
Minulle ei ole kerrottu mistään sairaudesta tai epäilystä. Hän ei ole ikinä kipeä. Viimeksi hän on käynyt lääkärissä 2005, tapaturman takia, silloinkin vein väkisin, kun sormi roikkui lähes irti.
Kotiin tultuaan mies ei sanonut sanaakaan mistään lääkäristä. Kysyi vain, miksi olin soittanut ja että hänellä oli asiakas eikä voinut vastata.
En tiedä miksi, mutta ensimmäinen epäily oli sukupuolitauti, jonka hän olisi saanut matkalla. Miksi en edes epäile, että hänellä voi olla vakava sairaus, jonka hän minua säästääkseen haluaa salata?
En pysty kysymään häneltä. Helpompaa olisi vain jättää hänet. En kai halua kuulla vastausta. Tai syövän voisin kuulla, mutta en pettämistä.
Ja ikinä ei ole pettänyt, eikä mitään sellaista ole ollut edes ilmassa. Enkä minä ole ollut koskaan mustasukkainen, mutta olenko nyt tulossa hulluksi?
Kommentit (52)
Oikeesti mielummin että miehellä olisi syöpä kuin että olisi pettänyt sua?! Oletpa itsekäs ihminen, yök!!
Ellet ole provo niin vastaan kuitenkin. Sano suoraan, että kollega oli sanonut hänen olevan lääkärissä ja kysy minkä takia. Jos teillä on normaalli suhde niin pitäisi vastata.
Kuten sanoin, pelkään vastausta. Minua on edellisessä suhteessa petetty tosi raskaasti ystäväni kanssa, eli luottamus romahti kahteen rakkaimpaan. En tiedä, selviänkö tuosta uudelleen.
En halua kuulla.
Syöpään kuollutta on luvallista ja pitääkin surra, pettäjää ei.
Kumpi on pahempi, tämä nykyinen tilanne jossa epäilet mutta et ole varma, vai se että varmasti tietäisit miehen pettäneen? Haluatko yleensä olla tämän miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempi, tämä nykyinen tilanne jossa epäilet mutta et ole varma, vai se että varmasti tietäisit miehen pettäneen? Haluatko yleensä olla tämän miehen kanssa?
Tässä oli hyvä kysymys. Nyt kun ap päästänyt epäilyn mieleensä, siitä pitää ottaa selkoa. Onko aihetta vai ei.
Et voi mitenkään todistaa pettämistä. Jos miehen testit osoittautuu negatiivisiksi, hän tuskin tulee koskaan kertomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Et voi mitenkään todistaa pettämistä. Jos miehen testit osoittautuu negatiivisiksi, hän tuskin tulee koskaan kertomaan mitään.
Ei tarvitse todistaa mitään, huonosta suhteesta pääsee lähtemään ilman todisteitakin.
Mitäpä jos kysyisit ihan suoraan ja katsot reaktion?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kysyisit ihan suoraan ja katsot reaktion?
Jos lukisit ketjua, et laittaisi noin näppärää kommenttia. Toivottavasti et tue ystäviäsi samalla tavalla, kuuntelematta.
Pitääkö sinulle vääntää rautalangasta?
Todellakin saanut sp-taudin matkalta tai ainakin epäilee kun mulkku pipi.
Ja muista että HIV tartunta selviää vasta 3kk tartunnasta eli jos nyt HIV nega niin 3kk päästä voi olla +.
Monet muut taudit hoituu lääkekuurilla mutta herpes on ikuinen.
Jos ette pysty keskustelemaan ja mies valehtelee niin eikähän se suhde ole siinä ilman pettämisiäkin ja tauteja!
Herran jumala sentään kun naiset eivät usko vaikka tautisen mulkun iskisi käteen...ei se petä!
Ja jotain todellisuudentajua pitäisi löytyä jotain jos syöpä puolisolle on parempi kuin pettäminen.
Ja kyllä sinua on petetty matkalla. Nyt vaan vakava keskustelu tai sitten hyväksyt asian sitä enää vatvomatta.
Älä ole noin rajoittunut, ole iloinen että miehesi on pitänyt hauskaa ja kelvannut muullekin.
Ei se miehesi ole muuttunut mitenkään, on jopa voinut oppia muutaman tempun lisää.
AP taitaa olla sairas? Ennemmin syöpä?
En ole ap, mutta petetyksi tuleminen on sellainen ikuinen häpeä, että minäkin mielummin valitsen sen kuin pettämisen. Jos miehellä on syöpä, minua tuetaan ja saan itkeä. Jos mies käy vieraissa, minua pidetään syyllisenä eli huonona vaimona ja saan vain halveksuntaa ja kärsiä ypöyksin. Ja katoaa viimeisetkin itsetunnon rippeet.
Ymmärrän sinua ap hyvin. Pidetään liittomme pystyssä! Ei aina tarvi sitä " onnellisuutta" sen miehen kanssa, kun vaan talous on kunnossa. Haaveilla voi aina :)
Voisitteko te sairaaksi huutelijat lukea aloituksen uudestaan ja tavaten, missäänhän ei nimittäin sanota tuota hämmästelemäänne.
Sanotaanhan, ap vastaa alempana, että mieluummin syöpä ja jopa siihen kuoleminen, koska kuollutta voi surra, pettäjää ei
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sinulle vääntää rautalangasta?
Todellakin saanut sp-taudin matkalta tai ainakin epäilee kun mulkku pipi.
Ja muista että HIV tartunta selviää vasta 3kk tartunnasta eli jos nyt HIV nega niin 3kk päästä voi olla +.
Monet muut taudit hoituu lääkekuurilla mutta herpes on ikuinen.
Jos ette pysty keskustelemaan ja mies valehtelee niin eikähän se suhde ole siinä ilman pettämisiäkin ja tauteja!
Myös kondylooma on ikuinen ja osa hp-viruksista aiheuttaa syöpää.
En minäkään mokoman takia lähtisi kotia rikkomaan. Anna miehen kiehua huonossa omassatunnossa. Varmaan tuo kukkia ja lahjoja kohta, kun on huono omatunto :) ja jonkun ulkomaan naisen kanssa ei ole sitä vaaraa että tulee suhde.
Jaa että kukat ja lahjat kelpaa jos ukko uittaa mulkkua jossain sairaassa pillussa maailmalla.
Otan mielummin rehellisen, uskollisen ja terveen miehen ilman kukkia ja lahjoja.
Pahalta kuulostaa. On varmaan käynyt vieraissa ja epäilee sp-tautia. Fiksua sinänsä, että käy testeissä eikä halua tartuttaa sitä sinulle. Nosta kissa pöydälle, muuten et saa asiasta varmuutta!