Miehen työmatka ulkomaille , kieltäytyminen seksistä ja lääkärissäkäynti?
Kukaan ei minua osaa auttaa, eikä tarvitsekaan. Haluan vaan kirjoittaa asian ulos itsestäni, jos se auttaisi jäsentämään asioita ja kenties poistaisi aiheettoman (?) epäilyn mielestäni.
Mieheni oli ulkomailla työmatkalla muutaman päivän. Mukana jo eläkeikäinen yhtiökumppani ja 25 -vuotias kollega, sukua hänkin. Mieheni ikä on siltä väliltä.
Palattuaan mies ei ole halunnut seksiä, mikä on tosi harvinaista. Hän keksii tekosyitä, menee myöhään saunaan että ehdin nukahtaa, haluaa tehdä koneella töitä tuohon matkaan liittyen myöhään yöhön jne.
Jo tuo ihmetyttää. Lisäksi, kun soitin hänelle eräänä päivänä töihin, hän ei vastannut. Soitin kollegalle ja hän sanoi mieheni menneen käymään "siellä lääkärissä"!
Minulle ei ole kerrottu mistään sairaudesta tai epäilystä. Hän ei ole ikinä kipeä. Viimeksi hän on käynyt lääkärissä 2005, tapaturman takia, silloinkin vein väkisin, kun sormi roikkui lähes irti.
Kotiin tultuaan mies ei sanonut sanaakaan mistään lääkäristä. Kysyi vain, miksi olin soittanut ja että hänellä oli asiakas eikä voinut vastata.
En tiedä miksi, mutta ensimmäinen epäily oli sukupuolitauti, jonka hän olisi saanut matkalla. Miksi en edes epäile, että hänellä voi olla vakava sairaus, jonka hän minua säästääkseen haluaa salata?
En pysty kysymään häneltä. Helpompaa olisi vain jättää hänet. En kai halua kuulla vastausta. Tai syövän voisin kuulla, mutta en pettämistä.
Ja ikinä ei ole pettänyt, eikä mitään sellaista ole ollut edes ilmassa. Enkä minä ole ollut koskaan mustasukkainen, mutta olenko nyt tulossa hulluksi?
Kommentit (52)
Jos haluat elää epätietoisuudessa ja omassa harhassasi niin älä puhu äläkä kysy.
Mutta älä myöskään harrasta seksiä 3kk miehesi kanssa ettei tule HIV tuliaisiksi. Ja jos miehesi on valehtelija petturi niin tuskin kertoo 3kk päästäkään vaikka olisi positiivinen vaan tartuttaa sinutkin. Ja tosiaan kyllä nuo herpes ja kondyloomakin voi pilata elämän aika pahasti.
Helpompi vaan kysyä miksi ei halua seksiä ja miksi kävi lääkärissä. Se ettet tiedä totuutta ei poista sitä faktaa että sinua on petetty jos näin on.
Lääkärissä?
Kyllä taudit testataan labrassa ei siihen mitään lääkäriä tarvita. Hoituu ihan ilman lähetettä kin, joten 0/5
Mihin labraan voi marssia ilman lääkärin lähetettä? Ja todellakin lääkäri tekee sp-testit. Tuskin labra alkaa mulkkuun mitään testipuikkoja tunkemaan tai jotain herpestä toteamaan.
Tuskin kukaan menee suoraan labraan vinkumaan että mulla on varmaan tippuri kun vihreää mömmöä tippuu mulkusta tai jotain. Jokainen järkevä menee ensin lääkäriin joka ottaa tietyt sp-testit ja sitten pitää vielä mennä labraan verikokeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärissä?
Kyllä taudit testataan labrassa ei siihen mitään lääkäriä tarvita. Hoituu ihan ilman lähetettä kin, joten 0/5
Tietääkö kaikki viiskymppiset äijät, että ei tarvi lähetettä? En minäkään tiennyt. Ja olen kolmikymppinen nainen. Sitäpaitsi vanhoilla miehillä on usein oma yksityislääkäri. Olisin takuulla mennyt lääkäriin ja menenkin, jos noin sattuu. Mennäänkö sinne labraan luukulle vaan että terve, otetaanpa sukupuolitautitestit?
Minä puolestani epäilin saaneeni mieheltä jonkun taudin kun oli oireita. Ihan lääkäriin menin, joka tutki ennen kuin laittoi lähetteen. Tauteja ei ollut, mutta ukko tunnusti käyneensä vieraissa kun sanoin että epäilen minulla olevan sptauti.
En minäkään siitä eronnut!
Eikä kenellekään tule mieleen, että miehellä voi oikeasti olla joku vakava sairaus? Kun ilmiselvästi pelkää lääkäreitä? Ei halua kertoa, ettei vaimo patista pakolla sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani epäilin saaneeni mieheltä jonkun taudin kun oli oireita. Ihan lääkäriin menin, joka tutki ennen kuin laittoi lähetteen. Tauteja ei ollut, mutta ukko tunnusti käyneensä vieraissa kun sanoin että epäilen minulla olevan sptauti.
Mikset?
Näyttääkö miehes mulkku kukkakaalilta?
Jospa sen pippeli on käynyt vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Eipä ollut mitään syytä. Olemme ihan onnellisia. Minua ei hirveesti haittaa joku yhden illan juttu kukkakauppiaan kanssa. Mieshän on kuin sulaa vahaa sen jälkeen kun pelkää, että heitän sen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ja hanki sinä provokyttä elämä. Olet vaan kateellinen, kun et keksi itse provoja ja sitten pitää lytätä tosijututkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Eipä ollut mitään syytä. Olemme ihan onnellisia. Minua ei hirveesti haittaa joku yhden illan juttu kukkakauppiaan kanssa. Mieshän on kuin sulaa vahaa sen jälkeen kun pelkää, että heitän sen pihalle.
Et jumankauta ole terveempi kuin aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Et jumankauta ole terveempi kuin aloittaja.
Miten niin? Onko parempi ihminen, jos hajottaa neljältä lapselta kodin ja alkaa tappelemaan heidän isänsä kanssa? Maailma olisi paljon parempi paikka, jos vähän hellitettäisiin sitä pipoa.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanhan, ap vastaa alempana, että mieluummin syöpä ja jopa siihen kuoleminen, koska kuollutta voi surra, pettäjää ei
Ei oo todellista :D ei se ollut ap! Se selviää jo ensimmäisistä sanoista! Tavaahan vielä kerran ja tällä kertaa, HIIITAAASTI.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, pelkään vastausta. Minua on edellisessä suhteessa petetty tosi raskaasti ystäväni kanssa, eli luottamus romahti kahteen rakkaimpaan. En tiedä, selviänkö tuosta uudelleen.
En halua kuulla.
Syöpään kuollutta on luvallista ja pitääkin surra, pettäjää ei.
Minäkin puutun tähän täältä sivusta. Tämähän on ap:n kommentti, eikö olekin? Ap?
En nyt ymmärrä selityksiä miksi asiasta ja mm. seksin loppumisesta ei voisi suoraan kysyä. Miksi ei voisi?!? Jos ap noin käyttäytyisi, niin eiköhän mies olisi jo parissa päivässä vaatimassa vastausta, mutta näköjään toisin päin se ei ole mahdollista. Mukava liitto, tuosta on hyvä jatkaa. No älä kysy sitten ap jos et uskalla ja viitsi, mitäs tuosta kyselemään suotta.. :D
Jos sillä on tauti niin etsi ne lääkkeet jotka varmaan sai. Mutta tietty jos mies ei ole ihan urpo niin säilyttää sp-lääkkeet töissä.
Mutta muuten tää on ihan klassikko...
Ja mistä ap tietää ettei mies ole ikinä ennenkään pettänyt.
Ei voi koskaan olla varma kenestäkään muusta kuin itsestään.
Minun mieheni on erittäin kunnollinen...hyvä aviomies ja hyvä isä ja kaikki erittäin ok mutta vaikka luotan häneen niin 100% varma en ole koska olen realisti ja en ole sinisilmäinen kun on tuota elämänkokemusta jo kertynyt.