Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea flunssa, saikulla, kaupungille?

Vierailija
09.09.2016 |

Mulla olisi ollut tänään yövuoro töissä, mutta olen nyt potenut pari päivää oikein kunnollista flunssaa. Yö meni ihan puihin nukkumisen suhteen ja soitinkin äsken töihin ja sanoin, etten tule ensi yöksi töihin.
Siinä ei ongelmaa, työni on sellainen, ettei sitä oikinä voi puolikuntoisena tehdä. Mutta kun mulla oli tälle päivälle suunniteltu yhden jutun osto, joka olisi oikeastaan pakko hankkia nyt ja se vaatii jonkin verran kiertelyä kaupungilla.. jaksan sen kyllä kun on vähän pakko, mutta tuntuu epämukavalta ilmoittautua kipeäksi ja lähteä sitten kaupungille. Mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa mennä kaupungille mutta onko siinä mitään järkeä jos on sairaana juuri tuolla tavalla?

Vierailija
2/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sitä kukaan kiellä, mutta oletko kykenevä menemään jos olet _niin_ huonovointinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ensin käynyt kaupungilla ja vasta sen jälkeen soittanut ja kertonut taudistasi.

Vierailija
4/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sitä kukaan kiellä, mutta oletko kykenevä menemään jos olet _niin_ huonovointinen.

No kyllä minä varmaan siellä jaksan sen verran kulkea ja olla, varmaan tunnissa parissa saisin homman hoidettua. Ei se siitä jaksamisesta oo kiinni vaan siitä että kehtaanko... vaikka niinkin sanoin, olisi vähän pakko kun jätin asian viime tippaan kun kuvittelin että tänään on hyvin aikaa se hoitaa.

Vierailija
5/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä varmaan siellä jaksan sen verran kulkea ja olla, varmaan tunnissa parissa saisin homman hoidettua. Ei se siitä jaksamisesta oo kiinni vaan siitä että kehtaanko... vaikka niinkin sanoin, olisi vähän pakko kun jätin asian viime tippaan kun kuvittelin että tänään on hyvin aikaa se hoitaa.

Käy samalla apteekissa

Vierailija
6/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy samalla apteekissa

No juu, pakko käydä, särkylääkkeet loppuu.

Vierailija
7/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä kipeänä hakea lapsia tarhasta, käydä ihan ruokakaupassa tai vaikka apteekissa!

Jos sulla on joku asia mikä on PAKKO hoitaa, niin tietenkin hoidat. Tuskin olet kaljalle menossa?