Lue keskustelun säännöt.
Miten siitä muka pääsee yli ettei kelpaa joillekin?
08.09.2016 |
Miten hitossa pääsee yli siitä, että minä en riitä joillekin miehille? Että ne etsii minua parempaa ja sopivampaa? Miten tämän voi hyväksyä?! Itsetunto ihan pohjamudissa taas.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs nyt. Silloin kun te ette ole kiinnostunut toisesta niin yleensä aina siinä toisessa on jotain vikaa. Monesti ulkonäössä. Eikö se muka haittaa teitä yhtään, että myös teitä ajatellaan viallisina ja sillee, et "hyi sekin oli aika kamala" kun ette kelpaa sille toiselle?
Luitko edes tämän ketjun viestejä? Tässähän on juuri se tarvitsevuuden ja ei-tarvitsevuuden ero.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensinnäkin, en useinkaan ajattele, että ihmisessä, josta en romanttisesti kiinnostu, olisi jotain absoluuttista vikaa. Hän vain ei sovi minulle, ei ole kemiaa, ei ole minun tyyppiäni. Toisekseen, ei haittaa, jos joku ajattelee, että minussa on vikaa. Tietenkin toivon, ettei kukaan ajattele "hyi, yök!", mutta tiedän, etten ole täydellinen enkä varmasti olisi sopiva kumppani kaikille. Ulkonäössäni on myös piirteitä, joista jotkut eivät varmasti pidä ja taas toiset pitävät. Sen verran omanarvontuntoa ja itserakkautta täytyy löytyä, ettei romahda, jos joku muu arvostelee tai ei pidä sinua viehättävänä.