Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kukaan täällä "hipsuttelusta" sängyssä?

Vierailija
08.09.2016 |

Tälle ei varmaan ole olemassa hyvää sanaa, mutta siis tarkoitan sellaista, että toinen makaa rentona selällään tai vatsallaan, ja toinen kutittelee hellästi ympäri kroppaa, yleensä yhdellä sormella. Hitaasti, ehkä kuvioita "piirrellen", seuraillen mistä toinen tykkää. Tarkoituksena ei ole saada toista kutiamaan millään "kutitushyökkäys/kiusaus"-tavalla, vaan tuottaa toiselle nautintoa (ja vuorollaan nauttia itse) siitä pienestä kosketuksen/kutituksen tunteesta. Onko kellään ollut tällaista?

Exäni kanssa teimme niin, että koska hän nautti selkähieronnasta ja minä hipsuttelusta, teimme sitä vuoroin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toi on ihan parasta.

M43

Vierailija
2/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan, olette uniikkeja lumihiutaleita.

Siis... Eikö tuo ole todella yleistä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin, mutta kutsun sitä vain piirtämiseksi. Tuo on ihan tosi hyvä rentoutumiskeino.

Vierailija
4/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä taitaa olla, ainakin meillä harrastetaan tuota varmaan joka ilta. Ja siis oikein harrastamalla harrastetaan, asettaudutaan ja valmistaudutaan ja ja. :D Ei hitto. Pitääkin taas pitää päivän hipsutustuokio.

Vierailija
5/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että on muitakin! Nyt sinkuksi jääneenä mietin, että voisiko joku keksiä hipsuttelukoneen. Saisiko jostain miehen ihan vaan hipsuttelukaveriksi? Seksiä en kaipaa, mutta hipsuttelua kylläkin. :D -Ap

Vierailija
6/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä äiti aina piirsi mun selkään kun oli migreeni. Jos voittaisin lotossa palkkaisin jonkun kehittämään mulle selkäänpiirto koneen:D

Vierailija
7/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin tuosta, mutta kumppani ei. Ei pidä jos hänelle tekee eikä myöskään tykkää tuota tehdä, koska käsi kuulemma väsyy :/ Jos voittaisin lotossa niin palkkaisin jonkun hipsuttelemaan :D

Vierailija
8/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että on muitakin! Nyt sinkuksi jääneenä mietin, että voisiko joku keksiä hipsuttelukoneen. Saisiko jostain miehen ihan vaan hipsuttelukaveriksi? Seksiä en kaipaa, mutta hipsuttelua kylläkin. :D -Ap

Saako sut ottaa lusikkaan nukkumaan ja voinko painaa pääni hiuksiisi? Kyllä mulle hipsuttelukin kelpaa ja itse tykkään ensin mainituista.

Vierailija
9/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin tuosta, mutta kumppani ei. Ei pidä jos hänelle tekee eikä myöskään tykkää tuota tehdä, koska käsi kuulemma väsyy :/ Jos voittaisin lotossa niin palkkaisin jonkun hipsuttelemaan :D

Eikö kumppanin kanssa sais tehtyä kompromissia? Mulla tosiaan exä rakasti selkä/jalkahierontaa ja minä hipsuttelua, niin vuoroteltiin sitten niissä. Tokihan siinä molemmilla kädet väsy, mutta nautintoa riitti molemminpuolin. :) -Ap

Vierailija
10/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kaikenlainen kevt kosketus tuntuu inhottavalta. Kutian siis TODELLA helposti, eli hipsuttelu on aivan silkkaa painajaista :(

Vierailija
11/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako sut ottaa lusikkaan nukkumaan ja voinko painaa pääni hiuksiisi? Kyllä mulle hipsuttelukin kelpaa ja itse tykkään ensin mainituista.

Pään saa painaa hiuksiin, mutta valitettavasti nukkuessa kääntyilen kuin kampela kuivalla maalla, niin lusikassa nukkumisesta ei oikein tulisi mitään. :( -Ap

Vierailija
12/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pään saa painaa hiuksiin, mutta valitettavasti nukkuessa kääntyilen kuin kampela kuivalla maalla, niin lusikassa nukkumisesta ei oikein tulisi mitään. :( -Ap

Et pääse kääntyileen, kun oot mun otteessa :D

Vierailija
13/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pidän, mutta ei oo naista :/

Vierailija
14/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten en saisi nukuttua. Pakko kääntyillä. :P Olen levoton talliainen. Mutta sitten voisin hipsutella sinut hereille, että muttaisit asentoa. -Ap

Vierailija
15/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten en saisi nukuttua. Pakko kääntyillä. :P Olen levoton talliainen. Mutta sitten voisin hipsutella sinut hereille, että muttaisit asentoa. -Ap

Oon aika sikiuninen, että saisit tosissaan hipsutella :P

Vierailija
16/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn hipsuttelemassa naapurin miestä. Uskomatonta mutta totta.

Vierailija
17/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevöhööd.

Vierailija
18/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hipsuttelu =rapsutella :DD

Vierailija
19/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle hipsuttelu =rapsutella :DD

Siis rapsuttelu

Vierailija
20/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo rakastaa hipsutusta. Kerran sain hipsutettua överit. Yli tunnin hipsutuksen jälkeen pyysi lopettamaan, kun rentoutui liikaa ja tuli paha olo.