Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 40+2

Vierailija
08.09.2016 |

Vittu se ikinä sieltä tuu... :( Tiedän toki ettei tässä vielä pitäs hosua, mutta kummallinen on ihmismieli ku heti tuli olo LA-päivän jälkeen, että lykkään sen vaikka vängällä ulos NYT.. :) Mitenkäs muut yliaikaismammat on saanu päivänsä kulumaan kun tulokasta ei vain kuulu? Lattioita turha edes haaveilla luuttuavansa kun näillä puupökkelöjaloilla ei enää mihinkään pääse, pikkulenkkejä kävelly minkä jalat on kantanu. Ikävä reippaita hölkkälenkkejä... :'( Ehdottakaa jotain mukavaa ajankulua. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutomaan pipoja

2/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun raskaus ole vielä yliaikainen, mutta tsemppiä loppuodotukseen ja pitkää pinnaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaikki kolme raskautta menneet yli la:n. Viimeisin syntyi 42+1. Ekassa raskaudessa oli helppoa vain makoilla ja lukea vaikka kirjaa, katsella leffoja, surffailla netissä jne. Taisinpa innostua siivoamaan vaatehuonettakin (parin päivän projekti kun ei selkä kestänyt kauheasti). Kahden seuraavan kohdalla tietysti oli muutakin hommaa ettei paljoakaan ehtinyt makoilla.

Vierailija
4/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kutomaan pipoja

Säädystimiä oon tehny ja vauvalle kutonu vaikka mitä. Huivejakin virkkaan. Mistä aavistit että oon käsityöihmisiä? :D hauska sattuma.

Ap

Vierailija
5/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo mansikkakakku, osta vielä muutama söpö body, fiilistele, ota selfieitä, täytä vauvakirjaa, pyöri ikeassa... On hyvä että sulla on noi synnytysfiilikset, auttaa sitten kestämään sen h hetken kun tietää odottaneensa sitä.

Kun mun supistukset oli kestänyt puolivuorokautta ja alkoi olla tosi kivuliaita niin mietin et voiku vois siirtää synnytystä viel vähän.

Vierailija
6/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin esikoista olin jo valmistautunut siihen että menee yli, enkä sen kummemmin ajatellut asiaa.

Olin enemmän kuin yllättynyt kun rv38+4 vedet yhtäkkiä meni ja sai lähteä synnärille.

Toista sitten kun odotin niin sanottiin jo rv34 että hän on niin alhaalla että voi syntyä etuajassa.

Siinä sitten käveli keilapalli haaroissa muutaman viikon, kun supistuksista ja kivuista ja asennosta huolimatta syntyi vasta rv40+2 vaikka lääkärin sanojen takia oli ollut jo yli kuukauden valmis siihen että synnytys alkaa milloin tahansa.

Kolmas teki saman tempun, rv30+3 jouduin synnärille saamaan estolääkitystä kun hän vähän uhkaili että tulisi jo, lääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi että kohdukauöaa.on reilusto ja se on kiinni, mutta pää tuntuu jo joten voi olla että syntyy ihan milloin tahansa.

Joka päivä sitten oli varuillaan, pelkäsi miten käy jos syntyy liian aikaisin jne, ja sitten suntyikin vasta rv40+4...

Ne viimeiset viikot oli kyllä tuskaa.

Vaikka olet turhautunut jne. tällä hetkellä olen silti vähän kateellinen, parasta ikinä on se tunne kun vihdoinkin saat syliin sen pienen ihmisen ja näet ketä olet odottanut =)

Tsemppiä!

Kyllä se aika salakavalasti kuluu vaikka tuntuukin pitkältä =D

(Enpäs antanut ajanvietevinkkejä mutta menihän tän lukemiseenkin hiukan aikaa =D )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä