Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eeppinen Facebook-moka!

miksioimiksi
08.09.2016 |

Tajusin äsken, että Facebook-tililläni näkyy kavereilleni päivitykseni jostain vuodelta 2007 asti. Olin silloin nuori ja hölmö, ja Facebook oli silloin ainakin itselleni ihan uusi juttu. Tuli kirjoiteltuja ihan käsittämättömän typeriä ja noloja päivityksiä tyyliin "odottelee luentoa", "pakoilee tenttiin lukua" ja "nukkui univelat". Siis AAAARGH! Voin hädin tuskin uskoa, että olen ne joskus itse sinne kirjoittanut. Viime vuosina en ole tehnyt enää yhtään päivitystä, olin välillä pitkään pois koko naamakirjasta, mutta nyt liityin takaisin opiskeluryhmien takia. Nyt kaikki vanhat ja uudet tuttuni ovat saattaneet nähdä häpeälliset kirjoitukseni, vaikka aloin heti poistaa niitä, kun tajusin tilanteen.

Olisiko vertaistukea?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, aloitus oli ihan kuin minun kirjoittama. Olin myös muutaman vuoden kokonaan pois Facebookista ja liityin sinne uudestaan 2012 aloittaeasani opiskelut. Silloin ihan paniikissa poistelin myös 2007 vuodelta juttuja, vaikka ne nyt oli vanhoja, ja jokaisella varmasti niitä niin kyllä itseänikin hävetti. :-D

Sinä sentään tajusit tuon jo neljä vuotta sitten, joten ei syytä häpeilyyn :) -ap

Vierailija
42/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyllä ihan positiivinen asia, siis että nolottaa. Ainakin huomaat, että olet kasvanut noista ajoista. Kuitenkin on niitäkin 3-kymppisiä, jotka elävät edelleen teinien elämää ja myös Fb on siitä elävä todiste. :-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityin facebookiin vuonna 2007 (olin juuri täysi-ikäistynyt) ja kyllä hävettää lukea vanhoja päivityksiä sitä mukaa kun niitä tulee sen muistotoiminnon mukana.

Mulla ne on kaikki liittyneet joko ryyppäämiseen tai tv-ohjelmiin. Ehkä jotain ihastusvihjailujakin.

Mutta lohduttaudun sillä, että sitä se oli muillakin. Se oli vain se aika.

Ja ne ensimmäiset fb päivityksethän oli tyyliä

Etunimi Sukunimi is.....

Etunimi Sukunimi on....

Ja sitten siinä oli pitkään merkkirajoitus.

(Tuo is/on tuli siis automaattisesti eikä sitä saanut pois)

Joo tuo nimihomma tosiaan näkyi niissä vanhoissa päivityksissä! :D Itse valittelin jossain viestissä, että suosikkisarjani Malliksi päivässä -ohjelma päättyy, ja nykyään vihaan kaikkia malliohjelmia ._. -ap

Vierailija
44/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kyllä ihan positiivinen asia, siis että nolottaa. Ainakin huomaat, että olet kasvanut noista ajoista. Kuitenkin on niitäkin 3-kymppisiä, jotka elävät edelleen teinien elämää ja myös Fb on siitä elävä todiste. :-P

Olet aivan oikeassa. En ole edes tajunnut, kuinka paljon olen muuttunut. -ap

Vierailija
45/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko alaston- tai ryyppykuvia? Jos ei, ei hätää.

Jokuhan kirjoitti täällä, että oli vahingossa postannut pillukuvan Faceen puhelimella.

Voi kamala, mutta repesin täällä silti. Ihan kiva..

Vierailija
46/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen päivitys näyttäis olevan vuodelta 2008: "x is wondering".

Varmaan facea ihmetelly 😄 en mä kyllä näe tuossa mitään erityisen noloa. Mä tykkään lukea ihmisten päivityksiä, siis niitä omia, ei mitään aforismikakkaa. Enkä odotakkaan mitään "puuro porisee kattilassa" kummosempia päivityksiä, koska ystäväni ovat ihan tavallista porukkaa.

Pienet on ihmisten murheet.

Vierailija
47/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityin facebookiin vuonna 2007 (olin juuri täysi-ikäistynyt) ja kyllä hävettää lukea vanhoja päivityksiä sitä mukaa kun niitä tulee sen muistotoiminnon mukana.

Mulla ne on kaikki liittyneet joko ryyppäämiseen tai tv-ohjelmiin. Ehkä jotain ihastusvihjailujakin.

Mutta lohduttaudun sillä, että sitä se oli muillakin. Se oli vain se aika.

Ja ne ensimmäiset fb päivityksethän oli tyyliä

Etunimi Sukunimi is.....

Etunimi Sukunimi on....

Ja sitten siinä oli pitkään merkkirajoitus.

(Tuo is/on tuli siis automaattisesti eikä sitä saanut pois)

Iso kiitos tästä tiedosta! En muistanut ollenkaan. Mietinkin et miks mun kaikki vanhat päivitykset on just tossa muodossa. Kuulostaa aivokuolleelta. Ajattelin että miten olen voinut olla niin ilmaisullisesti lahjaton vaikka teininä ne kirjoitinkin.

/32

Vierailija
48/48 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lueskelin aikoinaan puolison (exä nykyään) facehistoriaa ja siellähän tuli edellisen miehen kanssa tehtyjä päivityksiä. Mielenkiintoista luettavaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän