Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OSUUSPANKIN palvelumaksuista kysymys!

Vierailija
08.09.2016 |

Heip! Mulla on säästötili op:ssa ja olen huomannut, että sinne automaatin kautta rahaa tallettaessa jonkun ajan kuluttua tililtä lähtee palvelumaksu. Summa riippuu ihan talletetusta rahamäärästä. Osaisiko joku vastata paljon kyseinen palvelumaksu on (esim. prosentteina), olen nimittäin tallettamassa vähän isompaa summaa (500e) nyt kerralla, ja mietin paljon siitä peritään pankille. En omista verkkopankkitunnuksia, joten en pääse tarkistamaan netistä asiaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kassapalvelun kautta. Tosin joudut selvittämään mistä olet suuret rahasi saanut ja miksi haluat ne tilillesi laittaa.  Ei mene palvelumaksua muutakuin kuukausittainen kortin maksu ja taitaa mennä tilistäkin joku palvelumaksu.  Siis siitä, että saat pitää tiliäsi niiden pankissa.

Lisäksi ajasta riippuen voit joutua jonottamaan noin puoli tuntia päästäksesi kassalle.

Vierailija
4/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistalletukset kassalla on Helsingin OPssa maksuttomia. TalletusOtolla saa tallettaa kolme kertaa maksutta kuukaudessa. Mutta luulis että jos Vauva-palstalle osaa aloituksen laittaa, niin osaa myös op.fi sivulta katsoa oman Osuuspankin hinnaston...

Vierailija
5/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kassapalvelun kautta. Tosin joudut selvittämään mistä olet suuret rahasi saanut ja miksi haluat ne tilillesi laittaa.  Ei mene palvelumaksua muutakuin kuukausittainen kortin maksu ja taitaa mennä tilistäkin joku palvelumaksu.  Siis siitä, että saat pitää tiliäsi niiden pankissa.

Lisäksi ajasta riippuen voit joutua jonottamaan noin puoli tuntia päästäksesi kassalle.

Siis mitä, eikai pankille tarvitse selvittää mistä rahansa saa? :D itse aikanani kävin nordeassa viemässä tililleni 800 €, eikä kukaan kyselly mistä rahat ovat peräisin. Hetkessä oli homma ohi ja rahat näkyivät samantien tilillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan