Huomenna perjantai, joko laitoit paplarit alapäähän?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just otin lasin viiniä ja aloin letittämään karvoja. Olen kasvattanut niitä keväästä lähtien, nyt yltävät jo puolireiteen. Posliini on niin last season. Ehkä jonkun kivan korun voisi sitoa lettien päähän. Ainoa ongelma on väri, ruskean kirjava. En osaa päättää, vaalennanko vai värjäänkö mustaksi. Ehkä raidat?
Sellane hombre-värjäys on kiva :) ja, koska pikkujoulukausi alkaa kohta, itse laitan myös pienet ti'ut sinne lettien päähän <3 kun menee tanssimaan ja oikein vatkaa lanteita, tiukuset helähtelee kauniisti tanssin tahtiin :)
😂
En tiedä mitä tekisin omilleni. Värjäsin ne hetken mielijohteesta mustiksi ja nyt pukkaa tyvestä vaaleaa. Kokeilin vaalentaa ja nyt ovat kirkuvan oranssit. Laitanko ruskeaa vai kokeilenko vielä vaalentaa? Ovat niin kovin hauraat ja kuivat. :(
Millaisia pidennyksiä suositte alakertaan? Kerran kokeilin jotain halpoja klipsejä, mutta ne jäi miehen suuhun kiinni!
Kylläpä ap retroilee, että paplareille... Käytän nykyään höyryrullia, on niin nopea kiharrus! Joskus vähän sisäreiden iho on ottanut kuumaa, mutta kyllä nopeus mielestäni silti on valttia.
Minä värjään samanlaiseksi kuin Samantha Sinkkuelämää-sarjassa. Ihanan oranssi ja herättää mukavasti huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just otin lasin viiniä ja aloin letittämään karvoja. Olen kasvattanut niitä keväästä lähtien, nyt yltävät jo puolireiteen. Posliini on niin last season. Ehkä jonkun kivan korun voisi sitoa lettien päähän. Ainoa ongelma on väri, ruskean kirjava. En osaa päättää, vaalennanko vai värjäänkö mustaksi. Ehkä raidat?
Sellane hombre-värjäys on kiva :) ja, koska pikkujoulukausi alkaa kohta, itse laitan myös pienet ti'ut sinne lettien päähän <3 kun menee tanssimaan ja oikein vatkaa lanteita, tiukuset helähtelee kauniisti tanssin tahtiin :)
Kiitti vinkistä! Kokeilen hombree viikonloppuna.
Todellakaan En! Minulla on siellä räväkkä kananperse -malli leikattuna. Kiiltosuihketta korkeintaan vähän suihkin.
Mulla on iha lyhyeksi leikattu siitä eestä, mutta takatukka on pitkä ja tykkään pitää sen auki...
Valttikorttina takatukassa on se, että papusopan voimalla saa nostatettua "tuulen", jossa pitkät kiharat hulmuavat viehkosti.. Sillä sitä hurmaa (tai ainakin tyrmää) herran ku herran ja akat kihisee kateudesta ;)
Laitoin rastat, tosi käytännölliset ja helppohoitoiset. Paplarit on mummoille.
Vaalennus ja vihreäksi värjäys. Kuin nurmikko! Vain ötökät puuttuu <3
Vierailija kirjoitti:
Yök mitä karva mammoja
Kuulen penikka eikö karvat vielä kasva?
Mä laitoin tottakai. Ja rintakarvoihin kanssa! M28 ja latino
Ps. Mikä ihme on toi hombre?
Mulla on "Mauri Pekkariset" siellä.
Muistakaas tytöt valkaisuttaa myös peräreikänne, koska blondattu häpykarvoitus on liian räikeä, jos peräreikä on musta. Hauskaa päivää.
Uuu-jea! Perjantai! Mä laitoin paplarit jo viime yöksi, että ne olisivat tänään kauneimmillaan. Esittelin jo töissä asiakkaalle joka tuli tuomaan papereita. Hän oli kohteliaan punainen, mutta tykkäsi varmasti!
Eiks teil oo pillukarvat kiharia ilman papiljotteja :O Kiharakolmiohan se on. Säälin...
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin tehdä kiharat suoristusraudalla. Videoin sen niin toivottavasti jollekin on apua kuinka ne kiharat oikein tehdään.
Minä saattaisin tarvita apua.
Tänään sit oliko tarpeeksi kiharat kunhan pääsen vilauttamalla.
Minulla on Bo Derek -retromalli. Tein sen heti nähtyäni tämän opetusvideon alkupuolen. Loppua en ole vielä ehtinyt katsoa, mutta siellä on varmaan vain hoito-ohjeita.