Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna perjantai, joko laitoit paplarit alapäähän?

Vierailija
08.09.2016 |

On sitten ihanasti kiharalla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just otin lasin viiniä ja aloin letittämään karvoja. Olen kasvattanut niitä keväästä lähtien, nyt yltävät jo puolireiteen. Posliini on niin last season. Ehkä jonkun kivan korun voisi sitoa lettien päähän. Ainoa ongelma on väri, ruskean kirjava. En osaa päättää, vaalennanko vai värjäänkö mustaksi. Ehkä raidat?

Vierailija
2/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä oikeesti ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaihteen vuoksi kokeilla suoristusrautaa.

Vierailija
4/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just otin lasin viiniä ja aloin letittämään karvoja. Olen kasvattanut niitä keväästä lähtien, nyt yltävät jo puolireiteen. Posliini on niin last season. Ehkä jonkun kivan korun voisi sitoa lettien päähän. Ainoa ongelma on väri, ruskean kirjava. En osaa päättää, vaalennanko vai värjäänkö mustaksi. Ehkä raidat?

Sellane hombre-värjäys on kiva :) ja, koska pikkujoulukausi alkaa kohta, itse laitan myös pienet ti'ut sinne lettien päähän

Vierailija
5/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tukkaan?

Vierailija
6/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii sit rullaportaissa olla varovainen ettei jää alatukka sinne väliin...

Vierailija
7/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä piippaan. Perinteistä ja niin kaunista.

Vierailija
8/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tukkaan?

Ei kun siihen alapään nahkaan.

Vierailija
9/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kotipermanentin ja myös vaalennan. Ei haittaa, vaikka joutuu pian leikkaamaan lyhyeksi, sillä kasvuvauhti on huima. Jotain koruja olisi kiva laittaa, juuri nyt tykkään sellaisesta 80-luvun tyylistä. Ideoita kellään?

Vierailija
10/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan tyvikohottajaa ja tupeeraan ja sit kiinnytyssuihke. Kestää kuosissa monta päivää pesemättä.

Vierailija
11/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin retro, et käytän kreppirautaa.

Vierailija
12/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen kotipermanentin ja myös vaalennan. Ei haittaa, vaikka joutuu pian leikkaamaan lyhyeksi, sillä kasvuvauhti on huima. Jotain koruja olisi kiva laittaa, juuri nyt tykkään sellaisesta 80-luvun tyylistä. Ideoita kellään?

Siis permanentti on niin trendikästä just nyt! Kylie Minoguen tyyliin. Sit ens vuonna laitetaan iso värikäs samettipintainen hiusdonitsi

Vierailija
13/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin tehdä kiharat suoristusraudalla. Videoin sen niin toivottavasti jollekin on apua kuinka ne kiharat oikein tehdään.

Vierailija
14/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, paplarit on mummoille,

miks haluut karvas kiharoille?

Oikee tyyli on huoleton nuttura,

jos siis et oo ikäsuttura.

Vägän geelii, päälle lakkaa

ja voit olla riemukasta akkaa.

Kun on kaunis haaraletti,

miehen saanti on ihan saletti.

Vierailija
15/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis permanentti on niin trendikästä just nyt! Kylie Minoguen tyyliin. Sit ens vuonna laitetaan iso värikäs samettipintainen hiusdonitsi <3 Vaatteita saa kyllä aika tarkkaan miettiä sitten - ehkä kietaisumekko?

Kietaisumekko on tosi kätevä, saa vilautettuakin, ei mene kova työ hukkaan.

Vierailija
16/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw tuli mieleen, että miksi naiset eivät samalla värjää alapään karvoja, jos värjäävät tukkansa blondiksi? Eli miehenä minulla on tullut oksennusta suuhun, kun luulin pääseväni panemaan aitoa blondia. Alapään odotettu vaalea lyhyt karvoitus olikin pitkää tummaa haisevaa karvaa. Yritin vähän nuolla, mutta ei siitä mitään tullut. Sanoin vain hiljaa, että mun pitää mennä ja keräsin kamani ja lähdin samantien kotiin. 

Vierailija
17/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw tuli mieleen, että miksi naiset eivät samalla värjää alapään karvoja, jos värjäävät tukkansa blondiksi? Eli miehenä minulla on tullut oksennusta suuhun, kun luulin pääseväni panemaan aitoa blondia. Alapään odotettu vaalea lyhyt karvoitus olikin pitkää tummaa haisevaa karvaa. Yritin vähän nuolla, mutta ei siitä mitään tullut. Sanoin vain hiljaa, että mun pitää mennä ja keräsin kamani ja lähdin samantien kotiin. 

Samallahan se oisikin uskomattoman kätevää. Sitä parturin ja muiden asiakkaiden riemua.

Vierailija
18/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tukkaan?

Ei kun siihen alapään nahkaan.

Ettekö tiedä, että yläpäässä on hiukset ja alapäässä tukka. Näin oli ainakin 70-80 -luvulla.

19/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innostuin ottamaan pidennykset aidoista häpykarvoista ja rastat niihin. Kyllä nyt kelpaa viikonlopun aloittaa.

Vierailija
20/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä en värjää jotta pysyy kaltaisesi moukat kaukana! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan