Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntoilu+laihdutus

Vierailija
04.03.2006 |

Haluaisiko joku tehdä mulle viikon ajaksi kuntoilu- ja laihdutusohjelman? Painoa on yli 30 kiloa liikaa ja kunto ei ole mikään hyvä. Kotona on cross trainer ja kävely sekä hiihto onnistuu. Haluaisin tietää, että paljonko pitää päivässä kuntoilla ja paljonko saa syödä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lyhyesti:

Itse aloitin vuodenvaihteessa ns uusi elämä. Olen ollut karkkihullu kauan eli se oli mulle se suurin pala. Liikuntaakin olen harrastanut PALJON mut se loppui 2,5 v sitten kun neljäs lapsi ilmoitti tulostaan (aikaa ei yksinkertaisesti ollut enää), ja kiloja oli siis 15 liikaa. Karkkia ja keksejä söin päivittäin, joskus paljonkin. Nyt on 7 kiloa lähtenyt eli puolessa välissä ollaan. Nämä ovat mun linjat:

1. en ole syönyt keksin keksiä tänä vuonna

2. en ole syönyt karkin karkkipalaa tänä vuonna

3. syön ruokaa mitä huvittaa, vaikka kyl vahdin hieman etten ihan mässäilen turhia, myös jätskiä, välillä pullaakin mennyt alas ilman huonoa omatuntoa (viime viikolla jopa 3 laskiaispullaa). Joskus pizzan, joskus Hesburgerin roskaruokaa.

4. Liikuntaa olen lisännyt niin että käyn 3 kertaa viikossa uimassa kilsan JA 2-3 kertaa viikossa tunnin kävelylenkillä.

Näin on siis 7 kiloa mennyt ja intoa riittää vieläkin. Päätä mitä sulle on ne 2-3 paheet mistä ois pakko luopua ja pidä niistä tiukasti kiinni. Niin, ja muista juoda paljon. Miltä kuulostaa tämmöinen ohjelma?

Vierailija
2/3 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pääsisitkö lähes joka päivä noin puolen tunnin reippaalle kävelylle tai hiihtolenkille ym?

Herkutteletko paljon? Pystytkö jättämään herkut vaikkapa puoleen? Älä aloita mitään kuuria jota et pysty ylläpitämään pitkään. Koita tehdä muutoksesta pysyvä ja positiivinen asia. Älä rääkkää itseäsi liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan koko viikoksi!!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme