Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sukupuolineutraali avioliittlolaki voidaan kumota" linkki

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voidaan, mutta ei kumota

Vierailija
2/8 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan täysi-ikäistyttyäni pois Suomesta, Suomen tulevaisuus on tuhoon tuomittu. Nykyiset päättäjät jättävät meille nuorille velkaisen maan paskan talouden kera. Mulla ei ole mitään syytä jäädä tänne perseilyn ja eläköityvien, itsekkäiden urpojen kultalussikakehtoon jos mulla ei ole tulevaisuudessa oikeutta edes mennä rakastamani ihmisen kanssa naimisiin. Jos tuo laki kumotaan niin haistakaa kaikki pitkä paska.

t. 15v lesbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti miksi pelleilyksi Suomen politiikka on mennyt, eli ensi hallituskaudella laki tulee taas pöydälle ja neutraali laki palautetaan mikä onkin oikein? Persujen takia uskonkin että tämä pelleily menee läpi. Onneksi olen muuttamassa Suomesta pois. 

Vierailija
4/8 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helevetti miksi pelleilyksi Suomen politiikka on mennyt, eli ensi hallituskaudella laki tulee taas pöydälle ja neutraali laki palautetaan mikä onkin oikein? Persujen takia uskonkin että tämä pelleily menee läpi. Onneksi olen muuttamassa Suomesta pois. 

Hallitus ei säädä lakeja vaan eduskunta.

Vierailija
5/8 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kumotaan, uusi kansalaisaloite saa päivässä vaadittavat 50 000 ääntä :)

Vierailija
6/8 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kumota, ei meidän poliitikkojen joukossa niin paljon tyhmiä ole että tekisivät poliittisen itsemurhan ottamalla jo annetun oikeuden pois.

Vierailija
7/8 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kumotaan, uusi kansalaisaloite saa päivässä vaadittavat 50 000 ääntä :)

Ei päivässä vaan tunneissa :) Edellisellä meni 20h paikkeilla.

Vierailija
8/8 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että miten tämä muka on uusi asia kenellekään. Eikö se jo silloin selvinnyt, kun aitoavioliitto-aloite ylitti 50 000:n kannatusäänen rajapyykin, että se menee eduskunnan käsittelyyn? Joten tietenkin, jos eduskunta hyväksyy ko. aloitteen, se kumoaa uuden avioliittolain voimaantulon.

Todennäköisesti eduskunnan päätös on pysytellä edellisen eduskunnan tekemässä ratkaisussa, joten sikäli kenenkään on turha juhlia vielä. Mä vain ihmettelen miksi nyt uutisoidaan, niinkuin ihmiset eivät olisi jo tienneet, että yli 50 000 kannatusääntä saaneet kansalaisaloitteet menevät eduskunnan käsittelyyn. Eikö järkevämpää olisi uutisoida siitä, kuinka suuret mahdollisuudet kansalaisaloitteella on läpi menoon?