oletteko lähteneet kadulla iskijän mukaan?
Kommentit (22)
Mua ei ole koskaan yritetty iskeä kadulta, mutta aasialaistaustainen ystäväni kokee tätä melkein päivittäin! Kun olemme baarissa, meitä molempia yritetään iskeä suht. saman verran... Johtuuko sit siitä et ku jätkät on kännissä niin mäki kelpaan?:D
Mulle tuli Hgin keskustassa erittäin siisti ja komeakin mies ehdottamaan lasillista. Mentiin baariin ja siitä meille jatkoille. Tapailtiin viikottain melkein vuosi kunnes hänen vaimonsa sai vihiä asiasta ja suhde täytyi lopettaa. Olisin mielelläni jatkanut hänen kanssa tapailua. Mies oli kiva ja charmikas ja hoisi hommat asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on aika vaikea kadulta iskeä, menevät monesti lukkoon. Kännissä täällä hoidetaan iskeminen, panot ja jopa lapsen siittämiset.
Minua ei isketä missään ja sille on syykin, olen todella ruma nainen. Olen kyllä nuorikin mutta se nyt ei auta yhtään mitään.
haha. kysyin siksi, että nain naisen joka luki karttaa ja kysyin mihin haluaa mennä ja
tämä nainen jäätyi täysin ja sanoi ettet voi auttaa :D ... en edes koittanut mitään joten muuten kai mahdotonta ellei ole tom cruise :)
Olen lähtenyt. Ystävyys siitä seurasi, tosin sängyn kautta.
Osuinpa oikeaan ketjuun. Aina sanotaan keski-ikäisten naisten olevan pelkkää ydinjätettä. Liikkuessani ulkona, nämä (miten osaisin asettaa sanani oikein, etten saa rasistin leimaa), ei vaaleaihoiset miehet ovat ottamassa kontaktia. Olen 50-vuotias nainen, vaaleahiuksinen,normaalipainoinen. Pukeudun hyvin. En ole kiinnostunut heistä. Itse luulen, että he kuvittelevat saavansa jonkun elättäjän vanhemmasta naisesta, joka näyttää heidän silmiinsä varakkaalta. Niin lipeviä ovat heidän lähestymisyrityksensä.
Kerran pn yritetty iskeä. Kadulla tuli vastaan n. 70-vuotias mies vihreässä verryttelyasussa ja borsalino päässä. Sanoi, että "lähe tyttö mun matkaan saat kympin". Elettiin silloin markka-aikaa. En lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerran pn yritetty iskeä. Kadulla tuli vastaan n. 70-vuotias mies vihreässä verryttelyasussa ja borsalino päässä. Sanoi, että "lähe tyttö mun matkaan saat kympin". Elettiin silloin markka-aikaa. En lähtenyt.
hauska tai kammottava riippuen kuinka vanha olit.
Vierailija kirjoitti:
haha. kysyin siksi, että nain naisen joka luki karttaa ja kysyin mihin haluaa mennä ja
tämä nainen jäätyi täysin ja sanoi ettet voi auttaa :D ... en edes koittanut mitään joten muuten kai mahdotonta ellei ole tom cruise :)
Mitäs minä sanoin.
T: Numero 1
Olen mies. Olen onnistunut iskemään "kadulta" naisen ja minua on puolestaan yritetty iskeä S-marketissa.
Olen kävellyt halki Rooman keskustan erään kadulla lähestyjän kanssa. Ehkä elämäni romanttisin kävely & Rooman esittely, mies oli lukenut ja monesta alasta kiinnostunut, kokemusta elämän eri aloilta. Hyvän näköinenkin vielä. Tarjosi mulle jäätelön ja lasin viiniä, sekä käyntikorttinsa. Ei pyrkinyt suulle eikä muuta...
Oli aivan ihana kokemus. Kun olin naimisissa, ei asia johtanut valitettavasti mihinkään. Liittoni päättyi paria vuotta myöhemmin, mutta en lähtenyt Roomaan tätä miestä hakemaan, löysin uuden ukkoni ihan kotimaasta. (Ei kadulta vaan kapakasta :D)
No en todellakaan ole. Kadulla "iskijät" ovat niin ällöttäviä/inhottavia. Joku limainen vanha äijä huutelemassa sexy lady... Tiedän tasan yhden, joka on lähtenyt kadulta miehen mukaan, mutta kyseessä oleva neiti on jokseenkin narsistinen/muuten mielenvikainen.
Ei mua ole ikinä yritetty iskeä kadulla Suomessa. Ulkomailla jotain gigolointiyrityksiä. Mutta Ruotsissa, mamma mia, siellä meikäläinen blondi on kuumaa kamaa, siis viikinkien keskuudessa. En yhtään tajua mistä se johtuu, mutta tosiaan Ruotsissa minua on lähestytty monet kerrat ihan kadullakin.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ole. Kadulla "iskijät" ovat niin ällöttäviä/inhottavia. Joku limainen vanha äijä huutelemassa sexy lady... Tiedän tasan yhden, joka on lähtenyt kadulta miehen mukaan, mutta kyseessä oleva neiti on jokseenkin narsistinen/muuten mielenvikainen.
Ei välttämättä. Narkkipojat osaa olla tosi söpöjä.
Mutta ei kannata lähteä. Söpöliineillä saattaa olla taka-ajatuksia.
Nuorena kyllä lähestyttiin. Joskus lähdin treffeille. Sen pidemmälle juttu ei edennyt.
Juu, ja sen jälkeen vaan pariteltiin hänen kämpässään, kunnes minulle tuli nälkä ja täytyi lähteä äidin lihapatojen ääreen.
Muutaman kertaa ihan menevän oloiset naiset kyselleet mukaan illanviettoon. En oo kuitenkaan juuri silloin halunnut liittyä seuraan. Enkä kyllä lämpeä mihinkään yhden illan juttuihin, joilta näistä osa vaikutti. Että kyllä naisetkin tekevät aloitteita.
Suomalainen nainen on aika vaikea kadulta iskeä, menevät monesti lukkoon. Kännissä täällä hoidetaan iskeminen, panot ja jopa lapsen siittämiset.