Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 2v miettii; ihastuksen kohtaamiseen reagointi

08.09.2016 |

Ainakin minulla menee niin että yksityisesti koen suuria tunteita haaveillessani jostakin henkilöstä mutta kun näen tätä samaa henkilöä sitten livenä, en yleensä tunne suurempia tunteita. Ehkä tämä on ihan tarkoituksenmukaista omien kasvojen säilyttämisen kannalta mutta jollakin tavalla myös huono juttu, koska tunne-elämysten vähyys tavatessa johtaa helposti passiivisuuteen suhteen kehittämisessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei. Vastaus alkaa a:lla ja loppuu ergeriin.

Vierailija
2/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia ajatuksia ja vertaiskokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin sekä myös ex-miehelleni. Normaalia. Mutta sinuna miettisin, oletko aidosti kiinnostunut henkilöstä vai onko hänestä kehittynyt jonkinlainen illusio? Itselleni kävi noin, että tajusin myöhemmin, että ihastus ei ollut aitoa vaan enteili tulevaa elämänkriisiä..

Vierailija
4/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka haaveilua. Se sopii sulle.

Vierailija
5/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko muuten kysyä, millä tavalla haaveilet tästä naisesta kun olet yksin?

Vierailija
6/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveillen, että jonain päivänä sun hamsteris pureskelis parit tietokoneen johdot poikki ja tämmösii alotuksii ei tarvittis lukee pitkiin aikoihin.

Vierailija
7/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista tuollainen, eikös juuri se ihastus siinä livenä aiheuta kaikenmaailman oireita?

Vierailija
8/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt noin sekä myös ex-miehelleni. Normaalia. Mutta sinuna miettisin, oletko aidosti kiinnostunut henkilöstä vai onko hänestä kehittynyt jonkinlainen illusio? Itselleni kävi noin, että tajusin myöhemmin, että ihastus ei ollut aitoa vaan enteili tulevaa elämänkriisiä..

Eikö tuo tavallaan päde myös pitemmissä suhteissa; ihmisistä paljastuu epätoivottuja puolia jopa vuosien varrella ja se mitä ei tiedetä, kuvitellaan itselle mieleisellä tavalla ja näin täytetään aukot.

Vierailija
9/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta ja minkä ikäisestä naisesta haaveilet? Ja miten hänestä haaveilet

Vierailija
10/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla sama homma.. Johtuukohan siitä että oon tämmönen haaveilija/vilkkaalla mielikuvituksella varustettu? :)

Vierailija
11/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä tätä olennaisena, koska ihastukset tulevat ja menevät eri ihmisillä ja koostuvat erilaisista kohteista. Keskusteluun kyvyttömät käyttävät kaikkia tuollaisia tietoja lyömäaseena ja trollausvälineenä; kaikki on aina pahaa ja väärin ja asperger jne.

Mutta nyt on ainakin selvinnyt että en ole ainut ihminen, joka kokee tuolla tavalla. Mietin että mihinkähän tuo ilmiö oikein perustuu psykologisesti ajatellen.

Vierailija
12/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tätä olennaisena, koska ihastukset tulevat ja menevät eri ihmisillä ja koostuvat erilaisista kohteista. Keskusteluun kyvyttömät käyttävät kaikkia tuollaisia tietoja lyömäaseena ja trollausvälineenä; kaikki on aina pahaa ja väärin ja asperger jne.

Mutta nyt on ainakin selvinnyt että en ole ainut ihminen, joka kokee tuolla tavalla. Mietin että mihinkähän tuo ilmiö oikein perustuu psykologisesti ajatellen.

ei ollut tarkoitus käyttää lyömäaseena vaan mielenkiinnosta kyselen..

Vierailija
13/13 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä naisen ikää enkä nimeä. Luulen hänen olevan yli 20 mutta alle 25 vuotta. Haaveilen siitä että olisimme yhdessä ja tekisimme mukavia asioita yhdessä ja toisillemme; jakaisimme arkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi