Voiko ihastunut olla tyly?
Voiko ihastunut mies olla tosi tyly, jos ajattelisi että jutusta ei voi kuitenkaan koskaan tulla mitään?
Vai onko kyse vaan siitä ettei olekaan ihastunut enää?
Kommentit (19)
Joo. Voi olla. Joidenkin tapa tylyys on peittää tunteet. Syystä tai toisesta. Hyvinkin voi pitää susta vaan ei myönnä
Vierailija kirjoitti:
Voi. Minä saatan olla tyly, koska en halua paljastaa liikaa. Tunteeni ovat paljon paljon ihastusta syvemmät.
Mä kyllä näen oman tapaukseni läpi :) Pidän hänestä niin paljon enemmän kun hän on rennosti oma ihastunut itsensä! Silloin mullakin on hyvä ja rento olla hänen seurassaan.
Kerran on myöntänyt, mutta sanoi että on sitä mieltä että olosuhteet on sellaiset ettei mitään suhdetta voi edes ajatella. Sen jälkeen välillä mukava ja välillä etäinen ja tyly. Tänään oli niin tyly että mulla oli itku kurkussa...
Voi olla tyly koska palleja pakottaa ja on hoksannut että hommasta ei tule mitään. Ärtyy jokapäiväisestä turhasta seisiöstä.
Kysyit,vastasin.
Mutta toisaalta musta tuntuu niin älyttömältä. En itse ikinä osaisi olla tyly ihastukselleni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Minä saatan olla tyly, koska en halua paljastaa liikaa. Tunteeni ovat paljon paljon ihastusta syvemmät.
Mä kyllä näen oman tapaukseni läpi :) Pidän hänestä niin paljon enemmän kun hän on rennosti oma ihastunut itsensä! Silloin mullakin on hyvä ja rento olla hänen seurassaan.
Minustakin näkee ehkä läpi. Jotenkin on pakko suojella itseään. En esim. pysty katsomaan ihastustani silmiin jos muita on läsnä. Silmäni jää kiinni häneen ja ihastumiseni loistaa valovuosien päähän.
Mulle ihastus on tiuskinut tänään aika pahasti :( en ymmärrä miksi joku sellaista tekisi, jos tykkäis :( ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihastus on tiuskinut tänään aika pahasti :( en ymmärrä miksi joku sellaista tekisi, jos tykkäis :( ap
uusi nainen kierroksessa?
Tottakai voi olla tyly. Voi jännittää, olla epävarma, turhautunut, loukkaantunut tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin näkee ehkä läpi. Jotenkin on pakko suojella itseään. En esim. pysty katsomaan ihastustani silmiin jos muita on läsnä. Silmäni jää kiinni häneen ja ihastumiseni loistaa valovuosien päähän.
Ihastuminen on ihanaa ja toivottavasti tää sun ihastuksen kohde (nainen?) osaa ottaa sun tunteet vastaan hyvin :) Itsekin yritin peitellä ihastumistani ja olin puuskittaisella tiuskimislinjalla, mutta nyttemmin kun olen antanut itseni olla haavoittuvainen ja hassahtanut, olen paljon onnellisempi. Myös ihastuksen tiuskimispuuskat ovat hälvenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on ihanaa ja toivottavasti tää sun ihastuksen kohde (nainen?) osaa ottaa sun tunteet vastaan hyvin :) Itsekin yritin peitellä ihastumistani ja olin puuskittaisella tiuskimislinjalla, mutta nyttemmin kun olen antanut itseni olla haavoittuvainen ja hassahtanut, olen paljon onnellisempi. Myös ihastuksen tiuskimispuuskat ovat hälvenneet.
Mutta miksi ihan oikeasti tiuskitte? Mä en vaan voi ymmärtää... En mä ainakaan halua loukata mun ihastusta mitenkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihan oikeasti tiuskitte? Mä en vaan voi ymmärtää... En mä ainakaan halua loukata mun ihastusta mitenkään..
Ahdistaa kun ei voi (syystä x) näyttää tunteitaan. Ylikompensointia.
-nainen
voi hemmetti kun saisin jotenkin miehen avautumaan ja oikeesti näyttämään ne tunteet jos niitä on.. En oo koskaan halunnut ketään noin paljon..
Mä olen hermostunut ja vahingossa olen kauhea sen seurauksena:( se,että sanon jotain piikikästä ja fiksua, tuntuu järkevämmältä kuin sanoa jotain päättömän ihastunutta ja/tai typerää, mikä tekisi minut haavoittuvaksi. Lopputulos on yleensä se,että heittoni eivät ole fiksuja hermoilusta johtuen, vaan vain ilkeän kuuloisia.
Kyllä,pilaan aina kaiken ja yritän muuttua.
Sama tilanne täällä, mies välillä tosi tyly..