Täydellinen match mutta mies ei halua :(
Mies pitää minua kauniina, tuntee vetovoimaa niin paljon ettei voi olla vain kaveri, toisaalta viihtyy seurassani niin hyvin että haluaisi olla kaveri. Sanoo että lähellä on niin hyvä olla, tuntuu paremmalta kuin kenenkään muun kanssa. Olemme samanhenkisiä, haaveilemme samoista asioista. Hän tuntuu kuin minun jatkeeltani, kaikki on niin helppoa ja tuttua. Minä olen aivan rakastunut häneen. Ensihetkestä olen tiennyt että tunnen häntä kohtaan jotain todella erityistä. Hän ei kuitenkaan halua seurustella kanssani.
Miten tästä pääsee yli? :(
Kommentit (23)
Olen yrittänyt tapailla muitakin mutta se tuntuu ihan pakkopullalta. En pysty. Meillä on yhteinen kaveripiiri joten näen tätä ihmistä väkisinkin.
Ap
Kyllä se sitten on aika puolustaa omia rajoja. Joko mies ottaa riskin jätetyksi tulemisesta ja alkaa seurustelemaan, tai sitten välit jäähdytetään. Hajotat itsesi tuota menoa. Kun asiaan on saatu päätös, deittailukin tuntuu taas vähemmän väkinäiseltä.
Viestin 20 kirjoittaja jatkaa: Kyllä sitä pystyy unohtamaan. Se vaatii vain aikaa. Ihastuminen on siitä perseestä, että luulee sen yhden olevan ainoa ja oikea. Se menee kyllä ohi, ihan oikeasti.