Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen match mutta mies ei halua :(

Vierailija
08.09.2016 |

Mies pitää minua kauniina, tuntee vetovoimaa niin paljon ettei voi olla vain kaveri, toisaalta viihtyy seurassani niin hyvin että haluaisi olla kaveri. Sanoo että lähellä on niin hyvä olla, tuntuu paremmalta kuin kenenkään muun kanssa. Olemme samanhenkisiä, haaveilemme samoista asioista. Hän tuntuu kuin minun jatkeeltani, kaikki on niin helppoa ja tuttua. Minä olen aivan rakastunut häneen. Ensihetkestä olen tiennyt että tunnen häntä kohtaan jotain todella erityistä. Hän ei kuitenkaan halua seurustella kanssani.

Miten tästä pääsee yli? :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epävakaa. Jätä se ihmissuhde vaikka satuttaakin. Muuten sattuu vielä enemmän.

Vierailija
2/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu noin koska haluaa pinpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vain nusutella. Ja koska sinä olet rakastunut, niin nusuttelemaan se tulee. Olisipa itsekin tuollaisessa tilanteessa, että pääsisi hyväksikäyttämään jotain hyväuskoista hölmöä.

Vierailija
4/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vain nusutella. Ja koska sinä olet rakastunut, niin nusuttelemaan se tulee. Olisipa itsekin tuollaisessa tilanteessa, että pääsisi hyväksikäyttämään jotain hyväuskoista hölmöä.

Vierailija
5/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun jatkeelta? Ei matchaa. Muuten ymmärrän, mutta anna edes  vähän tilaa sille miehelle hengittää!

Vierailija
6/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kieltäytyi siitä pinpistä kun jälleen kerran kaveri-ilta päättyi sylikkäin. Kun ei pysty suhteeseen ja tietää etten halua pelkkää seksiä. Mutta miksi ei pysty???!!! Miksi tuollainen ihminen osuu kohdalle jos siitä ei kuitenkaan voi tulla mitään? Miten onnellista elämä olisi jos saisi olla sen ihmisen kanssa jota eniten rakastaa. :(

Ap

Vierailija
7/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun on kipeää. Oletteko te kaikki naiset noin kipeitä? Näin niitä vitun lassukoita tehtaillaan.

8/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friend zone on kamala paikka, älä jää sinne. Ota etäisyyttä mieheen. Kukaan ei ole niin ainutlaatuinen että pystyisi ainoana ihmisenä maailmassa täyttämään tarpeesi.

Vierailija
9/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jatkeellani tarkoitan sitä että kanssakäyminen on helppoa, kuin olisi tunnettu aina. Heti ensi hetkestä kumpikin kohteli toista kuin vanhaa tuttua ja maailman tärkeintä ihmistä.

Ap

Vierailija
10/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua sua ollenkaan paitsi muutaman kerran pillua. Anna olla. Aika usein täältä saa lukea samoja juttuja

Vierailija
11/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo sitten ole täydellinen match, kun ei edes halua seurustella.

Vierailija
12/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta: sitoutumiskammo

Se, että toinen ei halua sitoutua raastaa sua nyt, ja tulee aina raastamaan.

Se, että ei seuraustella tarkoittaa, että ei tarvitse olla uskollinen.

Kurjaahan tämä on kuulla ja vielä kurjempaa irrotittautua, mutta Do it.

Vierailija
13/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ota anaaliin? Aiai, ilman miestä jäit ja jäät.

Vierailija
14/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitte sillä ongelmia seksissä. Siksi ei uskalla kun pelkää että sä petyt jos ei onnistu.

Vierailija
15/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tapailtiin yli vuoden ajan. Sinä aikana suhde oli kolmesti katkolla minun aloitteesta kunnes taas jatkettiin kun hän kokikin haluavansa.

Ap

Vierailija
16/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on epävakaa. Jätä se ihmissuhde vaikka satuttaakin. Muuten sattuu vielä enemmän.

Miesvihapalstalla toki näin.

Itse saan aloittajasta sen epävakaan kuvan. Jatkakaa toki.

Vierailija
17/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuollaista ennenkin. Olet "vaimomateriaalia", valitettavasti vaan osuit miehen tielle liian aikaisin. Sitten kun tulee sitoutumis-/perheenperustamisvaihde päälle, otetaan äkkiä joku vähemmän sopiva.

Vierailija
18/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoja kommentteja. Miksi joka väliin pitää hokea tuota "seksin perässä se vain on", kun tässäkään tapauksessa ei mies ole edes seksiä halunnut. En kyllä tajua tuota ap:n tilannettakaan. Haluaa olla kaveri, mutta ei voi, haluaa enemmänkin, mutta ei voi? Onko siis varattu, vai mikä ihme?

Vierailija
19/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattu, ei halua kuulemma seurustella. Sitoutuminen ahdistaa, on epävarma ja pelkää jätetyksi tulemista. Kuulemma.

Saatan olla minäkin epävakaa mutta oli vaikea olla yhdessä kun hän muuttui vähitellen etäiseksi kunnes sitten taas osoittikin tunteita kun totesin ettei suhde taida toimia. Hän ei kertakaikkiaan tuntunut tietävän mitä haluaa.

Ja minä en pysty unohtamaan. :(

Ap

Vierailija
20/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies pystyy sitoutumaan jos sinut ihan oikeasti haluaa. Vaatii sinulta nyt vähän munaa. Sano miehelle, että sinä et pysty olemaan pelkästään kaveri ja haluat ottaa etäisyyttä. Kerro rehellisesti tunteistasi ja sitten ihan oikeasti jätät sen miehen rauhaan. Tässä vaiheessa mies kyllä ottaa sinuun yhteyttä jos sitä kiinnostaa. Sitten jos/kun ottaa vaadit sitä, että joko aletaan suhteeseen tai sitten sinä et halua olla enää yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme