Upein matkakohde/Minne olet aina halunnut matkustaa?
Mikä on mielestäsi/luullaksesi omasta mielestäsi todella upea lomakohde ja miksi? Mikä on sellainen paikka, johon olet aina halunnut matkustaa (mutta hinta mahdollisesti liian suuri), vai oletko jo käynyt jossain hyvin upeassa paikassa? Millaista siellä oli ja täyttyivätkö odotukset? Millaiset kohteet tai elementit viehättävät sinua?
Omasta mielestäni ainakin pohjois-Norjassa on todella kaunista. Ne vuonot ja maisemat ovat ihan mielettömiä! Todella palauttavaa ja niin kaunista. Tekisi mieli mennä joskus Norjaan risteilylle katselemaan maisemia. Jostain syystä myös hyvin pohjoinen pohjois-Amerikka kiehtoo kuvien perusteella. Hinta taitaa tosin tällä hetkellä tulla rajoittavaksi tekijäksi..
Kommentit (5)
En halua mennä noihin kehitysmaihin. Pelkkä ajatuskin tuntuu "ylimieliseltä" kun katsoo asiaa paikallisten silmin.
Islanti.
Pohjois-Norjassa olen ollut usein, se vaan on upea.
Olen matkustanut todella paljon niin huvikseni kuin tyon puolesta, mutta maa johon palaan aina vaan uudelleen on Italia ja siella erityisesti sydamen on vienyt Toscana.
Haluaisin matkustaa ns kolmansista maista niihin, jotka ovat vielä turismin ulottumattomissa tai turismi on siellä hyvin vähäistä esim. Taiwan, Banglasdesh, Nepal, Pohjois- ja Eteläkorea. Syy miksi en matkusta on se, että minulla on pieniä lapsia ja kaikkiin noihin maihin tarvitaan malarialääkitys. En voi laittaa lapsia syömään kuukauden ajan sivuvaikutuksia aiheuttavia tabletteja vain sen takia että minä pääsisin reissuun. Ilman lapsia en voi matkustaa.
Olen käynyt Pohjois-Norjassa useasti ja olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa, että se on fantastinen. Mieli lepää.