Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feminismi ja ns. "kiltin miehen syndrooma"

08.09.2016 |

Miksi näitä "kilttejä miehiä" on nyt enemmän kuin koskaan? Siksi, että ns. perinteisiä sukupuolirooleja pyritään väkisin poistamaan, vaikka ne perustuvat sukupuolten välisiin biologisiin eroihin. Feministit vaativat miehiltä alistuvaa käyttäytymistä ja kannustavat ylenmääräiseen tunteiluun. Betamiehille tällainen käytös on ominaista ja siksi suurin osa miespuolisista feministeistä on betoja, jotka feministit ovat aivopesseet pitämään heikkouttaan voimavarana. Suurin osa naisista ei kuitenkaan pidä epämiehekkäitä ominaisuuksia viehättävinä ja "kiltti mies" on tuomittu epäonnistumaan.

Siksi on suhteellisen naurettavaa, että usein juuri feministit valittavat näistä "kilteistä miehistä".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tunnen sitäpaitsi naisena ylpeyttä siitä että kelpaan miehekkäälle miehelle. Välillä tulee paha mieli jos mies on juro ja ei koe tarvetta mielistellä kun kaipais kehuja tai muuta, mut sit tosipaikan tullen tosimiehestä on niin paljon enemmän, kuin kiltistä miehestä saati 'korupuheista'...

Viimeyönä näin painajaisia. En saanut kainaloa ja hyssyttelyä (enhän olekaan miehelleni lapsi!), vaan niin vainsen jurottaja tosimiehen käsi nousi ja silitti lapaani, samalla murahti jotain, mutta tiesin että oon turvassa ❤

Mä en vois ikinä olla lässyttävän, kiltin miehen kanssa. Tää oma, hiukan sovinistinen "pahis" on vaan jotain niin koukuttavaa.. 😊

Vierailija
2/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin se menee. Feminismikään ei pysty poistamaan naisen alkukantaista halua antautua alfaurokselle. Naiset vain usein virheellisesti kuvittelevat, että rationaalisuudella voi korvata biologiset tosiasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tasa-arvon myötä erilaiset roolit pitäisi olla sallittuja molemmille sukupuolille? Jos nainen haluaa määrätä kotona lähes kaikesta eikä pehmeämpi mies ole ihan hyvä puoliso? Ja nuo alfa ja beta jutut menee ohi minusta ihmisten luokitteleminen on hölmöä. KUinka määrittelet mieheni: hän tekee enemmän kotitöitä kuin minä: laittaa ruuan ja hoitaa tiskin - koska pitää siitä. Hemmottelee minua päivittäin -- koska pitää siitä. Puhuu paljon tunteistaan, itkeekin aika helposti - koska se on hänen tapansa. Tämän lisäksi hän metsästää, kalastaa, on töissä johtavassa asemassa kymppitonnin palkalla. Minulle täydellinen paketti, toivottavasti minä myös hyvä nainen hänelle hänelle (paljon pihatöitä tekevä, huonommin tunteista puhuva mutta opettelen, työorientoitunut, hyvinkoulutettu ja kovapalkkainen).Mustavalkoinen luokittelu ei johda mihinkään, miksi ihmiset ei voi olla oman luonteensa ja taipumustensa mukaisia ja sellaisina hyväksyttyjä?

Vierailija
5/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tasa-arvon myötä erilaiset roolit pitäisi olla sallittuja molemmille sukupuolille? Jos nainen haluaa määrätä kotona lähes kaikesta eikä pehmeämpi mies ole ihan hyvä puoliso? Ja nuo alfa ja beta jutut menee ohi minusta ihmisten luokitteleminen on hölmöä. KUinka määrittelet mieheni: hän tekee enemmän kotitöitä kuin minä: laittaa ruuan ja hoitaa tiskin - koska pitää siitä. Hemmottelee minua päivittäin -- koska pitää siitä. Puhuu paljon tunteistaan, itkeekin aika helposti - koska se on hänen tapansa. Tämän lisäksi hän metsästää, kalastaa, on töissä johtavassa asemassa kymppitonnin palkalla. Minulle täydellinen paketti, toivottavasti minä myös hyvä nainen hänelle hänelle (paljon pihatöitä tekevä, huonommin tunteista puhuva mutta opettelen, työorientoitunut, hyvinkoulutettu ja kovapalkkainen).Mustavalkoinen luokittelu ei johda mihinkään, miksi ihmiset ei voi olla oman luonteensa ja taipumustensa mukaisia ja sellaisina hyväksyttyjä?

Miljoona yläpeukkua, koska näinhän sen pitäisi mennä. Ihmiset itse tietävät parhaiten mistä itse pitävät. 

Vierailija
6/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tunnen sitäpaitsi naisena ylpeyttä siitä että kelpaan miehekkäälle miehelle. Välillä tulee paha mieli jos mies on juro ja ei koe tarvetta mielistellä kun kaipais kehuja tai muuta, mut sit tosipaikan tullen tosimiehestä on niin paljon enemmän, kuin kiltistä miehestä saati 'korupuheista'...

Viimeyönä näin painajaisia. En saanut kainaloa ja hyssyttelyä (enhän olekaan miehelleni lapsi!), vaan niin vainsen jurottaja tosimiehen käsi nousi ja silitti lapaani, samalla murahti jotain, mutta tiesin että oon turvassa ❤

Mä en vois ikinä olla lässyttävän, kiltin miehen kanssa. Tää oma, hiukan sovinistinen "pahis" on vaan jotain niin koukuttavaa.. 😊

Eli sinä haluat olla se lässyttävä, kiltti reppana joka kaipaa suojelua painajaiselta? Lapselta vaikutat kyllä, et aikuiselta. Olenkin aina ollut sitä mieltä, että miehekästä miestä ja perinteisiä rooleja kaipaavat naiset ovat jääneet henkisesti lapsen tasolle.

Vierailija
7/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin se menee. Feminismikään ei pysty poistamaan naisen alkukantaista halua antautua alfaurokselle. Naiset vain usein virheellisesti kuvittelevat, että rationaalisuudella voi korvata biologiset tosiasiat.

Aloittaja (eli sinä) ainakin on niin saatanan tyhmä ja epärationaalinen otus, että en edes tiedä mistä päästä pitäisi aloittaa tuon kommentin ruotiminen.

Sanonkin vain, että lopeta se ryyppääminen ja hanki töitä. Jotakin mikä ei vaadi lainkaan aivoja.

Vierailija
8/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa! Näin naisena en voisi olla enempää samaa mieltä, tämä koko ideologia tekee niin miehistä kuin naisistakin onnettomia ja yksinäisiä. Sukupuoliroolit ovat heittäneet häränpyllyä, eiköhän olisi jo aika todeta että tämä aate joutaa romukoppaan?

Vierailija
9/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä haluat olla se lässyttävä, kiltti reppana joka kaipaa suojelua painajaiselta? Lapselta vaikutat kyllä, et aikuiselta. Olenkin aina ollut sitä mieltä, että miehekästä miestä ja perinteisiä rooleja kaipaavat naiset ovat jääneet henkisesti lapsen tasolle.

Haukut häntä henkisesti lapsen tasolle jääneeksi mutta samaan hengenvetoon menet itse törkeästi henkilökohtaisuuksiin, Ad-Hominem argumentointivirhettä käyttäen. Eikö tuollainen nimittely muka ole mielestäsi lapsellista toimintaa? Et sinä miltään kypsältä aikuiselta vaikuta, päinvastoin. Tämäkin esimerkki osoittaa kuinka feministit eivät kestä pienintäkään kritiikkiä, heidän egonsa on äärimmäisen hauras, joka murtuu pienestäkin kolauksesta. Ei oikeasti vahvan ja henkisesti itsensä kanssa tasapainossa olevan ihmisen tarvitse jatkuvasti korostaa omaa erinomaisuuttaan ja itsevarmuuttaan, tuollaiseen käytökseen sortuu nimenomaan ne ihmiset, jotka ovat äärimmäisen epävarmoja itsestään.

Vierailija
10/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata mennä tuohon ansaan. Se feministikin halveksuu sitä "kilttiä miestä" ihan yhtä paljon, kuin muutkin naiset. Feministikin ottaa sen pahan pojan tai esim. muslimin (tämä on helppo ratkaisu sillä tapaa, että sw legimitoi vihan VHMiä kohtaan kahteen kertaan), koska ne käyttäytyvät kuin tosi miehet ja näyttävät naiselle kaapin paikan.

Vierailija
11/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo näin se menee. pilluu ja rakkautta oo koskaan saanu, ku oon liian kiltti. ei kelpaa kenellekään :(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan