Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, mammat tappelevat jostain helistimistä :D

07.09.2016 |

Tiedätte varmaan ne hymynaamahelistimet joita sai aikoinaan ä-pakkauksesta? Meillä niitä on kaksi ja nyt mammat tappelevat (tarjoavat kilpaa summia) noista. Tällä hetkellä saisin 15e/kpl. Enpäs tiennytkään että ovat noin haluttuja, meillä ne ovat olleet unohduksissa varastossa kunnes haettiin kun vauva syntyi. Joskin sen jälkeenkin ovat olleet lelulaatikon pohjalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! :D

Mä olen koko kesän siirtänyt varastojen siivoamista/tyhjentämistä ties millä verukkeella. Yhä ollaan siinä tilanteessa, että varastot täynnä vauvasta vaariin roinaa. Nyt olisi hyvä syy.. ;)

2/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin ensin että jos voisin antaa vaikka ilmaiseksi, tavallisia helistimiä nuo vain ovat ja kaiken lisäksi ilmaiseksi saatu (no okei, verojen kautta maksettu). Nopea googletus ja selvisi, että porukka keräilee noita. Jossain vaiheessa tuotanto lopetettu ja  taas aloitettu uudestaan mutta ilmeisesti niitä ei tällä hetkellä kuitenkaan saa mistään. Torissa ja huutiksessa noita myydään 9-15 euron hintaan.

No en minä valita jos tienaan 30e kahdella helistimellä :D

4/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it! Ei se ole tyhmä joka pyytää..

Vierailija
5/7 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA...

Entä jos kyseiset helistimet ovat seuraava muumimuki? Ei koskaan voi tietää. Raaskitko myydä 15 eurolla? ;D

Vierailija
6/7 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka_ kirjoitti:

MUTTA...

Entä jos kyseiset helistimet ovat seuraava muumimuki? Ei koskaan voi tietää. Raaskitko myydä 15 eurolla? ;D

Haha, itse asiassa jäin miettimään että jos arvo vielä nousisi että kannattaako vielä myydä :D Minun tuurillani alkaa joku massavalmistus ja noita ei saa edes eurolla myytyä :D

Vierailija
7/7 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa ne oli muotia jo n. 4 vuotta sitten, kun ne poistettiin äitiyspakkauksesta ja valmistus lopetettiin. Parhaimmillaan niistä sai silloin 50-60€. Minäkin olen omistani maksanut 20€ ja 40€. Vaaleansininen ja vaaleanpunainen. Koska halusin lapsille palan omasta lapsuudesta.

Mutta noita helistimiä alettiin valmistaa pari vuotta sitten uudestaan, jolloin hinnat romahti. Peruspunaisia näkee nyt myytävän n. 5 eurolla ja vähän vanhemmista väreistä voi saada sen 15€. En muista mitä uusi maksaa, olisko ollut 20€ + postit?

Eli tuskin niissä arvonnousua on nähtävissä enää, niin kauan kun valmistavat uusia. Monethan keräilee noita, mutta sekin harrastus kai on jo vähän lopahtanut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä