Paljasta jotain mitä moni ei tiedä sinusta!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Isänsä taakseen jättänyt jatkaa... näiden kuvioiden vuoksi tulen todennäköisesti jäämään perinnöttömäksi, kyllä, hänellä on lainmukainen peruste toimia niin, siskolleni menee koko monen miljoonan euron omaisuus. Asia lähinnä huvittaa minua, kun sen pari vuotta sitten yhtenä päivänä käsitin.
Voimia, olet taatusti onnellisempi kuin minä, joka en ole samaan kyennyt. Jos joskus perinnön saan ei se tule korvaamaan yhteydenpidon aiheuttamia syviä haavoja.
Miehelläni on vahvasti narsistisia piirteitä. Minä saan niistä kärsiä - ivasta, pilkasta, naureskelusta, ylimielisyydestä - mutta kodin ovien ulkopuolella hän on itse aurinkoisuus ja silittelee ja ylistää minua kuin mikäkin superrakastava aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on vahvasti narsistisia piirteitä. Minä saan niistä kärsiä - ivasta, pilkasta, naureskelusta, ylimielisyydestä - mutta kodin ovien ulkopuolella hän on itse aurinkoisuus ja silittelee ja ylistää minua kuin mikäkin superrakastava aviomies.
Jätä se sika! Oikeasti!!!
Kukaan ei tiedä ettei minulla ole anaalitappia.
En ole edes kokeillut sellaista. Mut kukaan ei tiedä sitä.
Työnnän joskus penikseni omaan peräaukkooni.
M 42
Rikkinäinen, narsistivanhemman varjostama lapsuus, vuosien terapia ja elämän uudelleenrakennus kesken. Näitä asioita en ikinä ota missään puheeksi, olen oppinut piilottamaan miltä oikeasti tuntuu ja elämään kulisseissa, muuten ei meidän perheessä pärjännyt.
Itken itseni usein uneen. Päivällä olen itse positiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Isänsä taakseen jättänyt jatkaa... näiden kuvioiden vuoksi tulen todennäköisesti jäämään perinnöttömäksi, kyllä, hänellä on lainmukainen peruste toimia niin, siskolleni menee koko monen miljoonan euron omaisuus. Asia lähinnä huvittaa minua, kun sen pari vuotta sitten yhtenä päivänä käsitin.
Kommentoin tuota yhtä puheenvuoroa, voin tehdä niin, koska tulen omalla palkallani aika hyvin toimeen. Joudun alleviivaamaan isälleni todella isolla alleviivauskynällä sitä, että jos lapsi vuosikaudet hautoo alaikäisenä itsemurhaa koulukiusaamisen takia, silloin ei ole ok vastata "nauraa naurismaan aidatkin", esimerkkinä. Mikään rahasumma ei korvaa sitä.
Juon itsevalmistamiani vihermehuja 0,8-1 l/päivässä :)
Lapsuuden kotioloni olivat huonot ja turvattomat. Minulla ei ole ylioppilastutkintoa ja liikun koulutetuissa piireissä, puhun kuitenkin viittä kieltä ja olen hyvässä asemassa.
Päällepäin näytän onnelliselta ja vahvalta. Olen kuitenkin vaikeasti masentunut.
Mun miehellä on niin hyvä palkka, ettei mun tarttisi käydä ollenkaan töissä. Mutta tykkään työstäni, teen osa-aikaisena 30h/vko. Huvittaa aina työkavereiden jutut palkkapäivänä, tyyliin tili tuli tili meni. Ja esimies kysyi just vähän aikaa sitten, että miten teidän talous kestää, aiotko jatkaa osa-aikaisena? Ihan hyvin kestää juu...
Mulla on ollut jo kymmenen vuotta suhde ex-kollegaan. Asumme eri maissa ja tapaamme aina kun onnistumme sovittamaan työmatkamme samaan kaupunkiin, nykyään noin neljästi vuodessa.
Olemme kumpikin tahoillamme perheellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on niin hyvä palkka, ettei mun tarttisi käydä ollenkaan töissä. Mutta tykkään työstäni, teen osa-aikaisena 30h/vko. Huvittaa aina työkavereiden jutut palkkapäivänä, tyyliin tili tuli tili meni. Ja esimies kysyi just vähän aikaa sitten, että miten teidän talous kestää, aiotko jatkaa osa-aikaisena? Ihan hyvin kestää juu...
Samat sanat. Töissä hieman ihmettelevät mun kalliita tavaroita mutta ihmetelkööt. Mä tykkään työstäni ja pidän siitä että mulla on omaa rahaa ja saan maksaa veroja :)
Olen oikeasti tosi vanhoillinen ja moralistinen. Minusta kuviteltiin nuorena et olen hurja tyttö ja annan tyyliin jokaiselle. Villi ja menevä olinkin muuten, mutta vasta aviomieheni oli ensimmäiseni jonka kanssa oikeasti harrastin seksiä.
Sama. Ei uskoisi, kun tuota nysää nykyään katsoo. :)
m42