Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta jotain mitä moni ei tiedä sinusta!

Vierailija
07.09.2016 |

joo hei

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on välillä todella rivoja seksifantasioita puolisoni siskosta. Mitään riskiä parisuhteelle näihin ei kuitenkaan liity, en esim. pettäisi monin tavoin täydellistä puolisoani koskaan, mutta en minä tätä uskaltaisi hänelle kertoakaan.

Mutta tämähän nyt varmaan on niin yleinen homma miehillä, että aika laimea tunnustus.

Vierailija
42/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla om syömishäiriö, en käytä koskaan alusvaatteita kotona enkä välillä muutenkaan (anteeksi mammat, ettei ehkä halunneet tietää tätä... :D), en oikeasti viihdy ihmisten seurassa ja olen introvertti, vaikka mua luullaan sosiaaliseksi, raaputan korvaani hiuspinnillä lähes päivittäin, koska korvatulpat välillä kutittavat ja mies kovaa hemmetin kovaa :'D...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole poliisin kirjoissa.

En minäkään ole. Oikeasti olen täysin rehellinen ja kunniallinen ihminen, enkä koskaan ole tehnyt mitään rikoksia. 

Vierailija
44/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä puhua papatan, en valehtele mistään mutta jotenkin työkaverit ilmeisesti luulevat, että olen kokoajan menossa. Parasta mitä tiedän, on olla omassa rauhassa luonnossa, ilman meikkiä tai muita ihmisiä ja tavata perhettä ja ystäviä kyllä mutta ei joka päivä. En ikinä sano kenellekään, että haluan olla silloin tällöin rauhassa. En siis ole mikään introvettti mutta tykkään vain olla itsekseni.

Töissä myöskään kukaan muu ei tiedä kuinka paljon joku tienaa, vain pomo tietää työntekijöiden tarkan palkan. Ala on sellainen, että palkka on hyvä vaikka ei olisi monen kymmenen vuoden kokemusta. Töissä luullaan että minulla on työpaikan pienin palkka, hyvä kun maksetaan enemmän kuin siivojalle.

Vierailija
45/45 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itseni tappamista joka ikinen päivä.