Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa naista joka ottaa juuri eronneen miehen nurkkiinsa asumaan?

Vierailija
07.09.2016 |

Just asking 😨

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiima?

Vierailija
2/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...rakkaus?

Kai ne suhteet voi alkaa missä tilanteessa vaan, jotkut vaihtaa jopa lennosta toiseen. Oletko katkera ex?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin tuohon kerran aikoinani. Itseäni vaivasi silloin julmetun huono naisellinen itsetunto. Tiesin, että juuri eronnut mies etsii vain lohtusuhdetta mutta hoivavietti yhdistettynä huonoon itsetuntoon sai lähtemään hommaan kuitenkin. Eli sanoisin: terve nainen ei tuohon lähde! En antaisi tuolle kaksarille kummoistakaan kerrointa, lohtusuhteet harvemmin kestävät.

Vierailija
4/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ottaa eksänsä vai jonkun ihan muun eronneen?

Onko niillä siis suhde vai ihan kämppäkaveruuttako tarkoitat, kun noin oudosti asian ilmaiset?

Vierailija
5/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteesta puhut, niin kai se nyt vähän riippuu siitä, onko se suhde solmittu vasta eron jälkeen vai alkanut jo avioliiton aikana eli mies pakenee rakastetun luo.

Vierailija
6/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kaveria helppaisin, jos hän ei ole ehtinyt löytämään kämppää vanhan mennessä alta tai riitaisassa erotilanteessa. Ymmärtääkseni mua ei mikään erityinen vaivaa. 

Vierailija
7/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorruin tuohon kerran aikoinani. Itseäni vaivasi silloin julmetun huono naisellinen itsetunto. Tiesin, että juuri eronnut mies etsii vain lohtusuhdetta mutta hoivavietti yhdistettynä huonoon itsetuntoon sai lähtemään hommaan kuitenkin. Eli sanoisin: terve nainen ei tuohon lähde! En antaisi tuolle kaksarille kummoistakaan kerrointa, lohtusuhteet harvemmin kestävät.

Mulla sama. Lisäksi olin nuori naiivi ja tyhmä. Mies vaihtoi lennosta minuun. Yllättäen myös meille tuli ero miehen petettyä myös minua useamman kerran. Ex-vaimo yritti alkuun minulle kertoa millainen paskanjauhaja mies on, uskoin tietenkin miestä joka kertoi entisen naisen haluavan vaan meille pahaa. Mies kävi panemassa myös ex-vaimoaan meidän yhdessäolon aikana.

Pari viikkoa meidän erosta mies asui jo uuden naisen luona. Pari kuukautta meidän erosta mies yritti saada minua takaisin, en huolinut. Nykyään on tämän naisen kanssa jonka luokse muutti, mutta törmäsin häneen myös juuri Tinderissä. Ei muuta kuin onnea heille 😊

Vierailija
8/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Lisäksi olin nuori naiivi ja tyhmä. Mies vaihtoi lennosta minuun. Yllättäen myös meille tuli ero miehen petettyä myös minua useamman kerran. Ex-vaimo yritti alkuun minulle kertoa millainen paskanjauhaja mies on, uskoin tietenkin miestä joka kertoi entisen naisen haluavan vaan meille pahaa. Mies kävi panemassa myös ex-vaimoaan meidän yhdessäolon aikana.

Pari viikkoa meidän erosta mies asui jo uuden naisen luona. Pari kuukautta meidän erosta mies yritti saada minua takaisin, en huolinut. Nykyään on tämän naisen kanssa jonka luokse muutti, mutta törmäsin häneen myös juuri Tinderissä. Ei muuta kuin onnea heille 😊

Kai olet käräyttänyt miehen!!!???!!?

Vierailija
9/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö...rakkaus?

Kai ne suhteet voi alkaa missä tilanteessa vaan, jotkut vaihtaa jopa lennosta toiseen. Oletko katkera ex?

Epätoivoinen nyxäkö se siellä?

Vierailija
10/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö...rakkaus?

Ai että jo viikon kuluttua edellisestä erosta te olette jo ehtineet oikein rakastua?

Vierailija
11/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...rakkaus?

Iloinen sinkku täällä. Sen verran kuitenkin elämää nähnyt, että ymmärrän ettei asiat ole aina kovin mustavalkoisia. Yhtälailla "laastarisuhde" voi onnistua kuin millä tahansa tavalla ja hetkenä solmittu suhde :)

Vierailija
12/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...rakkaus?

Iloinen sinkku täällä. Sen verran kuitenkin elämää nähnyt, että ymmärrän ettei asiat ole aina kovin mustavalkoisia. Yhtälailla "laastarisuhde" voi onnistua kuin millä tahansa tavalla ja hetkenä solmittu suhde :)

Meidän tapauksessa mies toisti tätä samaa käytöstään minun kohdallani jo kolmannen kerran ja nyt uuden kanssa taas. Alkaa epäilyttämään tämä hänen rakastumisensa. Tai mistä sitä tietää, jos tällä kertaa hän olis muuttunut 😂😂😂

Vierailija
13/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Ja eihän luona asuminen ole synonyymi suhteelle. Mun miespuolinen kaveri asui luonani, kun hänellä meni kotona tilanne hankalaksi, mutta ei me kyllä pantu kertaakaan.

Vierailija
14/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa juuri eronnutta miestä/naista joja aloittaa seurustelun lapsensa harrasteryhmän vanhemman kanssa.

Molemmilla lapsia ja eronneen ex-puoliso osallistuu myös harrasteryhmän toimintaan.

Vierailija
15/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Ja eihän luona asuminen ole synonyymi suhteelle. Mun miespuolinen kaveri asui luonani, kun hänellä meni kotona tilanne hankalaksi, mutta ei me kyllä pantu kertaakaan.

Voitko kuvitella, että tässä olisi tarkoitettu mahdollisesti jotain muuta kuin juuri teidän tilannetta?

Vierailija
16/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa juuri eronnutta miestä/naista joja aloittaa seurustelun lapsensa harrasteryhmän vanhemman kanssa.

Molemmilla lapsia ja eronneen ex-puoliso osallistuu myös harrasteryhmän toimintaan.

Eli exän uusia kumppaneita ei saa nähdä ikinä? 😂

Vierailija
17/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ehtivät käsitellä tulevan eronsa jo ennen lopullisia eropapereita, jolloin on tietysti helpompi jatkaa elämäänsä, vaikka tutustua uusiin ihmisiin. En kylläkään suosittele kenellekään missään tilanteessa nopeaa yhteenmuuttoa, hätäinen katuu todennäköisemmin.

Vierailija
18/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kovin fiksulta kuulosta vaikka itse periaatteessa tein saman.

Mies dumppasi etätyttöystävänsä (köhköh sori) tavattuansa minut. Emme asuneet lähelläkään toisiamme, joten alle 2 kk tapaamisesta hän oikeastaan muutti luokseni, koska paluulippua emme ikinä ostamaannja hänelle löytyi uusi työ täällä.

Vierailija
19/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri eronneen" suhde on saattanut käytännössä loppua jo kuukausia tai vuosia ennen erilleen muuttoa. Ei se suhde koskaan pääty vasta siinä vaiheessa, kun lusikat laitetaan jakoon. Voi olla, että on vain asuttu saman katon alla, vaikka ei oikeasti olla enää pitkään aikaan jaettu muuta kuin jääkaappi. Eli voihan se mies olla valmis uuteen suhteeseen. Ei näitä ulkopuoliset tiedä. Vai oletko sinä se exä?

Vierailija
20/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juuri eronneen" suhde on saattanut käytännössä loppua jo kuukausia tai vuosia ennen erilleen muuttoa. Ei se suhde koskaan pääty vasta siinä vaiheessa, kun lusikat laitetaan jakoon. Voi olla, että on vain asuttu saman katon alla, vaikka ei oikeasti olla enää pitkään aikaan jaettu muuta kuin jääkaappi. Eli voihan se mies olla valmis uuteen suhteeseen. Ei näitä ulkopuoliset tiedä. Vai oletko sinä se exä?

En ole aloittaja, mutta meidän tilanteessa minä annoin miehelle todella monet hölmöilyt anteeksi ja uskoin aina vaan uudestaan hänen rakkauden vannomisiaan ja kun lopulta kyllästyin ja halusin erota, mies itki ja rukoili, etten lähtisi, kieltäytyi itse muuttamasta pois ja kun muutin pois, mies löysi viikossa uuden, jonka luokse muutti asumaan. Sinänsä minulle aivan sama missä munaansa nykyään uittaa, mutta olisin toki mielellään jäänyt itse lasten ja ison koiran kanssa asumaan meidän myynnissä olevaan omakotitaloon, enkä lyhentäisi sekä lainaa että maksaisi ylihintaista vuokraa ahtaasta kerrostaloasunnosta, mikä piti siinä paniikissa hankkia. Mies asuu ilmaiseksi Tinderistä löytämänsä typyn luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän