Onko normaalia? (Kaveeraamisesta)
Lähes kolmekymppisten perheellisten naisten (siis pieniä lapsia ja myös miehet) viettää lähes kaikki vapaa-aika yhdessä? Siis kerrallaan monta tuntia hengailee ja lätisee paskaa, lapset isiensä kanssa ja akat huitelee menemään. Illaksi kotiin kun muksut jo nukkuu. Mun mielestä ei ole ihan täysin normaalia tai sitten vaan itse olen outo kun haluan viettää vapaa-aikani ensisijaisesti perheen kanssa, enkä myöskään halua nakittaa miestä päivittäin lapsenlikaksi monen tunnin ajaksi kun itse huitelisin jossain.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Lähes kolmekymppisten perheellisten naisten (siis pieniä lapsia ja myös miehet) viettää lähes kaikki vapaa-aika yhdessä? Siis kerrallaan monta tuntia hengailee ja lätisee paskaa, lapset isiensä kanssa ja akat huitelee menemään. Illaksi kotiin kun muksut jo nukkuu. Mun mielestä ei ole ihan täysin normaalia tai sitten vaan itse olen outo kun haluan viettää vapaa-aikani ensisijaisesti perheen kanssa, enkä myöskään halua nakittaa miestä päivittäin lapsenlikaksi monen tunnin ajaksi kun itse huitelisin jossain.
Mä en oikein ymmärtänyt sun pointtia. Haluatko tiedustella, ovatko nämä kuvaamasi naiset epänormaaleja vai oletko itse epänormaali kun sinulla ei ole samanlaisia läheisiä ystävyyssuhteita? Vaikea tietysti näin lyhyen tekstin perusteella antaa mitään kattavaa analyysia, mutta sanoisin, ettei sinun tarvitse olla huolissasi näiustä naisista. Uskon, että he pärjäävät kyllä. Itsestäsikään sinun ei tarvitse olla huolissasi, jos viihdyt mieluummin perheesi kanssa, etkä haluaisikaan samanlaista kaveeraamista. Olet aivan normaali, kuten nuo naisetkin. Ihmiset ovat erilaisia, eikä se ole mitenkään epänormaalia.
Meillä tää menee toisinpäin, mies huitelee kavereiden kanssa, usein tulee kotiin vasta kun itse olen jo nukkumassa