Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa rintojen pienennykseen ja muutamat naispuoleiset tuttavat yrittävät estää aikeeni

Vierailija
07.09.2016 |

Kuulema minun ei pitäisi mennä vaan hyväksyä itseni tällaisena. Näillä naisilla tietenkin on pienet, kauniit, sirot rinnat. Yksi on myös joskus muutamia vuosia sitten puhunut, että pitää isoja tissejä rumina.

Onko tämä leikkaukseni heille nyt jonkinlainen uhka? He pelkäävät, että minusta tulee parempi kuin heistä?

Itse menen leikkaukseen, koska olen AINA kärsinyt isoista rinnoistani.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos tuollainen leikkaus maksaa? Vaimo haluaisi kanssa tuollaiseen.

Pienennysleikkauksia tehdään myös julkisella, jos on fyysiset perusteet (todella isot rinnat ja vaikka hartiakipuja).

Vierailija
22/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö sitten jos on isot rinnat?

Okei, olisihan se hienoa, että ihmiset todella suhtautuisivat rintoihin neutraalisti, mutta valitettavasti asia ei ole niin. Miehet puhuvat usein rinnoilleni ja uskon, että minua ei oteta aina vakavasti rintojeni takia. En haluaisi saada isojen rintojen takia seksisymbolin leimaa. Olen kuitenkin ajatteleva ihminen. Lisäksi, isot rinnat huonontaa ryhtiäni ja aiheuttavat hartiakipuja.

Ihanassa epäpinnallisessa maailmassa voisin hyväksyä isot rintani, mutta nyt elämmekin ihan jossain muussa maailmassa. Ja se joka väittää, ettei ulkonäkö vaikuta, valehtelee itselleen sekä muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä maksanee 6000-8000 euroa pienennys, riippuu leikkauskokonaisuudesta. Ei ole ihan halpaa.

Vierailija
24/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen ilmaiseksi kunnalliselle, koska rintani täyttää kriteerit

Vierailija
25/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sama ilmiö kuin laihduttaessa, että ensimmäisten kilojen aikana löytyy paljon kannustusta, mutta normaalipainon lähentyessä alkavat kommentit "ei sinun nyt enää tarvitse" ja "sinähän olet ihan hyvä jo nyt."

Vierailija
26/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu nimenomaan en ole leikkauttamassa pieniä rintoja vaan c-kupin kiinteät mollukat, joiden nännit törröttävät terhakasti eteenpäin :) Kai se aiheuttaa naisissa kateutta sitten.Ja tiedän, että jäljet tulevat jäämään, mutta ne ovat pienempi paha kuin nykyiset roikkuvat isot tissit.

ap

Kinteät c-kupin mollukat? Menet siis yksityiselle? Julkisella puolella rinnat vain pienennetään, niistä ei tehdä yhtään sen kiinteämpiä kuin mitä ne jo ovat. Monelle tämä on pettymys.

Vierailija
27/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu nimenomaan en ole leikkauttamassa pieniä rintoja vaan c-kupin kiinteät mollukat, joiden nännit törröttävät terhakasti eteenpäin :) Kai se aiheuttaa naisissa kateutta sitten.Ja tiedän, että jäljet tulevat jäämään, mutta ne ovat pienempi paha kuin nykyiset roikkuvat isot tissit.

ap

Kinteät c-kupin mollukat? Menet siis yksityiselle? Julkisella puolella rinnat vain pienennetään, niistä ei tehdä yhtään sen kiinteämpiä kuin mitä ne jo ovat. Monelle tämä on pettymys.

kyllä muuten tehdään. olen tavannut jo leikkaavan lääkärini

Vierailija
28/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis pakkohan niitä rintoja on jotenkin muotoilla siinä pienennnyksessä. Ei siitä voi vaan ottaa randomia rasvamäärää ja ommella kasaan. Samalla "vaivalla" ne voi muotoilla siinä samassa. Ainakin oman mutuiluni mukaan.

Vierailija
29/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

kyllä muuten tehdään. olen tavannut jo leikkaavan lääkärini

Sitten sairaala toimii käypä hoito -suositusten vastaisesti. Pienennys on aika yksinkertainen leikkaus, mutta tuohon kiinteyttämiseen/rintojen täyttämiseen liittyy isoja riskejä, joita itse en ottaisi.

Vierailija
30/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä ne julkisellakin tähtäävät esteettisestikin hyvään tulokseen, vaikka leikkauksen peruste onkin fyysinen. Ei nyt mitään superkauneuskirurgiaa, mutta kyllä se ihoylimäärä poistetaan ja kudos muotoillaan niin että rinnasta tulee mahd. luonnollisen näköinen.

Vierailija
31/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennys ei ole koskaan yksinkertainen leikkaus.

Vierailija
32/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis pakkohan niitä rintoja on jotenkin muotoilla siinä pienennnyksessä. Ei siitä voi vaan ottaa randomia rasvamäärää ja ommella kasaan. Samalla "vaivalla" ne voi muotoilla siinä samassa. Ainakin oman mutuiluni mukaan.

Muotoilu on ihan jotain muuta kuin kiinteyttäminen. Nännit samalle korkeudelle ja rintoihin sama koko, se riittää normaalisti. Lisäksi C-kupin rintoja tehdään julkisella puolella harvalle isorintaiselle, tuossa viedään jo suunnilleen 2 kg rintarauhaskudosta pois ja jos vielä muotoillaan kiinteät rinnat so. siirretään rauhaskudosta, niin aikaa kuluu kahden normileikkauksen verran.

Vierailija
33/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se aika lailla yksinkertainen verrattuna siihen, että muotoillaan uudet rinnat. Tai tehdään kokonaan uusi rinta.

Vierailija
34/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se aika lailla yksinkertainen verrattuna siihen, että muotoillaan uudet rinnat. Tai tehdään kokonaan uusi rinta.

Pienennyksessä poistetaan lähes aina rintarauhasta, ei vain rasvaa ja ihoa. Yleensä myös nännien paikkaa joudutaan siirtämään ihan peruspienennyksessäkin, muuten ne jäisivät luonnottoman alas. Eiköhän ne julkisen plastiikkakirurgit tiedä mitä tekevät, eivät turhaan ole kouluttautuneet lähemmäs 15 vuotta.

Vierailija
35/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi minun lääkärini sitten sanoi että minulle tehdään c-kupin rinnat<?

Vierailija
36/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. mikä painoindeksisi on? Mä pääsisin ihan varmaan kunnalliselle pienennykseen, mutta olen lihonut ja mietin, pitäkö ensin laihduttaa. Painoindeksini on 27.

Vierailija
37/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella et voi valita kirurgiasi,voi olla myös vasta erikoistumisen alussa oleva, et saa välttämättä plastiikkakirurgia. Yksityisellä voit valita. Julkinen ei tee kauneuskirurgiaa, nyt totuus, niitä rintoja pienennetään huomattavasti, niitä ei kohoteta, moni luulee että näin tehdään. Ulkonäkö on sivuseikka. Ap, leikkaava lääkäri usein vaihtuu julkisella. Ilmaista hoito ei ole maksat hoitopäivämaksun.

Vierailija
38/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs jättirintainen, jolla hirveät niska, selkä, hartiakivut ja tissien takia pitää ostaa vaatteet kokoa 46-48, vaikka muuten menisi 38-40. Mulle on ihan sama, roikkuvatko tai jääkö arpia.

Menenkö omalääkärille kertomaan tästä, vai minne? En kestä enää, kun ei pysty edes nukkumaan enää.

Vierailija
39/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. mikä painoindeksisi on? Mä pääsisin ihan varmaan kunnalliselle pienennykseen, mutta olen lihonut ja mietin, pitäkö ensin laihduttaa. Painoindeksini on 27.

Bmi 30 taitaa olla se yleinen käytössä oleva riskiraja

Vierailija
40/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksini on 23,5

ap