Missä tapasit nykyisen kumppanisi?
Missä tapasit nykyisen kumppanisi, kumpi teki aloitteen ja mitä tapahtui? :) Maailmaan kyllästynyt ikisinkku haluaa kuulla jotakin positiivista tähän päivään :)
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin ketjuun kirjoittaneista 80% tulee eroamaan just siitä ainoasta oikeasta .
Niin, erothan kuuluu elämään usein, tosin ei aina. Mutta itse nään et elämässä on kyse siitä että elää hetkessä ja nauttii siitä:)
(20 v naimisissa)
Olimme likkafrendin kanssa liikenteessä, pieni kaupunki itä-suomesta. pyysimme että saamme kyydin yöpaikkaan. Silloin ei yöbussit kulkenut ja ala-ikäsenä ei ollut rahaa taksiin. Apukuskin vierellä istui ujo poika jonka kanssa vähän katseita vaihdettiin. Hän muisti vaan sukunimeni, ja oli soittanut kaikki sukunimeni olevat numerot läpi puhelinluettelosta.. Näin 90 luvulla lankapuhelinaikaa. Näki kohtalaisen paljon vaivaa ❤️
Baarissa. Olin juttelemassa kaverilleni ja miehelleen, kun mies tuli siihen moikkaamaan kaverini miestä mutta alettiinkin jutella keskenämme. Siitä se sitten lähti. Kohta kaksi vuotta yhdessä, yhteen muutettiin kuukausi sitten. :)
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin ketjuun kirjoittaneista 80% tulee eroamaan just siitä ainoasta oikeasta .
No mä oon mielummin rakastunut hetken kun en ollenkaan. Ootko ikisinkku vai paskassa suhteessa. Kyllä se toisten onni voikin olla karvaskalkki nieltäväksi! Otan osaa😏
Lukion toisella luokalla. Minä tein aloitteen. Nyt oltu yhdessä 22 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot tässä ketjussa ainut joka höpöttää jostain ainoasta oikeasta. :D Eihän sellaista ole. Jotkut pysyvät yhdessä, jotkut eivät, se ei tee suhteista yhtään sen huonompia. Nautitaan kun vielä ollaan yhdessä ja rakastuneita! Tulevaisuutta ei osaa kukaan ennustaa eikä tarvitsekaan. :)
/14
Baarissa. Olin parin ystäväni kanssa liikkeellä ja moni mies kävi pyytämässä tanssimaan. Kieltäydyin jokaisesta kunnes nykyinen mieheni tuli kysymään viimeisille hitaille ja minähän lähdin kun niin komea mies pyysi. Hitaitten jälkeen kysyin mieheltä lähteekö tämä mukaani johon mies suostui. Halusi kuitenkin ensin käydä sanomassa kavereilleen että lähtee minun matkaan. Siitä alkaen ollaan oltu erottamattomat, 16 vuotta yhdessä ja 9 naimisissa, 2 lasta.
Muutama vuosi jälkeenpäin sain tietää että mies oli kavereineen nähnyt kun moni mies kävi pyytämässä tanssimaan ja minä kieltäydyin kaikista. Olivat puhuneet keskenään että tuo nainen on joko varattu, tosi valikoiva tai sitten lepakko. Minun mies oli sanonut kavereilleen että hänpä lähtee tuon naisen matkaan tälle illalle, paljosta vetoa. =) Siksi piti käydä kavereille "kertomassa" että hän lähtee nyt. =)
Tinder. Mies teki aloitteen kahville ja siitä se lähti. Alettiin seurusteleen parin vkon päästä tapaamisesta ja muutettiin yhteen 3kk jälkeen. Nyt odotetaan maaliskuussa syntyvää vauvaa. Tiesin heti et toi on se oikea. <3
Armeijassa. Olin kesäkessuna ja todella epäammattimaisesti ihastuin alaiseeni. Nyt 7v yhdessä, naimisissa ja vuoden ikäinen lapsi.
Baarissa. Katseet kohtasivat ja päädyttiin yhden yön juttuun. Sitten tavattiin sattumalta baarissa muutama kerta lisää ja puolen vuoden kuluttua oli kummankin myönnettävä että tässä voisi olla käsillä jotain muuta.
16v yhdessä..
Vierailija kirjoitti:
Me erottiinkin jo, mut palattiin yhteen. :D
Työharjoittelupaikka. 2kk ei puhuttu paljon mitään, mutta sitten alettiin käymään tauoilla yhdessä ja juttelemaan enemmän.. Toiseksi viimeisenä päivänä uskalsin tehdä aloitteen ja tarrasin mieheen kiinni kun oltiin kahdestaan ruokailemassa. Siitä se ajatus sitten lähti <3
Minun luona. Yhteinen tuttu tutustutti meidät.
Tavattiin 2000 ja lokakuussa tulee 15v aviossa.
Elämäni suuri rakkaus :)
Perinteisesti baarissa, tanssilattialla. Menin juttelemaan miehelle ja höpöteltiin niitä näitä hetki. Hän pyysi sitten numeroani, mentiin treffeille ja sillä tiellä ollaan.
Ravintola Arcadia. Kumpikaan ei silloin tehnyt aloitetta. Meillä oli yhteisiä ystäviä.
Tavattiin rokkibaarissa, minä kävin iskemässä hänet ja vein kämpilleni ajatuksenani yhden yön pano, kun oli niin pantavan söötti jäbä. Oltu nyt 2 vuotta yhdessä, josta suurin osa asuttu yhdessä. Muutettiin keväällä isompaan yhteiseen kämppään. <3