Kävin äsken etsimässä housuja, itku tuli sovituskopissa
Ei mikään ihme että mies ei halua enää... Näytän järkyttävältä. Tuli olo, että ei minusta vaan voi tulla mitään, aivan sama, läski mikä läski.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme että mies ei halua enää... Näytän järkyttävältä. Tuli olo, että ei minusta vaan voi tulla mitään, aivan sama, läski mikä läski.
Hanki itsetunto ja/tai selkäranka tehdä asialle jotain.
Minä olen joskus ollut sovittamassa ja masentunut selluliittien takia.
useimpien sovituskoppien valaistus on aivan järkyttävä, älä välitä! kaunis sä olet :)
Lihavuuteen on aika yksinkertainen ratkaisu. Laihduta. On paljon ongelmia, joille ei voi tehdä mitään, joten olen onnekas jos yksi suurimmista ongelmistasi on sellainen, jolle voi jotain tehdä.
Mikähän siinä on jos syö yhden suklaalevyn n. puolessa vuodessa, tuntuu heti syömisen jälkeen kuin olisi 2kg heti lisää painoa!!!
Todella, todella harvassa ovat ne naiset jotka näyttävät hyvältä sovituskoppivalaistuksessa. Hoikasta ja urheilullisestakin naisesta saa sovituskopissa selluliittisen löllykän. Elämäntaparemonttia minäkin suosittelisin (huom! ei ole sama asia kuin laihdutuskuuri). Tuota en nyt ihan ymmärrä, että mitä läskit liittyvät siihen, voiko sinusta tulla mitään? On tosi vaarallista jos itsetunto on täysin sidoksissa ulkonäköön. Mitä haluaisit että sinusta tulee? Mihin asioihin olet tyytyväinen nyt elämässäsi, mihin et?
Hmm, ootkohan sä nyt oikeasti läski vai onko nyt vaan perinteinen sovituskoppiahdistus päässyt iskemään? Niissä sovituskopeissahan ihan kaikki naiset näyttävät tosi epäedustaville.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, ootkohan sä nyt oikeasti läski vai onko nyt vaan perinteinen sovituskoppiahdistus päässyt iskemään? Niissä sovituskopeissahan ihan kaikki naiset näyttävät tosi epäedustaville.
Ihan vaan kunnon läski; 164cm ja 85kg.
Aloituksen kirjoitin huonosti, siis että ei tule mitään normaalipainoista saati hoikkaa ikinä. Mahdotonta :( Syön aina kun on paha mieli ja se on usein nykyään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan kunnon läski; 164cm ja 85kg.
Aloituksen kirjoitin huonosti, siis että ei tule mitään normaalipainoista saati hoikkaa ikinä. Mahdotonta :( Syön aina kun on paha mieli ja se on usein nykyään. Ap
Älä välitä ap, meitä on taatusti monta kaltaistasi :(. Täällä ainakin yksi.
Noni. Elämäntaparemontin paikka. Pystyt siihen. Minäkin olen saanut syömisen kuriin, vaikka en olisi uskonut aloittaessa. 12 kiloa karissut ja olo on ihan toinen. Tsemppiä!