Missä tapasit nykyisen kumppanisi?
Missä tapasit nykyisen kumppanisi, kumpi teki aloitteen ja mitä tapahtui? :) Maailmaan kyllästynyt ikisinkku haluaa kuulla jotakin positiivista tähän päivään :)
Kommentit (38)
Netissä. Mies teki. Ruvettiin soittelee. Mies arkaili 2 kk tapaamista. Sitten tavattiin ja tykästyttiin. Nyt seurusteltu 1v 8 kk. Ei asuta yhdessä.
Ruotsin laivalla tavattiin 26 vuotta sitten. Silloin uskalsi vielä naisetkin lähteä laivalle ja hyvä niin.
Baaritiskillä :(
Toooosi romanttista.. Hän haki juotavaa, katseet kohtas ja siinä tuijoteltiin hetki toisiamme. Hän löyti mut myöhemmin fb ja aletiin sitten juttelemaan.
Kiva lukea näitä, laittakaa lisää!:)
Ap
Kioskilla. Mies pyysi kahville ja lähdin mukaan. Nyt 17 vuotta oltu naimisissa.
Match.comissa. Hän otti yhteyttä profiilini perusteella, ja valitsin vastata hänelle. Kuukauden verran viestiteltiin, sitten soiteltiin ja parin kuukauden kuluttua hän tuli käymään. Siinä vaiheessa jouduin kyllä painostamaan. Kahden tapaamisen jälkeen oli selvää, että tämä kestää loppuelämän.
Sillan pielessä. Oltiin kumpikin kalastamassa. Alettiin siinä jutella ja siitä se sitten lähti =)
Tinder. Tajusin samantien, että tässä miehessä on sitä jotain. Enpäs ole ennen ensitreffeillä suudellut, mutta silloin se tapahtui ja se tuntui juuri oikealta :)
Suomi24 treffit, kirjoiteltiin ensin muutama viikko ja sitten treffit. Yhdessä nyt 6 vuotta
Rappukäytävässä, mies asui yläkerrassa, muutti lopulta kanssani :)
Ihastuin ujonpuoleiseen ja hiljaiseen mieheen töissä. Vilkuilin tyyppiä salaa melkein vuoden. Yhtenä päivänä hän jäi hetkeksi ylitöihin auttamaan minua työtehtävässä. Koin tilaisuuteni koittaneen ja lupasin tarjota joskus oluen vaivanpalkaksi. Facebookissa sitten mies kysyi että oliko se vitsi vai mennäänkö oikeasti. Mentiin ja nyt 2 yhteistä vuotta takana, edelleen molemmat samassa työpaikassa. :)
Selvisi jälkeenpäin että mies oli ollut ihastunut minuun vähintään yhtä pitkään kuin minä häneen. :D Nyt naureskellaan sitä miten kumpikaan ei uskaltanut tehdä aloitetta mutta lopulta tavallaan molemmat tekivät.
Vierailija kirjoitti:
Rappukäytävässä, mies asui yläkerrassa, muutti lopulta kanssani :)
*kanssani alakertaan :)
Abivuonna, kun olimme töissä McDonaldsilla
Ravintolan eteisessä, poislähtiessä, tosin alkuillasta. Oltiin tyttökavereiden kanssa viihteellä. Oli tosi hiljaista ja päätettiin vaihtaa paikkaa. Narikassa oli kundiporukka myös lähdössä poispäin. Alettiin juttelemaan ja päädyttiin viettämään ilta yhdessä. Hän saattoi minut yöbussille ja sanoi soittavansa. Mä en uskonut ja sanoinkin sen hänelle. Vahingossa annoin vielä väärän numeronkin. Oli ensin soittanut siihen väärään ja sieltä oli vastannut ruotsinkielinen mummo. Aika kauan sain vakuutella, et oikeasti vahingossa annoin väärän numeron. Tapaamisesta kohta 21 vuotta. Kolme lasta ja oma talo. En vaihtais mihinkään.
Tähänkin ketjuun kirjoittaneista 80% tulee eroamaan just siitä ainoasta oikeasta .
Me ollaan tavattu jo yläasteella. Mies yritti jo sillon mua mutten lämmenny. Myöhemmin parikymppisinä tavattii uudestaa, mies oli eronnut pitkästä suhteestaan ja jotenkin mä menin sit ihastuu siihen.
Serkkuni synttärijuhlissa ja kumpikaan meistä ei tehnyt aloitetta. Toinen serkku vei minut nykyisen avopuolison luokse ja sanoi, että voisitte vaihtaa yhteystietoja. Siitä se sitten lähti :)