Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä Suomalaiset ovat juoppoja!

Vierailija
07.09.2016 |

Ajatelkaa nyt, pakulla laivaan ja meren yli. Koko auto täyteen viinaa ja kaljaa. Voi hitto teidän kanssanne. "Siks ku on halpaa".

Itse ostan itselleni alkosta laadukasta olutta silloin kun tarvitsen. Eli noin 5-6 pulloa kuukaudessa.
Mutta en olekaan juoppo vaan nautin silloin tällöin oluen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mamu!

Vierailija
2/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen absolutisti, että kaada itsellesi vaan senkin juoppo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus mennyt työpaikan Tallinnanreissuille mukaan, ja onhan se ällistyttävää. Nähtävyyksiä ei paljon katsella kun aika menee baarissa ryyppäämiseen ja sitten rahdataan valtavat viina- ja kaljalastit kotiin. Useimmilla on kärryt mukana.

Minä en oikeasti töissä ole edes arvannut, että he ovat niin kovia ryyppäämään. Ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
4/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on laadukkaatkin oluet edullisempia ja valikoima laajempi mitä Alkossa.

Auto täyteen vaan juhlia varten. Eikä niitä ole nyt ollut pariin vuoteen.

Mua huvittaa nää ihmiset, jotka ronttaavat isojen matkalaukkujen kanssa ympäri Tallinnaa. Kummassakin kädessä yksi valtava vedettävä laukku. Välillä sievästi sijotellaan puteleita ja laatikkosidukoita, että kaikki mahtuu ja tilaakin riittää. Melkoinen Tetris. :D

Vierailija
5/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla ei ole ilmeisesti muuta tekemistä. Säälittävää.

Vierailija
6/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kerran kuussa tallinnasta hakemassa pakettiautolla juotavaa. tuon aina täyden lastin. ei se tee henkilöstä viellä alkkoholistia, että kuukaudessa juo pakettiautollisen verran alkoholia. tullin virkamiehet on tulleet tutuiksi. he kehuvat aina kuinka terveen punainen nenä minulla on.

Vierailija
7/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khattia kanssa!

Vierailija
8/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa maksaa ylihintaa Alkoon niin siitä vaan. Itse haen muutaman kerran vuodessa oluet, viinit, viskit ja rommit Tallinnasta. Samalla tuon paljon elintarvikkeita ja käyn syömässä hyvissä ravintoloissa. Hierojat ja parturit käyn samalla reissulla. Säästö vuosittain on merkittävä.

Vierailija
9/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs suomalaiset?

Vierailija
10/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi kun eivät paremmista huumeista tiedä. Etanolihan on hyvin paska huume siihen nähden kuinka myrkyllistä se on. Monista paljon vaarattomimmista huumeista tulee paljon paremmat olot.

Vierailija
11/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän juoppoja kun monet muut. Mutta tavallaan voi olla ihan ylpeä siitä, että tälläinen juoppokansa on kuitenkin onnistunut luomaan toimivamman yhteiskunnan, kun valtaosa muista kansoista.

Vierailija
12/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka paljasti tämän pitkään vaietun ja varjellun salaisuuden ?

Niin on mitä sitten ?

Välillä on hyvä ihan sovinnolla olla hunningolla. ...

Vierailija
13/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khattia kanssa!

Ihan paskaa. Kyllä sen pitää olla piriä, jäätä tai kokkelia jos puhtaita stimuja käyttää.

Vierailija
14/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin oonki ryypänny, mitä sitte?

Vierailija
15/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on suuri viinikaappi. Täydennykset toki haetaan Virosta ja ajan salliessa Latviasta. Samoin laadukkaat oluet. Hullu se on joka liikaa maksaa, eikä niitä ole tarkoitus kerralla juoda😉

Vierailija
16/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestämme paljon illallisia. Säästö on suuri, jos viinit ostaa muualta kuin Suomesta.

Vierailija
17/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ollaan ja sinä olet aasi from kyrpälandia.

Vierailija
18/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khattia kanssa!

Ihan paskaa. Kyllä sen pitää olla piriä, jäätä tai kokkelia jos puhtaita stimuja käyttää.

On toi katupiri sen verta jatkettua kökköä että ei sillä mitään tee. Mielummin suoraan siltä kuka sitä tuo/kokkaa ite niin ei oo jatkettua.

Mä tykkään hitaista eniten. Niitä on mukava heittää hihaan.

Vierailija
19/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khattia kanssa!

On toi katupiri sen verta jatkettua kökköä että ei sillä mitään tee. Mielummin suoraan siltä kuka sitä tuo/kokkaa ite niin ei oo jatkettua.

Mä tykkään hitaista eniten. Niitä on mukava heittää hihaan.

Hitaat on hyviä vain laskuihin. Ei ne biletykseen sovi.

Vierailija
20/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisit halvemmalla sinäkin jos hakisit ne laadukkaat 5-6 olutpulloasi Tallinnasta. :) Tai vaikka rekallisen, ei niitä kaikkia tarvitse kerralla juoda. Tuliko tämä mieleesi?