Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö lifestyle-blogeille tulevaisuudessakin lukijoita? Mikä niissä lukijaa kiehtoo?

Vierailija
07.09.2016 |

Heti alkuun haluan tehdä selväksi, että tarkoitukseni ei ole tässä avauksessa haukkua lifestyle-blogien lukijoita tai itse bloggaajia. Mua kiinnostaa vain keskustella aiheesta!
-
Siis asiaan. Joskus instagramissa tulee vastaan WTD-Natan kuvia, ja toisinaan käyn kurkkaamassa hänen blogiaan kuvia katseltuani, olenhan sitä aina joskus lukenut. Viimeksi lukaisin postauksen, jossa hän kertoi viime aikojen kuulumisiaan (ilmeisesti jotain uutta rakkausrintamalla) ja vähän sitä, millaista arkinen elämä noin yleensä on. Kommenteissa myös käsiteltiin sitä, miten blogi toistaa aika lailla samaa kaavaa: ruokia ja asuja. Kommentteja lukiessani mietin, miten ihmisillä riittää mielenkiinto tuohon kaavaan. Mikä lifestyle-blogeissa koukuttaa? Inspiroivatko blogit, ovatko ne silmäkarkkia? Onko joukossa paljon ns. vihalukijoita? Kun tuossa postauksessa nyt keskusteltiin blogin konseptista, mun mielestä se kuulosti hirveän... tylsältä. Kertokaa siis mulle, mitä saatte lifestyle-blogien lukemisesta!
-
Ja vielä kerran: tarkoituksenani ei ole haukkua WTD-Nataa, ja toivon, että tekään ette haukkuisi. Meitä ihmisiä vain on niin moneen junaan, ja nyt mua kiinnostaisi sen toisen junan matkustajat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn nyt provosoivaan sävyyn, että voiko blogeista keskustella vain siinä mielessä, että bloggaajasta sanotaan ilkeitä asioita?

Ap