Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole ikinä osannut pyyhkiä takapuolta takaapäin.

Vierailija
07.09.2016 |

aina kehotetaan pyyhkiä takaa, mutta en kertakaikkiaan pysty sieltä pyyhkimään. Onko mulla elimet väärässä paikassa vai liian iso takapuoli vai mitä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Pyyhin etukautta. 

Vierailija
2/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sää oot oikein tässä yhteiskunnassa pärjännyt? Sulla on varmasti todella ulkopuolinen olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kehtaa käydä sellaisissa ulkohuusseissa missä on monta reikää vierekkäin, kun en osaa oikein pyyhkiä :). Taitaa kyllä olla 30 vuotta kun olen viimeksi sellaisessa käynyt.

Vierailija
4/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso jättipersehän on nyt muotia. Tuskin näiltä persemisseiltäkään onnistuu takaa päin pyyhkiminen.

Onko Apllä ollut virsatietulehduksia, ellei niin silloinhan voi vaihtaa mieskin reikää lennosta edes takaisin. Minulla onnistuu ilman antibioottikuuria vain pillusta pyllyyn.

Vierailija
5/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla "oikea tapa" pyyhkiä on itseasiassa edestä taakse, jotta perseen bakteerit ei menisi niin helposti emättimeen

Vierailija
6/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla "oikea tapa" pyyhkiä on itseasiassa edestä taakse, jotta perseen bakteerit ei menisi niin helposti emättimeen

Noinhan sitä perustellaan, mutta ei minulla ainakaan ole koskaan mitään emätintulehduksia ollut, vaikka pyyhin ns. väärään suuntaan. Ehkä minulla on vain harvinaisen bakteeriton perse tai poikkeuksellisen vastustuskykyinen emätin.

Vierailija
7/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika kumma jos terve aikuinen ihminen ei osaa omaa persettään pyyhkiä.

Takapuoli on takana, kuten jo nimikin sanoo. Kai se silloin takaa pyyhitäänkin.

Vierailija
8/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun selkä on vähän jumissa, niin pyyhkimisen kiertoliike tekee tiukkaa.

Hämmästyttävin oli, kun virtsatietulehduksen tultua, lääkäri väitti mun pyyhkineen väärään suuntaan siis takaa eteen. Ihmettelin miksi ihmeessä olisin kerran elämässä vaihtanut pyyhkimissuuntaa ja mistä olisin liikeradan keksinyt.

Vierailija
9/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kertakaikkiaan kummallinen asentokin se kun takaapäin pyyhitään, ihme vääntelyä.

Edestä kun pyyhit, "vedät" vain pimppiä ylöspäin ja lopetat pyyhkimisliikkeen ajoissa, ettei osu väärään paikkaan.

Vierailija
10/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ihan oikeasti miettivät Suomessa vuonna 2016, miten peräreikään ja sen ympäristöön ulostaessa jäänyt paska saadaan hoidettua pois.

Vierailija
11/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt jotain väärin, takaapäin ei paljon pyyhiskellä mutta sen sijaan pannaan..

Vierailija
12/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävän iso perse saa olla jos ei takaa pysty pyyhkimään. Tai sitten peräreikä on jossain muualla kuin missä se normaalisti on.

Vierailija
13/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes pyyhkii paperilla, kamalan epähygieenistä. Se pitää hoitaa käsisuihkulla pesemällä.

Vierailija
14/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin alkaa tarjota yksityisyrittäjän ominaisuudessa pyyhkimispalvelua naisille. Variaatio teemasta pestään toistemme paitoja. Ei muuta kuin hotline auki ja 24h päivystys hädän hetkellä, bisnes on taattu.

Vierailija
15/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen paperia pylly puhdistettiin puutikulla.

Vierailija
16/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetelen katajan oksilla vastahankaan ja jos rupee oikeen kirveleen niin märkää sammalta perään😂

Vierailija
17/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän voisi harjoitella yhdessä anopin kanssa.

Vierailija
18/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, kertakaikkiaan kummallinen asentokin se kun takaapäin pyyhitään, ihme vääntelyä.

Edestä kun pyyhit, "vedät" vain pimppiä ylöspäin ja lopetat pyyhkimisliikkeen ajoissa, ettei osu väärään paikkaan.

Vedät pimppiä ylöspäin?? Karvoistako tukistat ja vedät toisella kädellä ja toisella pyyhit vai mitä? Kyllä tuo enempi akrobatiaa ja temppuilua vaatii kuin pyyhkäisy takaapäin. Ei tarvitse vedellä mitään mihinkään. Kai nyt terveellä ihmisellä käsi takapuoleen asti helposti yltää? Vai miten lihavia ja kankeita olette?

Vierailija
19/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan on ollut käytössä "perseen suti" millä pyyhittiin ja irtonainen aines kopisteltiin huusin reikään ennen seuraavaa käyttöä. Sellaisena voisi nykyäänkin hyvin käyttää varrellista saunaharjaa.

Vierailija
20/35 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko vammainen vai onko sulla lyhyet kädet? 

sitäpaitsi pakteerit leviää emättimeen.