Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei te jotka katsotte korteista tai muuta- olisko kellään aikaa katsoa mulle?

Vierailija
04.03.2006 |

Oon vastannut kaikkiin näihin joissa tarjotaan " ennustusta" mutta vastausta ei oo tullut kertaakaan:o/

Onko täällä ketään näkijää joka kurkkaisi minun tulevaisuuteeni?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartten sun silmien ja hiusten värin..onko sulla joku tietty juttu jonka tahtoisit tietää vaiko ihan yleisesti vain?

sen verran sitten, että kaikille en näe oikein, joten ota varauksella :)

Vierailija
2/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva- mielenkiinnolla odotan josko näet jotain jännää! varauksella tietty, enhän voi tietää näetkö oikeasti:o)

Silmien väri vihreä, hiusten maantien ruskea, ikä 30v

Saanko vielä lapsen joskus?

Päädynkö olemaan yhdessä aviomieheni kanssa loppuelämän vai tuleeko ero ja uusi suhde tms?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatko odotella sen aikaa? t. kakkonen

ps. en ole huijari, olen täällä muutamia ketjuja pitänyt ;) mutta kuten sanoin, en aina näe kaikille..mikä on toisaalta ihan ymmärrettävää, kukaan kun ei ole täydellinen ;)

mutta, palaan hetken kuluttua

Vierailija
4/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suurten muutosten edessä. Mutta muista että kaikella huonolla on myös vastaparinsa hyvässä ja kaikilla tapahtumilla on tarkoitus.

Näen lapsen joka tulee matkan takaa ja joka tua tasapainoa tullessaan.

Taloudellisia menetyksiä lähitulevaisuudessa, jotka ovat kuitenkin ohimeneviä.

Vierailija
5/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuutonen- näetkö siis minun perheeseeni tulevan lapsen joka tulee matkan takaa?

Ap

Vierailija
6/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen vakavan sairauden koettelevan lähipiiriäsi ja läheisen poismenon. Tämä tuo mukanaan myös taloudellista turvaa.

Näen myös vanhemman naisen, joka yrittää domonoida sinua. Kenties anoppi tai äiti.

Suhdettasi askarruttaneet asiat selviävät sinulle lähiviikkoina ja tiedät miten sinun tulee toimia. Elät nyt murrosaikaa, joka koettelee sinua henkisesti, mutta ratkaisun löydät itsestäsi jos olet siihen valmis.

Vierailija
7/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuutonen- näetkö siis minun perheeseeni tulevan lapsen joka tulee matkan takaa?

...

Juuri näin.

Vierailija
8/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ympäröi hyvin tumma pilvi, jonka läpi minun on mahdoton nähdä. En voi katsoa tulevaan jollet todella luota minuun ja avaudu tutkiskelulle. Olenko oikeassa väittäessäni, ettet usko kykyihini?

Vierailija
9/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole oikeassa, tosin hieman kyllä epäilin taitoasi kun huomasin kirjoitustyylisi. mutta, en epäile sen kummemmin.

Vierailija
10/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä romaninainen näet nämä asiat? Katsotko korteista?

Ihan uteliaisuuttani kysyn

Vierailija
11/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä toki on apua monissa tilanteissa, mutta tällöin kysyjän ja lukian on oltava samassa tilassa. Kysyjän on myös fyysisesti koskettava kortteihin ennen tulkintaa.

Näin netissä toisen ihmisen lukeminen ja tulkitseminen tapahtuu aina telepatian voimalla ja riski väärin näkemiseen on suuri.

Vierailija
12/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarvitsisi kertoa vielä...

Vierailija
13/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostin myös menneeseesi kortit, jotta voit paremmin nähdä osuuko tämä sinulle vaiko ei

ihan yleiskatsauksen tein sinulle alkuun. menneessä näkyy sellainen vaaleahko, ristiverinen mies. hänen kanssaan sitten suhde, rakkautta paljon ja oikein kestävältä näyttää liittonne. avioliitto nousee välillenne, oletteko jo aviossa? suhteenne näyttää ulkopuolisten silmissä olevan hyvä ja täydellinenkin, mutta kuitenkin sisimmässäsi tunnet epävarmuutta ja huolta tulevasta. olet aika herkkätunteinen, mitä tulee mieheesi ja hänen hellyyden osoituksiinsa, helposti otat niistä virheellisisä ja vääriäkin johtopäätöksiä. luota siihen että hän rakastaa sinua, rakastaa kovastikin, väärinkäsityksiä vain välillänne näkyy.

tulevassa näkyy erimielisyyksiä, eronkin mahdollisuus. tätä kuviota tulee sekoittamaan osaltaan sellainen tumma mies. hän on elinvoimainen ja energinen, vastuunsa kantava nuorehko mies. hän suo sinulle toivoa paremmasta huomisesta..toisaalta sinun pitää muistaa, että rauhan säilyttäminen ja toisen valtaan alistuminen on kaksi eri asiaa..

korttien perusteella olisin sitä mieltä että tämä vaalea mies on sinulle se parempi vaihtoehto, mutta sinä itse teet päätöksesi sitten. niin, ja voihan olla että kortit näyttivät ihan väärinkin ;)

mutta, tässäpä tämä.

t. kakkonen

Vierailija:

No kiva- mielenkiinnolla odotan josko näet jotain jännää! varauksella tietty, enhän voi tietää näetkö oikeasti:o)

Silmien väri vihreä, hiusten maantien ruskea, ikä 30v

Saanko vielä lapsen joskus?

Päädynkö olemaan yhdessä aviomieheni kanssa loppuelämän vai tuleeko ero ja uusi suhde tms?

AP

Vierailija
14/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 v. vaalea, siniset silmät

Vierailija
15/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakkonen:o)

Oikeassa olet tuon pelon ja epävarmuuden suhteen- rakkautta ei väliltämme puutu. Olemme naimisissa.

Näetkö mitään lapsiin liittyvää?

Yksi lapsi meillä jo on, tahtoisimme toisenkin mutta tämän ekan saaminen kesti yli 3 vuotta ja vaati useita koeputkihoitoja, ei ollut siis mitenkään helppoa...

Vierailija
16/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on siunattu harvinaisen lahjakkaalla lapsella, joka on tuova suunnatonta iloa ja turvaa sinulle koko elämäsi ajan.

Näen sinulle avautuvan uuden maailman. Oletko miettinyt kenties alan vaihtoa tai jatkokoulutusta? Hankalasta alusta huolimatta näen sinun menestyvän myöhemmin.

Sielunkumppanisi saapuu yllättäen elämääsi kun sitä vähiten odotat, mutta tämän aika ei ole vielä. Sitä ennen sinun on tutustuttava itseesi ja löydettävä sisäinen vahvuutesi uudestaan.

-romani nainen

Vierailija
17/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut, en valitettavasti ehdi enää katsomaan teille.. hyvää jatkoa kaikille :)

Vierailija
18/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kyyneleet silmiini, kiitos. Alanvaihdosta; olen opiskelemassa tällä hetkellä, hankin uutta ammattia. Vakinaista työtä olen tehnyt elämässäni todella vähän ja kun kirjoitit hankalasta alusta, tunnistin kyllä itseni täysin. Toivotavasti menestystä on todellakin tulossa...

Sielunkumppanista: seurustelen tällä hetkellä, mutta en koe olevani onnellinen ja olenkin harkinnut eroa vakavissani. Kiitos sinulle!

t. 18

Vierailija
19/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen naisen, joka on astuva elämääsi ja muuttavan sen suuntaa. Valitettavasti tuo nainen ei toimi täysin vilpittömästi sinua kohtaan.

Joudut tekemään lähiaikoina hyvin vaikeita moraalisia päätöksiä jotka pistävät elämänkatsomuksesi koetukselle.

Enempää en ikävä kyllä pysty sinulle kertomaan.

-romaani nainen

Vierailija
20/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näen naisen, joka on astuva elämääsi ja muuttavan sen suuntaa. Valitettavasti tuo nainen ei toimi täysin vilpittömästi sinua kohtaan.

Joudut tekemään lähiaikoina hyvin vaikeita moraalisia päätöksiä jotka pistävät elämänkatsomuksesi koetukselle.

Enempää en ikävä kyllä pysty sinulle kertomaan.

-romaani nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi