Mitä ET tekisi rahasta, isostakaan rahasta?
Tunnetusti maailmassa melkein kaikki on ostettavissa isolla tai vielä isommalla rahalla. Kuvitellaan että saisit miten paljon rahaa tahansa jostain työstä/suorituksesta. Mikä on sellainen mihin et suostuisi mistään hinnasta? Rehellisesti?
Kommentit (146)
En myisi itseäni/pettäisi kumppaniani; kokeilisi voimakkaita huumeita; tappaisi; vahingottaisi ketään; luopuisi aatteistani; luopuisi näöstä, kuulosta tai mistään ruumiinosasta; paljastelisi itseäni; palstailisi omalla nimelläni... Näitä on vaikka kuinka... Taidan olla aika tylsä ihminen. 😁
Vierailija kirjoitti:
En vaihtaisi vaippaa eräälle palstan vaippafetissille.
Mä vaihtaisin jo noin 100 000 eurosta kelle tahansa.
Myisi itseäni. Olen aina ollut samaa mieltä.
Pidän seksiseuraa ostavia henkilöitä ihmiskunnan pohjasakkana.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan menisi itseäni yli viittä vuotta vanhemman miehen kanssa sänkyyn.
No onpa sinulla pelot. Itse olin 24-vuotiaana erään silloin 40-vuotiaan miehen kanssa yhdessä asunnossa Helsingissä kokonaisen viikon ja rakastelimme silloin joka ainoa päivä.
En kadu kokemustani,eikä kommenttisi halvenna sen,itseasiassa:aika ihanan kokemukseni muistoa minulle mitenkään.
Kertoo vain jostain omista ahdistuneista peloistasi koko tuollaisen kommentin ilmaiseminenkin.
Enkä ollut rahasta ,enkä rahasta olisi ollut rahasta kenenkään ikäisenikään kanssa.
Pidin siitä ajasta ja pidin hänestä,sitä en häpeä ollenkaan ja molemmat sisimmässämme tiesimme ,että se ei jatkuisi ikuisesti.
Elämä voi joskus olla sellaistakin,kunhan vain uskaltaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Pussaisi pers...ua.
Auttaisi su-vakki/komukkaa hukkumasta
Ainoastaan työtäni (sihteeri) teen rahasta, siis palkan takia. En mitään muuta tee rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa sinulla pelot. Itse olin 24-vuotiaana erään silloin 40-vuotiaan miehen kanssa yhdessä asunnossa Helsingissä kokonaisen viikon ja rakastelimme silloin joka ainoa päivä.
Harrastitte siis seksiä / nussitte, ette rakastelleet. Kutsutaan asioita niiden oikeilla nimillä.
En kaivaisi nenää televisiossa, enkä joisi vessaharja kupista televisiossa. En myöskään pitäisi pupunkorvia päässäni luennoidessani. Kaikkea tätä voi tehdä rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastitte siis seksiä / nussitte, ette rakastelleet. Kutsutaan asioita niiden oikeilla nimillä.
Juu, tosin sivistymättömällä roskasakilla on erilaiset "oikeat" termit kuin hieman isommalla kauhalla saaneilla.
Jos saisin miten paljon tahansa, niin voisinko sitten kuitenkin lahjoittaa sen rahasumman pois? Eikä tarvitsisi ajatella sitä hyperinflaatiota, joka siitä seuraisi ja joka muuttaisi rahan käytännössä arvottomaksi?
Ajattelin ensin, että en lihottaisi itseäni 300-kiloiseksi. Mutta toisaalta jos saisin rajattomasti rahaa ja voisin lahjoittaa sen maailman köyhimmille, niin kaipa velvollisuuteni olisi kuitenkin tehdä niin. Mutta toisaalta eipä se rahan arvo sitten pysyisi ennallaan...
Olin viime viikolla haastattelussa pölynimurikauppiaan hommaan. Tuhansia euroja siellä luvattiin, jos kiertelen ovelta ovelle myymässä niitä vanhuksille, työttömille ja opiskelijoille. Kuulemma 68 e/kk osarilla menee paljon 1400 euron imureita.
Ei ollut vielä tarpeeksi suuri houkutin ruveta tuollaiseen huijaukseen. Jos saisin 10 000 e jokaisesta myydystä imurista, niin ehkä sitten voisi muutaman yrittää kaupata.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin miten paljon tahansa, niin voisinko sitten kuitenkin lahjoittaa sen rahasumman pois? Eikä tarvitsisi ajatella sitä hyperinflaatiota, joka siitä seuraisi ja joka muuttaisi rahan käytännössä arvottomaksi?
Ajattelin ensin, että en lihottaisi itseäni 300-kiloiseksi. Mutta toisaalta jos saisin rajattomasti rahaa ja voisin lahjoittaa sen maailman köyhimmille, niin kaipa velvollisuuteni olisi kuitenkin tehdä niin. Mutta toisaalta eipä se rahan arvo sitten pysyisi ennallaan...
No sen rahanhan täytyisi siis olla olemassa jo valmiiksi,ennen kuin se voitaisiin sieltä sinulle (tai kenelle tahansa) antaa, koska mitään sellaistahan ei voitaisi antaa,mitä ei olisi olemassa jo ennen sitä antamista.
Jos se rahamäärä rahamarkkinoille,(vaikka sitten suoraan tuoreena setelipainosta tullessaan)olisi niin suuri että se aiheuttaisi inflaatiota syrjäyttämällä tai vähentämällä siellä jo olevan kokonaisrahamäärän ostoarvoa,olisi syy ja aihe tuohon inflaatioon syntynyt jo siinä vaiheessa kun lupa joltain nykyiseltä eurojen ylimmältä päättäjä taholta olisi annettu.( ...markka-aikaan olisi ollut helpompi sanoa,että lupa siihen tuli hallitukseltamme, tai Suomen Pankilta, mutta näin nykyisten monimutkaisten,monikansallisten finanssimarkkinoiden euroaikaan-kukapa senkään päätöksentulosuunnan pystyisi aivan tarkasti sanomaan. Joku meppi ,ehkä..)
No joka tapauksessa,että kun joku tietty summa ja rahamäärä on jo mukan jollain rahamarkkinoilla olemassa, ei sen 'tulo' mihinkään voi sitten enää aiheuttaa inflaatiota mihinkään rahamarkkinoille,sillä sehän on jo rahamarkkinoilla,kun se kerran siinä,sanotaan nyt vaikka 'lahjoituspöydällä ' edessäsi on,ennenkuin sen summan omistajuus siirretään sinun nimiisi, vahvistamallasi, tuon pääomasiirron allekirjoituksella .
Sen jälkeen summan haltija olisit sinä, mutta samapa se rahamarkkinoiden seteleiden nimellisarvon kannalta on,kuka niitä käyttää ja mihin.
Mikään rahavoitto ei siis voi aiheuttaa missään inflaatiota rahan arvoon, niin suurta esim.jättilottovoittoa ei siis voi ollakaan ,että se sen tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se ,joka härillä kyntää ,se häristä puhuu...",sanotaan.
( ...eli puhu sinä vain niistä omista kokemuksistasi ja asioistasi ihan niillä omilla nimilläsi niille ja anna muiden määritellä itse omat kokemuksensa ja omat sanavalintansa niille. )
toiv. se ,jota kommentoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan menisit jos kertakeikasta saisi vaikka miljuunan tai jotain.
En. Mieluummin ottaisin kuolemantuomion tai vaihtoehtoisesti murhaisin jonkun.
Tappaisi tai vahingoittaisi ketään. Mikään rahamäärä ei vaimentaisi soimaavaa omaatuntoani.