Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin varakkaan miehen joka hemmottelisi minua

Vierailija
06.09.2016 |

Haukkukaa vain lompakkoloiseksi jne. Mutta loppujen lopuksi kaikki naiset ovat onnenonkijoita. Toiset enemmän, toiset vähemmän.

Mies joka veisi ulos syömään laadukkaisiin ravintoloihin, ostaisi lahjoja ja lahjakortteja hemmotteluhoitoihin, toisi aamupalan sänkyyn, kohtelisi kuin kuningatarta..

Itsekin pitäisin tottakai hyvää huolta miehestäni. Antaisin seksiä joka päivä, tai useastikin päivässä jos mies vain jaksaisi.

Voisin jopa tehdä ruokaa ja siivota jne. Miksei tällaisia herrasmiehiä ole enää?

Olen kuitenkin vasta todella nuori, ja vaikka itse sanonkin niin ihan kaunis ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni mutta en ole kuitenkaan mikään pinnallinen tekoripsi-fitnessperse-nainen.
Koulutusta ei ole eikä varmaan tulekaan mutta olen töissä sun. Olen myös ihan älykäs, osaan keskustella syvällisiäkin, luen paljon ja voisin jopa sanoa että olen ikäisiäni henkisesti kypsempi.
Pidän myös seksistä todella paljon, en kuitenkaan jaa itseäni ihan kenelle tahansa, mutta en ole myöskään mikään kiltti tyttö. Mikä tässä on ongelmana?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tavataan?

Vierailija
2/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa. Siitä vaan etsimään elättäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin halusin varakkaan naisen joka hemmottelisi minua jatkuvasti. Ja nyt minulla on sellainen...:)

Vierailija
4/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olisi kiva välistä, kun joku ylipäätään osallistuisi kanssasi kulujen maksamiseen ja jakamiseen. Olen koko elämäni maksanut suurin piirtein kaiken itse. Olisi ihana hiukan huilia tästä maksurumpasta. Tervetuloa varakas mies nauttimaan elämästä kanssani, olisin iloinen jo vuoden mittaisesta tauosta kokonaan itseni rahoittamaan elämään. 

Vierailija
5/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin halusin varakkaan naisen joka hemmottelisi minua jatkuvasti. Ja nyt minulla on sellainen...:)

Mä haluaisin kaksi.

Vierailija
6/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnenonkija. T. Nainen

Vierailija
7/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus siihen missä ne miehet ovat: todennäköisesti töissä 24/7. Joo rahaa on, mutta tänäänkin mies ollut töissä 6.30 eikä tule vielä moneen tuntiin kotiin. Lisäksi pitkiä ulkomaan työreissuja miehellä jatkuvasti. Harvoin kun mies kotona käydään toki ravintoloissa, voidaan ostaa mitä halutaan, matkaillaan yms. Mutta rehellisesti kysyttynä: oletko kateellinen? Sitähän minäkin...

Vierailija
8/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sä etsit vääristä paikoista, tuskin ne varakkaat miehet millään vauvapalstalla on. Rahaa kun on niin varmaan käyvät laadukkaissa ja hintavissa mestoissa, eli sinne pokailemaan.

Vierailija
9/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olisi kiva välistä, kun joku ylipäätään osallistuisi kanssasi kulujen maksamiseen ja jakamiseen. Olen koko elämäni maksanut suurin piirtein kaiken itse. Olisi ihana hiukan huilia tästä maksurumpasta. Tervetuloa varakas mies nauttimaan elämästä kanssani, olisin iloinen jo vuoden mittaisesta tauosta kokonaan itseni rahoittamaan elämään. 

Sopiihan se, jos saa naida aina kun haluaa sen vuoden aikana (keskimäärin 5 kertaa päivässä, alkuun tietty useammin)

Vierailija
10/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorilla varakkailla on tuskin aikaa hemmottelemiseesi. joku vanha rikas kieroutunut pervo ehkä olisi hyvä mutta voisit menettää rakkautesi seksiin ukon keksiessä ihme roolileikkejä. 

Vierailija
11/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Luulisi että rikkaita setämiehiä kiinnostaisi tiukka, synnyttämään ja hyväkroppainen nuori nainen joka ei pihtaa eikä nalkuta. Pienellä sponssauksella tietenkin. Mutta kun ei..

Vierailija
12/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan vetovoima alkaa vaikuttaa heti kolmen kympin jälkeen.

Vierailija
13/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sä etsit vääristä paikoista, tuskin ne varakkaat miehet millään vauvapalstalla on. Rahaa kun on niin varmaan käyvät laadukkaissa ja hintavissa mestoissa, eli sinne pokailemaan.

Oikeasti kannattaa etsiä esim opiskelemalla alaa, josta kasvaa johtajia. Opiskeluaikana löytyy vielä vapaita miehiä, ja esim tekniikan alan korkeakoulutetut esim Otaniemestä ovat hyvä sijoitus. Tietysti pitää valita se aktiivinen, jolla on pyrkyä eteenpäin. Eli teekkariksi vaan.

Vierailija
14/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kaloritonta suklaata. Ja runsaslumisen helletalven. Ja höyryveturin. Punaisen. Ehkä myös rataverkon. Ja maailmanrauhan. Mainitussa järjestyksessä.

Vierailija
15/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiihan se, jos saa naida aina kun haluaa sen vuoden aikana (keskimäärin 5 kertaa päivässä, alkuun tietty useammin)

Vain viisi kertaa, harmi. Olen mallinvartaloinen ja muutenkin hyvännäköinen, joten siitä tulisi esteettisestikin miehelle huikea kokemus. 

Vierailija
16/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kannattaa etsiä esim opiskelemalla alaa, josta kasvaa johtajia. Opiskeluaikana löytyy vielä vapaita miehiä, ja esim tekniikan alan korkeakoulutetut esim Otaniemestä ovat hyvä sijoitus. Tietysti pitää valita se aktiivinen, jolla on pyrkyä eteenpäin. Eli teekkariksi vaan.

Hysssh! Näiden asioiden pitää tulla ilman omaa vaivannäköä, koska naisella on vagina!

Vierailija
17/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin nuoren naisen jolla on kirkkaat silmät ja notkea pillu.

Vierailija
18/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa yhtä pikku huorulia hemmotella, kun laadukasta teinipimppaa saa pilkkahintaan näinä päivinä ja vaihteluakin pitää olla. Jos oikeasti olet laadukas narttu, niin aina jonkun setämiehen löydät. Oletko?

Vierailija
19/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain viisi kertaa, harmi. Olen mallinvartaloinen ja muutenkin hyvännäköinen, joten siitä tulisi esteettisestikin miehelle huikea kokemus. 

Kumman?

http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/2013/07/08/models-too…

http://pics.wikifeet.com/Iskra-Lawrence-Feet-2154689.jpg

Vierailija
20/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teihin uppoaa lompakkoloismiehen päivän aloitus?