Ehdottakaa tekemistä kasiluokkalaiselle
Olen tylsistynyt kasiluokkalainen. Äiti valittaa että roikun liikaa puhelimessa. En tykkää tehdä paljon mitään, ja olen surkea kaikessa.
Pls keksikää minulle ajanviettoa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Masturbointi jollain uudella esineellä?
Ehkä ei :D
Vierailija kirjoitti:
Railakas perseseksi!
Goddammit. Täällähän on enemmän teinejä kuin kuvittelin!
Yritän aloitella av-nimimerkkiuraani, mutta kukaan ei kommentoi ketjuuni.
Riisi menee itkemään nurkkaan.
Pyydä päästä lentotunneille. Äitisi lopettaa valittamisen puhelimesta hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Pokemon Go.
EI. Olen kuullut huhuja, että tämä peli syö sielun.
Pasianssi oikeilla korteilla, kävely luonnossa, kalastus..
Miten olisi lintubongaus, jos haluat yksinäsi touhuta. Siinä on yhdistyksiäkin. Entä valokuvaus? Lintobongauksen ja valokuvauksen voi yhdistääkin. Oma poikani innostui juuri sinun iässäsi linnuista, hän sai joltain sukulaiselta lahjaksi sellaisen lintukartan, mihin voi merkitä rastin, kun on nähnyt tietyn linnun. Tietty nyt talvea vasten ei ole paras aika, mutta voit opiskella ja keväällä olet valmis tunnistamaan lintuja.
Vierailija kirjoitti:
Pasianssi oikeilla korteilla, kävely luonnossa, kalastus..
Miten olisi lintubongaus, jos haluat yksinäsi touhuta. Siinä on yhdistyksiäkin. Entä valokuvaus? Lintobongauksen ja valokuvauksen voi yhdistääkin. Oma poikani innostui juuri sinun iässäsi linnuista, hän sai joltain sukulaiselta lahjaksi sellaisen lintukartan, mihin voi merkitä rastin, kun on nähnyt tietyn linnun. Tietty nyt talvea vasten ei ole paras aika, mutta voit opiskella ja keväällä olet valmis tunnistamaan lintuja.
Valokuvaamaan voisin mennä, kiitos hyvästä ideasta :D Tykkään luonnossa liikkumisesta, niin ehkä niitä lintujakin voisi mennä kiikaroimaan.
Masturbointi jollain uudella esineellä?