Onko naisen tärkein saavutus elämässä kiinteä perse?
Onko nainen epäonnistunut ihmisenä ja elämässä, jos hänen pääfocus ei ole perseessä ja on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Tuoko on se mitä me haluamme nykynuorillekin opettaa, heidän perseensä kiinteys on tärkein asia koko elämässä.
T: Ihmettelijä
Kommentit (71)
Ap on mies ja en todellakaan ajattele, että nykytouhu on hienoa.
Naisen kauneushan lähtee perseestä.
Valitettavasti se tuntuu olevan. Itseäkin ärsyttää, kun on omat pehmeät kohdat kehossa alkaneet häiritä. Epäolennaista paskaa. Ensin pitää olla nätti, hyväkroppainen ja haluttava ja sitten vasta muilla ominaisuuksilla on merkitystä. Niin me ihmiset tehdään maailmasta parempi paikka!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi olla kaunis?
Koska ulkonäön perusteella näköjään mitataan naisen ihmisarvo, jos ei ole kaunis, ei ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Se on naisen tehtävä tässä muuten niin ankeassa maailmassa. Voi myös kouluttautua jne. muttei tuollaiset sivuseikat ikinä korvaa puuttuvaa kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ulkonäön perusteella näköjään mitataan naisen ihmisarvo, jos ei ole kaunis, ei ole yhtään mitään.
Voi olla paljokin, mutta kyllä kauneus on tärkein naisen ominaisuus.
Eihän naisille merkitse miehen ulkonäkö yhtään, eihän? miehille ainoastaan on merkitystä naisen ulkonäöllä, eiks niin?
Ei ainakaan mun. En ymmärrä tuota persehehkutusta joten en myöskään panosta siihen. Isot tissit ja niiden ihailun sentään ymmärrän. Ne ovat naiseuden merkki. Mun suurin tavoite elämässä on saada huomiota miehiltä.
kyllä se ihana perse kiinnostaa. Melkein haluaisin pyytää jokaista pyöreäpeppuista kanssani sänkyyn
Mulla ON hyvä perse ja kaikki haluaa olla mun kaa :). Potkin rumimpia pois ja valkkaan tulotason mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naisille merkitse miehen ulkonäkö yhtään, eihän? miehille ainoastaan on merkitystä naisen ulkonäöllä, eiks niin?
Random-miesten ulkonäöllä ei todellakaan ole minulle pienintäkään merkitystä. En liioin näe, miten itse hyötyisin kauneudesta, ehkä sinä osaat selittää.
Ei, mun tarkoitus on tehdä täysi takavaaka. Olen jo hyvin lähellä. Peppu ei ole siitä kiinteytynyt, mutta vatsalihakset on kyllä timmit.
Tältä palstalta olen oppinut, että nainen kuin nainen saa joka tapauksessa miehiä. Niin että mihin sitä hyvää peppua edes tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mun. En ymmärrä tuota persehehkutusta joten en myöskään panosta siihen. Isot tissit ja niiden ihailun sentään ymmärrän. Ne ovat naiseuden merkki. Mun suurin tavoite elämässä on saada huomiota miehiltä.
Eli et ymmärrä sitä kun sulla on ruma äässi:D
Pahasti alkaa vaikuttamaan siltä, varsinkin jos jonkun fitness naisen päivityksiä hetken seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Random-miesten ulkonäöllä ei todellakaan ole minulle pienintäkään merkitystä. En liioin näe, miten itse hyötyisin kauneudesta, ehkä sinä osaat selittää.
Miehille random-naisia ei ole olemassakaan. Miehet skannaavat jatkuvasti naisia seksuaalisella silmällä ulkona ollessaan.
Naisten seksuaalinen elin on korva. Heti kun he kuulevat miehen olevan jollain tavalla menestyvä, tai kuulevat miehen puhuvan ja toteavat hänet fiksuksi, mies muuttuu vain ihmisestä mieheksi. Ihminen muuttuu mieheksi myös silloin, jos nainen kuulee miehen olevan pitkäaikaistyötön ja mentaalisesti hyönteisen tasolla. Se vain ei ole haluttava mies.
Tämä on sinänsä samaan lopputulokseen, eli lisääntymiseen pyrkivä seksuaalisen valinnan prosessi kuin miehellä, mutta naisella tähän prosessiin menee ainakin muutamia minuutteja, kun taas miehellä se tapahtuu 0.1 sekunnissa.
Naisellinen lantion kaari ja vittelevän takapuolen keinahdus on voimaannuttava yhdistelmä. Oikein ajoitettuna se on tyrmäävä houkutin. Siihen vielä lisänä kutsuva katse ja valloittava hymy sinetöi koko paketin. Ollaan asian ytimessä. Näillä aseilla nainen saa vahvemmankin miehen pään täydellisesti sekaisin.
Mitään ei luvata, korkeintaan vihjaillaan. Toimii! :D
Myös muoto ratkaisee. Nuori ja muutenkin nätti on hyvä olla. Ollaan palattu perusasioiden äärelle ja naisten olennaisimmat ominaisuudet onneksi korostuvat. T: Peppumies