Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mielipiteitä?

Vierailija
06.09.2016 |

Vein tänään roskia ja naapurirapun yh oli pihalla ja kysyi voisinko auttaa. Sanoin auttavani jos vain voin. No naapurilla oli huoneessa hämähäkki jonka heitin sitten pihalle. Sain palkaksi kupin kaffetta samalla.
Olen katsellut tätä neitokaista jo pidemmän aikaa sillä silmällä, en tiedä onko huomannut. Luuletteko että osuin vain sopivasti kohdalle vai olisiko mitään mahdollisuutta että oli hyvä tekosyy saada minut luokseen ja juttelemaan. Aikaisemmin olemme vain moikanneet.
Rohkenenko olettaa että olisi sopivaa tehdä vähän lisää tuttavuutta? Kuten arvannette, en ole varsinaisesti mikään pelimies.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai naiset itsekin pärjäävät jollekin hämähäkille, joten tottakai nainen halusi huomiotasi ja olla 'naisellisen avuton' seurassasi. Eli jos kiinnostaa, tee joku mukava aloite. Ei tökerö liian ilmeinen, vaan alkuun kaverillinen, jotta voitte tutustua kunnolla. Pyydä vaikka ulkoilemaan yhdessä tms.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt miksi joku nainen haluaa leikkiä avutonta miehen lähellä. Mulle olis suuri häpeä olla avuton.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä